שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טויוטה יאריס קרוס מושקת בישראל

טויוטה יאריס קרוס - Toyota yaris cross, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של טויוטה בסגמנט ה- B-SUV מושק בישראל בגרסת חדשה שמגיעה עם מערכת הנעה היברידית ותא מטען מודולרי

image

יבואנית טויוטה לישראל משיקה את היאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של טויוטה בסגמנט ה-B-SUV. היאריס קרוס מבוסס על היאריס החדשה של טויוטה אשר הוכתרה כמכונית השנה באירופה לשנת 2021, וגם קטפה את תואר המכונית הנמכרת ביותר באירופה. היאריס קרוס מגיע במגוון של 6 גרסאות שונות- 3 היברידיות ו-3 בנזין.

טויוטה ציידה את הגרסאות ההיברידיות של היאריס קרוס עם מערכת הנעה חכמה ומתקדמת מהדור הרביעי שלה, הכוללת מנוע מחזור אטקינסון דור רביעי בנפח 1.5 ליטר, עם הספק משולב של 116 כ"ס, שהופיע לראשונה ביאריס האצ'בק אשתקד. ליאריס קרוס ההיברידית תצרוכת דלק של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ ופליטת מזהמים של כ-100 ג' CO2 לקילומטר.

image

היאריס קרוס מבוסס על פלטפורמת GA-B, מהפלטפורמה המודולרית של הארכיטקטורה הגלובלית החדשה של טויוטה (TNGA), ומאפייניו של הרכב תואמים את מאפייניו של SUV אמיתי, כפי שבאים לידי ביטוי בטויוטה ראב4. הפלטפורמה של היאריס קרוס מעניקה לו מרכב גבוה, מרכז כובד נמוך ושלדה מאוזנת.

בגרסת ה- Premiere של יאריס קרוס קיימים מושבי בד בשילוב דמוי עור, ופס בסגנון ארט דקו שנוסף לרוחב הדשבורד השחור. לפנים דלתות הרכב גימור בצבע זהב, סימן היכר המאפיין את היאריס קרוס, עם הגה ומגן ידית הילוכים מרופדים בעור. מפרט זה כולל גם מסילות גג כסטנדרט וגלגלי סגסוגת 17 אינץ' עם גימור אפור כהה.

image

מערכות בטיחות חכמות

היאריס קרוס מציע רמת בטיחות גבוהה וזוכה לציון הבטיחות הגבוה בקטגוריה. הרכב מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 המתקדמות ביותר בשוק, בהן מערכת SWAY WARNING SYSTEM להתראה על עייפות הנהג, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי בעת כיבוי הרכב, ו-2 כריות אוויר בין המושבים הקדמיים, פיתוח אשר זיכה את היאריס של טויוטה עליו מבוסס היאריס קרוס בפרס ה-SAFETYBEST של אירופה לשנת 2020.

גרסת ההשקה של היאריס קרוס כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, דיבורית Bluetooth וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. זאת בנוסף לתאורת LED מלאה, חימום המושבים הקדמיים, ריפוד משולב דמוי עור נוח וחישוקי "17. בגרסת הבנזין הגבוהה היאריס קרוס מגיע עם גג פנורמי, כניסה והתנעה חכמה, פנסי ערפל LED ותאורת אווירה.

image

תא מטען בגרסת Premiere

אחד ממאפייניו הבולטים והייחודיים של היאריס קרוס ברמת הגימור הגבוהה Premiere, הוא תא מטען מודולרי ומרווח בנפח של 397 ליטר. היאריס קרוס מספק גמישות ייחודית בדמות לוח שנמצא מעל תא המטען המתכוונן לגובה או מתפצל לשניים, וכך מציע אחסון תת-רצפתי או הגדלה של חלל המטען לפי דרישה. את תא המטען ניתן להגדיל עד ל-1,097 ליטר באמצעות מערכת מושבים אחוריים שמתקפלים בפיצול של 40:20:40. המערכת מאפשרת קיפול של כל מושב אחורי בנפרד לרבות טבעות עיגון המחזיקות את המטען במקומו, ויוצרת חלל מרווח ומודולרי בו ניתן לאחסן עגלת תינוק עם 2 בוסטרים, אופני הרים או מזוודות לחופשה של שבוע שלם.

רמות גימור ומחירים

SOL החל מ- 119,900 ₪

URBAN החל מ- 124,900 ₪

SKY החל מ- 129,900 ₪

HYBRID ECO החל מ- 134,900 ₪

HYBRID URBAN החל מ- 136,900 ₪

HYBRID PREMIERE החל מ- 146,900 ₪

המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרת רישוי

image

תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת - עירית

28 באוגוסט 2021 ב 12:52

הרכב הזה מסוקר כאן. האם הוא גם 4x4? האם הוא מתאים לטיולי שטח?

2

Ogash Ofer

28 באוגוסט 2021 ב 13:24

אורח/ת - עירית כתב/ה:
"

הרכב הזה מסוקר כאן. האם הוא גם 4x4? האם הוא מתאים לטיולי שטח?

"
זו רק הודעה על הגעה לישראל, טרם נהגנו בו (בקרוב).
ולא - הוא לא 4X4!
אלא רק הנעה קדמית ועם מרווח גחון של 17 ס"מ.
טוב לטיולי שבילים כבושים.

3

אורח/ת - מרוגז על היבואן

15 בספטמבר 2021 ב 09:04

פמפום מסיבי של יחצנות היבואן כדי ליצור הצדקה למחירים, הגבוהים, כמובן.
רק שתדעו שהיבואן הישראלי לא נותן את ההטבות שנותן היצרן לדגם זה בארצות בהן יצא לראשונה:
אוסטרליה, אנגליה:
מכסה באגאז חשמלי!!!!!!!!!!
ריפוד משודרג!!!
ועוד

4

Ogash Ofer

15 בספטמבר 2021 ב 14:44

אורח/ת - מרוגז על היבואן כתב/ה:
"

פמפום מסיבי של יחצנות היבואן כדי ליצור הצדקה למחירים, הגבוהים, כמובן.
רק שתדעו שהיבואן הישראלי לא נותן את ההטבות שנותן היצרן לדגם זה בארצות בהן יצא לראשונה:
אוסטרליה, אנגליה:
מכסה באגאז חשמלי!!!!!!!!!!
ריפוד משודרג!!!
ועוד

"
אם אתה מרוגז על היבואן... אז זה לא יעזור לכתוב לך שהיבואן מזמין אביזרים לפי המחיר שזה צפוי להביא את כלי הרכב שלהם (בחישוב המיסים ושערי מטבע).

5

info468

15 בספטמבר 2021 ב 19:52

עם אילו צמיגים הוא מגיע מקורי?

6

Ogash Ofer

15 בספטמבר 2021 ב 23:31

info468 כתב/ה:
"

עם אילו צמיגים הוא מגיע מקורי?

"
חישוקי 16 אינץ' (פלדה או סגסוגת)
לא יודע מה מידות הצמיגים
מרווח גחון 17 ס"מ​​​​​​​