שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד מעכבת מסירת דגמי ברונקו חדשים

פגם בייצור הגגות הקשיחים אילץ את החברה לעכב מסירת דגמי ברונקו עם גג כזה. בכלים שכבר נמסרו, יוחלפו הגגות ללא עלות

לפני כחודש, החלו לקוחות שקיבלו את רכב השטח החדש של פורד, בדגמים עם הגג הקשיח, להתלונן על כך שהגגות מתחילים לקבל סדקים בקצוות, חלקם סיפרו שגילו שריטות בגג ואצל חלקם נחשף מבנה הכוורת שהוא שלד הגג. השבוע הוציאה החברה מכתב ללקוחות שהזמינו ברונקו חדש עם גג קשיח, בו הודיעה להם על עיכוב במועדי המסירה, עד שבעיית הגגות תיפתר.

image

במכתב הדגישה החברה כי הפגם הוא אסטטי בעיקרו ואינו משפיע על תפקוד הגג בשום צורה, בוודאי לא בטיחותית. נטען עוד, כי הפגמים מתגלים רק בתנאים של רטיבות ולחות קיצוניים. כאופציה, פורד מציעה ללקוחות לשנות את ההזמנה לדגמים עם גג רך כדי לקבל את הרכב בזמן, אבל אופציה כזו אפשרית רק לדגמי הארבע דלתות. דובר החברה מסר כי לקוחות שכבר קיבלו את הרכב שלהם, יוזמנו במהלך החודשים הקרובים להחלפת הגג, ללא עלות.

בסרטון שהועלה בפורום של אתר Bronco6G.comשם נחשף העניין לראשונה, נראים אלפי ברונקו חונים ליד מפעלי פורד, כשהם מחכים ככל הנראה להחלפת הגגות. יצרנית הגגות, חברת Webasto, מגדילה בימים אלה את יכולות הייצור שלה כדי לאפשר את ההחלפה בהקדם האפשרי ולספק את הכלים ללקוחות שמחכים להם בקוצר רוח (קישור לכתבה על דגמי הברונקו השונים).

ברונקו מחכים לגגות
קרדיט צילום: Mike Webb, Bronco6G.com