אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי ההיפר נייקד של Aprilia בישראל

יצרנית האופנועים Aprilia אפריליה משיקה את Tuono V4 וגם Tuono V4 Factory החדשים בישראל, עם עיצוב חזית מחודש ברוח דגם ה- 660 ואלקטרוניקה מתקדמת

image

יבואנית Aprillia לישראל התחילה בשיווק אופנועי Tuono V4 וגם Tuono V4 Factory מבית אפריליה. היצרן האיטלקי טוען כי שורשיו של ה-Tuono מגיעים מאופנוע הסופרבייק המצליח - ה-RSV4 .

הדגמים החדשים ה-Tuono V4 וה-Tuono V4 Factory מציעים כיאה להיפר-נייקד, פיירינג עליון ומשקף להגנה מהרוח ובכך ממשיכים את הקונספט של פיירינג כפול שהוצג ב-RS660 - המהווה תוספת אווירודינמית עם זרימת אוויר המתועל אל בין שני הכנפונים ותורם ליציבות מיטבית במהירות גבוהה, ובו בזמן משפר את נוחות הרכיבה כשהוא מגן מפני זרם אוויר ישיר ומסיט את האוויר החם היוצא מהמנוע.
מסיכת החזית נושאת את יחידת פנסי ה-LED הכוללים אורות יום היקפיים הממוקמים מסביב לשני הפנסים הראשיים עם אורות האיתות מובנים במערכת ה-DRL. זו מערכת תאורה הכוללת מספר מאפיינים ייחודיים להגברת הבטיחות: חיישן המזהה את שעת הדמדומים ומדליק את האורות הנמוכים באופן אוטומטי בעוד המאותתים מהבהבים באופן עצמאי במקרה של בלימת חירום. שני הדגמים מציעים גם פנסים עוקבי פנייה, כאשר שני האורות הנוספים מאירים את החלק הפנימי של הפנייה לשיפור הראות.

image

הארגונומיה של שני הדגמים עברה פיתוח למטרות שונות: דינמיות ברכיבת ספורט על דגם ה-Tuono V4 Factory ונוחות לרוכב ולנוסע בדגם ה- Tuono V4.

גרסת ה-Tuono V4 Factory משמרת את תנוחת הרכיבה המוכרת של דגמי ה-Touno בעשר השנים האחרונות, אך מציגה מושב חדש ונמוך ב-9 מ"מ מזה של הדגם הקודם. האופנוע מצויד במתלים אלקטרוניים חצי-אקטיביים, מבית Öhlins כמו גם במשכך היגוי מאותה התוצרת. לאופנוע הותאם זנב אחורי זהה לזה של דגם ה-RSV4 החדש.

ל- Tuono V4 Factory החדש אפשרות ביטול או הסרה של אלמנטים שאינם נדרשים במסלול כמו מראות, רגליות נוסע ותושבת לוחית רישוי כמו באופנועי הספורט של אפריליה.

ליבו של הטואנו הוא מנוע V4 עם 65 מעלות בין הצילינדרים בנפח 1,077 סמ"ק העומד בתקן יורו 5, מספק 175 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ עם מערכת פליטה חדשה. בדומה לגרסת הסופרבייק שהגיעה ארצה בחודש שעבר, שני הדגמים מציעים מסך TFT גדול יותר, פנסי LED חדשים בחזית, חיישן מדידת אינרציה חדש IMU ומשודרג בעל שישה צירים לבקרת בלימת מנוע רב-שלבית, זרוע אחורית חדשה קלה וחזקה יותר.

דגם ה-Touno V4 מוצע בצביעה כסופה - שחורה ומחירו 120,000 שקלים.

דגם ה-Touno V4 Factory מוצע בצביעה אדומה-שחורה ומחירו 137,900 שקלים.

image

השקה בישראל בבית השגריר האיטלקי

השקת ה-Aprilia החדש נערכה באירוע חגיגי בבית שגריר איטליה בישראל.
בין היתר השתתפו באירוע: שרה אטי קסטלאני, סגנית שגריר איטליה, ג׳וליה קאלברזה - נספחת העיתונות ודוברת השגרירות, ארמנה קריגר מהמחלקה המסחרית.
בתצלום: קובי גילון סמנכ"ל חטיבת הדו גלגלי בעופר אבניר - יבואן אפריליה לישראל.

image

162850692845516285069325851628506934114

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - Shay Zerah

11 באוגוסט 2021 ב 22:39

ואז במועדון הרוכבים הישראלי יפמפמו בפוסטים על כמה אסור לנסוע מעל החוק וכו'...
עצוב.