כביש / ספורט > כתבות

מרצדס C Class החדשה מגיעה לישראל

מרצדס משיקה בישראל את הדור השישי של סדרת ה- C Class.
ה-C החדשה תגיע עם מערכות מתקדמות וביניהן היגוי אחורי, לראשונה ב-C, הנעת עזר חשמלית לכל הגרסאות, כולל גרסאות היברידיות נטענות עם טווח של כ-100 ק"מ ומסך מגע מרכזי גדול 11.9" עם מערכת ההפעלה MBUX

image

יבואנית מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש והשישי של ה-C CLASS, עם מערכת היגוי אחורי, גרסאות היברדיות והמון טכנולגייה. מאז נכנסה מרצדס לסגמנט בשנת 1982 נמכרו למעלה מ-10.5 מיליון רכבי C CLASS, מתוכם יותר מ-2.5 מיליון מהדור היוצא של הדגם, שהוצג בשנת 2014. ה-C היוצאת נמכר בישראל לכ-9,000 לקוחות.

ה-C CLASS החדשה משלבת תחת הקונספט הנקרא במרצדס Comfort-Zone מספר עקרונות ובהם: Luxurious עיצוב מרשים ברוח הדגם המוביל S CLASS, מרחב פנים מוגדל, מערכות נוחות; Sporty - מנועים חזקים עם תמיכה חשמלית, מסך גדול הפונה מעט אל הנהג; Digital - מסך ענק בדומה ל-S CLASS, מערכת MBUX המכילה יכולות בינה מלאכותית; ו-Sustainable - כל המנועים נתמכים חשמלית והופכים את הנסיעה לשקטה, יעילה וחסכונית יותר, עם צמצום ניכר בפליטת מזהמים.

image

מערכת ה-MBUX מייצרת סביבת נהג דיגיטלית. היא משלבת שלושה מצבי תצוגת מידע לנהג במסך המידע (דיסקרטי, ספורטיבי וקלאסי), אפשרות תצוגה מלאה על גבי המסכים של מערכת הניווט ואת הסייען הדיגיטלי Hey Mercedes לשליטה קולית נרחבת במערכות האקלים, המולטימדיה והניווט.

ה-C CLASS החדשה, שהינה האחות הצעירה של ה-S CLASS, נוצרה עם דמיון רב שבא לידי ביטוי בנראות, באבזור וכמובן בטכנולוגיה. ה-C CLASS מוצעת עם מנועי 4 צילינדרים מתקדמים בשילוב של טכנולוגית MILD Hybrid מתקדמת או מערכת היברידית נטענת מתקדמת. היצע המנועים של ה-C CLASS החדשה כולל את גרסת C 180 עם מנוע בנזין בהספק של 170 כ"ס וגרסת C 300 עם מנוע בנזין בהספק של 258 כ"ס. כל המנועים מגיעים עם תיבת ההילוכים האוטומטית והמתקדמת 9G-Tronic. בהמשך צפויות להגיע גם גרסאות AMG.

image

מערכת ה-Plug-in Hybrid המשולבת בדגמי ה–C CLASS החדשה מאפשרת לה לתפקד ביומיום כמכונית חשמלית לכל דבר. זאת הודות לטווח נסיעה חשמלי מרבי של כ-100 ק"מ, המתאפשר באמצעות יחידת סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 25.4 קילוואט. מערכת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע חשמלי בהספק של 129 כ"ס המסוגל להניע את המכונית עד למהירות של 140 קמ"ש. מערכת ה-Plug-In Hybrid החדשה תוצע בשילוב עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר, ובהמשך גם עם מנוע טורבו דיזל.

ה-C CLASS החדשה מציגה עיצוב חדש ותא נוסעים מרווח עם קווים דינאמיים. מעצבי הדגם שאבו השראה מספינת הדגל של מרצדס – ה-S CLASS - ושילבו בו אלמנטים של משטחי צד מפוסלים שיוצרים אפקט אור ייחודי. בחזית כל דגמי ה-C CLASS החדשה ניצבת פרשנות מודרנית ואלגנטית לסמל הכוכב המסורתי בשלושה סגנונות עיצוב שונים: פסים אופקיים בדגמים הרגילים, אלמנטים דקורטיביים, מסגרת כרום בדגמי Avantgarde ועיצוב יהלומים בחבילת ה-AMG Line. בכל דגמי ה– C CLASS קיימת הקפדה על תכנון אווירודינמי יעיל של המרכב, שימוש בעזרים להפחתת התנגדות והנמכת המרכב ב-0.9 מ"מ, המשפר את צריכת הדלק ומפחית את רעשי הרוח.

image

ה-C CLASS תוצע בישראל בשלוש רמות גימור: Avantgarde, Premium ו- AMG Line. בכל הגרסאות גג פנורמי נפתח, תאורת אווירה, חלונות כהים, MBUX עם קישוריות ל-AndroidAuto ו-CarPlay של אפל ומושבים עם כוונון תמיכה צדי. גרסאות ה-Premium כוללות בנוסף מסך 11.9 אינץ' מרכזי, טעינה אלחוטית, חבילת ניווט עם מציאות רבודה, מצלמת חניה 360 מעלות, תאורת אווירה מתקדמת יותר ומושבים קדמיים מחוממים. גרסת AMG Line כוללת גם עיצוב חיצוני, פנימי וגלגלים מבית AMG.

ה- C CLASSהחדשה גדולה מקודמתה ומציעה חלל פנים מרווח. האורך הכולל של ה-C CLASS סדאן גדל ב-6.5 ס"מ ועומד על 475.1 ס"מ, בסיס הגלגלים הינו 284 ס"מ, והרוחב הכולל גדל ל-182 ס"מ.

מחירים:

מרצדס C 180 החל מ-329,900 שקלים

מרצדס C 300 החל מ-369,900 שקלים

מרצדס C 300 e פלאג אין החל מ-399,900 שקלים

image