לייף סטייל > טיפוח ובישום

פאקו רבאן פנטום בושם חדש לגבר

פאקו רבאן משיקים לראשונה בעולם פנטום בושם חדש לגבר, המחבר בין עולם הבישום המסורתי לעולמות הדיגיטל
באמצעות טכנולוגיות NFC ו AI

בושם פנטום של פאקו רבאן , מציע חוויית משתמש חדשנית ומפתיעה עטופה בניחוח ארומטי, חושני, בעיצוב רובוט רטרו – עתידני, האופייני ומזוהה עם פאקו רבאן.

פאקו רבאן הוא מותג הידוע בתעוזה, עוצמה ובחתימה האייקונית של ניחוחותיו. הניחוח החדש הוא הרבה מעבר לריח טוב.

image

פאקו רבאן ידוע כפורץ דרך וחלוץ בעולם האופנה והבישום והושפע רבות מעולמות המדע בדיוני אשר באו לידי ביטוי בעיצוב ובשימוש בחומרים לא קונבנציונליים כמו מתכת ופלסטיק בשמלות, תיקים ובשמים. בעיצוביו של פאקו רבאן קיימת קריצה ומחווה לרטרוספקטיבה של שנות ה 60 בדגש על "עידן החלל" של התקופה.

הבקבוק מעוצב בצורת רובוט מתכתי כסוף המציג יצירת אספנות שהופכת לאייקון.

image

הבושם הראשון המתחבר באמצעות שימוש בסלולרי (טכנולוגיית NFC ) ומציע עולם תוכן דיגיטלי עם תכנים אינטראקטיביים ומהנים שעוצבו על ידי בית הבישום. פנטום הוא לא רק בקבוק מהודר, אלא המפתח לעולם מקוון עשיר בתוכן דיגיטלי. בחלקו העליון של הבקבוק נמצא שבב NFC שכאשר סורקים אותו באמצעות הטלפון החכם (עם תג הNFC) הוא מכניס לעולם של פנטום, המציע תכנים אינטראקטיביים כמו: פילטרים מרחפים לאינסטגרם, משחקי וידאו שעוצבו במיוחד על ידי פאקו רבאן, רשימות השמעה מותאמות אישית ועוד תכנים שיתווספו בהמשך.

imageפנטום הנו הניחוח הראשון שנוצר על ידי הגברת היצירתיות האנושית בשילוב בינה מלאכותית.
צוות הבשמים פיתח ניחוח חדש אשר אותו תיכנת לנוסחת בינה מלאכותית שעברה על סדרת שילובים שטרם נעשו בעולמות הבישום, על מנת להעצים את התחושות שמעורר הניחוח.

הבשם לוק דונג , ג'ולייט קרגוזוגלו על הידע בחומר טבעי, לצד מאסטרי הבשמים דומיניק רופיון ואן פליפו, יחד יצרו את הניחוח העוצמתי והעמיד ביותר שיצר פאקו רבאן אי פעם.

התוצאה: ניחוח ארומטי עתידני המעצים את תחושת הסקסיות, ביטחון עצמי ואנרגטיות.

קיימות: החזון של פאקו רבאן לעתיד הניחוחי ושיתוף פעולה עם IFF-LMR Naturals, חברה חלוצית שנוסדה בשנת 1983, שהעיקרון המנחה שלה היה תמיד לספק תמציות טבעיות איכותיות בשיעור 100%, עם שקיפות מלאה ומחויבות לניהול סביבתי ופיתוח בר קיימא.

מחיר: 360 ₪ ל 100 מ"ל

להשיג ברשת סופר פארם ובאתר.

תגובות

0 תגובות