שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אחרי האאוטבק: גרסת ויילדרנס גם לפורסטר

סובארו מרחיבה את היצע הדגמים המצוידים ביכולות שטח משופרות, עם גרסת ויילדרנס של הפורסטר שתגיע בשנה הבאה – אבל לא בטוח שתעשה עלייה

הגישה החדשה של סובארו להעלות את רף יכולות השטח של דגמיה, שהחלה עם האאוטבק ויילדרנס (קישור לכתבה), מקבלת חיזוק משמעותי עם גרסה דומה של הפורסטר. לא מדובר בשיפורים קוסמטיים בלבד, למרות יש גם כאלה, אלא בחבילה המשפרת מאוד את יכולת הנסיעה בשטח.

החבילה הזו כוללת בראש ובראשונה הגבהה של כ-1.5 ס"מ במרווח הגחון, בזכות מערך מתלים מוקשח. הפגושים תוכננו מחדש כדי לשפר את זוויות הגישה והנטישה, ומתחת למנוע מותקן מיגון פלדה מסיבי. תהיה אפשרות לרכוש מיגון גם לדיפרנציאל האחורי ולמיכל הדלק, מפלדה או מאלומיניום. צדי הרכב קיבלו לוחות מיגון מפני שריטות, עשויות מפלסטיק קשיח במיוחד.

מנוע הבוקסר בנפח 2.5 ליטר המספק 182 כ"ס נשאר ללא שינוי, אבל מערכת העברת הכוח קיבלה עדכון רציני: בתיבת ההילוכים הרציפה התווסף עוד "הילוך" אחד, עם יחס העברה נמוך יותר, והיחסים בדיפרנציאלים שונו ל-4.11:1 במקום 3.70:1 בדגמים הרגילים. יחד עם מערכת X-Mode משופרת, המעבירה את תיבת ההילוכים ליחס הנמוך ביותר בעת שהרכב נמצא בשיפוע במהירות נמוכה, תהיה לנהג שליטה טובה בהרבה בזמן נסיעה במעלות ומורדות בשטחים טכניים.

שיפור נוסף הוא התקנה של רדיאטורים נפרדים לקירור שמן המנוע ושמן הגיר. המהנדסים של סובארו חשבו בעיקר על יכולת הגרירה, שבזכות הקירור הזה תעמוד על כ-1.5 טון, אבל זה גם ישפר מאוד את העמידות של הרכב בנסיעה רצופה בשטחים תובעניים כמו דיונות, או בנסיעות ארוכות בשטח קשה בימים חמים.

ואי אפשר שלא להתייחס גם לנראות: גרסת הווילדרנס תקבל נגיעות של צבע נחושת בתא הנוסעים, בדיוק כמו באאוטבק. פסי הגג חוזקו כדי לאפשר נשיאה של מטען כבד יותר והתקנה של אוהל גג מסיבי ונקודות הקשירה נצבעו בכתום זוהר. הויילדרנס יוצע בצבע כחול בוהק ייחודי, המזכיר את צבעי מכוניות הראלי של סובארו משנות ה-90.

163082270344816308227038911630822704336163082270476016308227052981630822705991

תגובות

8 תגובות

1

אורח/ת - Gavriel Palfi

06 בספטמבר 2021 ב 12:27


מאיזו סיבה שלא תעשה עלייה (עקב המחיר) ?

2

אורח/ת - Andrei Pilipenko

06 בספטמבר 2021 ב 12:28

בדיוק...

3

אורח/ת - Dan Michlin

06 בספטמבר 2021 ב 12:28


בטח לא תגיע לארץ. מעל sport יש עוד שני דגמים בחו"ל, ה limited וה touring. ה wilderness מעל שניהם.
בארץ ספורט זה הדגם המקסימלי נכון לעכשיו.

4

אורח/ת - Alon Solovey

06 בספטמבר 2021 ב 12:29


הם פרסמו את המחירונים בארצות הברית והם מיקמו את הגרסה הזאת מתחת לספורט..

5

אורח/ת - Amnon Kahanov

06 בספטמבר 2021 ב 12:29

הטורינג והלימיטד מציעים בעיקר פינוקים - מושבי עור חומים ומערכת קול של הרמן קרדון.

6

אורח/ת - Ilan Ganor

06 בספטמבר 2021 ב 12:29


לפי מה שכתוב בכתבה המצורפת, לא מדובר בשיפורים קוסמטיים, אלא בחבילה המשפרת מאוד את יכולת הנסיעה בשטח. (ראה פרוט השיפורים בכתבה, שיפרו משמעותית כל מה שקשור לנסיעות שטח..) הייתי קונה את הדגם הזה בשמחה, אני מאמין שיהיה לו ביקוש רב.

7

אורח/ת - Dan Michlin

06 בספטמבר 2021 ב 12:30


כל צעצוע הוא יקר ומיותר, אבל אנשים אוהבים צעצועים!
בכיף הייתי משלם אקסטרה בשביל מערכת של harman kardon, וזכרון במושבים במקום לכוון את הכסא באיטיות מעצבת כל פעם שאני נכנס לרכב אחרי אשתי...

8

אורח/ת - kimono

08 בספטמבר 2021 ב 10:55

יש מצב ליבוא מקביל. לא ברמה של רקסטון החדש שגם הוא מתחת ל 300K, אבל לפחות בסובארו היצרן יציב.