לייף סטייל > שופינג

מילוטל מקפידה על גידול ישראלי

חברת מילוטל, מפתחת תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס את התוצרת על גידול ישראלי בלבד, משיקה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים

סיפורה של מילוטל שזור בסיפורו של הגליל, על אנשיו החמים והמנעד התרבותי שמרכיב אותו, ועל האדמה החקלאית והפורה שהיוותה כר להתפתחות תעשיות ישראליות רבות.

בקניית המפעל קסמה לג׳וואד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך יותר מכך – החיבור של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל היווה מוקד משיכה ערכי עבורו.

בקניית המפעל דאג ג׳וואד להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים ומשפחות מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון – יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.

כהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ'יפס קפוא. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.

מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.
חברת מילוטל, משיקה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות.
לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא כשרות מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.

תגובות

0 תגובות