מסע ארוך וקשוח לאורכה של ישראל במכוניות עם היסטוריה וסיפורים מכאן ועד צרפת, בשילוב אתגרי עבירות שרק רכבי קרוס-אובר קשוחים יכולים להם.
סיפור של יצרן פורץ דרך בשילוב אנשים המשמרים את ההיסטוריה בחברותה מעוררת התפעלות
הרעיון "המטורף" של רני וחברי הקבוצה, הוא לא "הכי מטורף" שלהם - בכול זאת כל כמה שנים הם לוקחים את המכוניות על מעבורת למסעות ארוכים באירופה, אך הפעם מדובר במסע המשלב כבישים שבורים לצד קצת אתגרי שטח וכמו תמיד: מסע הוא מסע!
וכך יצאו חברי המועדון ל-4 ימים של נהיגה ארוכה, מהמרכז עד לחרמון וחזרה לדרום הכנרת.
ביום השני התחלנו בשבילים של עמק המעיינות, עוקף בית שאן, על כביש 90 הגענו למעלה שי המטפס בצפון הבקעה ולאורכו טיפסנו עד לשמורת אום זוקא, לאורך דרך אלון "ירדנו" ובעיקר טיפסנו בגבורה דרומה לחציית נחל קלט. בצפון מדבר יהודה, לא רחוק מנבי מוסא, טיפסנו על גבעות החוואר והגיר. לאורך כביש 90 ולצד ים המלח נסענו למצדה ועם חושך ראשון טיפסנו עד לערד. יום ארוך!
היום השלישי התחיל בירידה לצומת חתרורים ומשם לכיוון צומת צפית, צומת הערבה וצומת עיר אובות. במעלה נחל צין טיפסנו עד למעלה עקרבים, את 18 הפיתולים עד האנדרטה טיפסנו במהירות ומשם אצה לנו הדרך לעבר המכתש הקטן ומישור ימין. חצינו את המכתש הגדול וטיפסנו לארוחת צהרים מיוחדת אצל המבשלות בירוחם. שולה כנפו המבשלת האכילה אותנו במעשי ידיה המופלאים וסיפרה לנו את סיפור חייה העוצמתי והמרגש - מדהים! המשכנו לעבר אגם ירוחם ומשם לבקר את קברו של האיש אשר ייסד את מדינת ישראל - קבר בן גוריון שבשדה בוקר. לעת ערב נסענו למצפה רמון. עוד יום של גיבורים!
היום הרביעי כלל נסיעה דרך מכתש רמון עד לאילת, כשחלק נשארים לישון בעיר והמשוגעים במיוחד עוד נסעו "דוך" למרכז ליום שהסתיים לקראת חצות - מסע זה מסע!!!
לובינסקי - יבואן סיטרואן לישראל, עזרו להצלחת המסע ובין הייתר נתנו לנו C5 קרוס-אייר חדשה להובלת המסע. הסיטרואן C5 איירקרוס מצליח להתבלט בין שאר אחיו למשפחה ההיברידית, כשהוא מבדל את עצמו בזכות הערכים המזוהים עם סיטרואן מזה עשרות שנים: עיצוב ייחודי עם דגש על נוחות נסיעה. ל- C5 איירקרוס מערכת מתלים ייחודית Progressive Hydraulic Cushions suspension system. מערכת זו בעלת בולמי זעזועים מתקדמים להם כריות הידראוליות המשיגות אפקט שיכוך כפול, המעניקים לנוסעים את תחושת "ריחוף" המוכרת של סיטרואן מעל המפגעים בכביש ובשטח. ובנוסף שני פטנטים ייחודים לסיטרואן: הראשון הוא במושבים קדמיים המשלבים קצף דחוס ברמות שונות המקבל את צורת הגוף ותומך בו באופן מדויק גם בנסיעות ארוכות. הפטנט השני הוא בשלושה מושבים נפרדים מאחור הנעים על גבי מסילה, מה שמעניק גמישות ומודולאריות בתא הנוסעים ונוחות מרבים לשלושה נוסעים מבוגרים או לשלשה ילדים בהתקני בטיחות.
סיטרואן דה שבו סהרה אספנות במחיר לכל נפש
אגדת שטח: סיטרואן מהארי 4X4
אגדת שטח - דה שבו סהרה
22 תגובות
1
אורח/ת - אודי פסטרנק
12 באוקטובר 2021 ב 08:31
תודה למדריך עפר, לצלם רונן ולרני על התיכנון והביצוע של מסע זה, בלעדיהם מסע זה לא היה מתקיים ולכל חברי הקבוצה שהשתתפו במסע המרתק.
2
אורח/ת - אלי כהן מודיעין
12 באוקטובר 2021 ב 08:54
כתבה שכייף לקרוא ...תודה
3
אורח/ת - איילה בר שפע
12 באוקטובר 2021 ב 09:06
חוויה לחיים
תודה על ההדרכה ותכנון המסלול,
תודה שהבאת אותנו למקומות שאף פעם לא היינו, שאתגרו את כוח הכבידה והסיבולת של ה"גרוטאות" המקסימות האלה,
וכמובן תודה לרונן על צילומים מרהיבים ועל פוזות יוצאות דופן, במהירות 30 קמ"ש, כדי להביא את רוח המסע...
שאפו לכל המשתתפים 🙏❤
4
אורח/ת - Nivo
13 באוקטובר 2021 ב 06:38
חלום שלי שיהיה לי 2cv
5
אורח/ת - קשב וריכוז
13 באוקטובר 2021 ב 19:57
נראה כתבה ממש מעניינת
אבל לא קראתי אותה
היה לי קשה להמשיך לקרא אחרי המשפט הראשן
כשמשפט הראשן בכתבה לא נכון קשה להמשיך
הייתי מצפה לפחות לאיזכור למשפחת דיימלר שכול חלקם נגזל מהם בחסות השלטון הנאצי והם נמחקו מהסטורית דיימלר בנץ ...
6
Ogash Ofer
13 באוקטובר 2021 ב 21:23
נראה כתבה ממש מעניינת
אבל לא קראתי אותה
היה לי קשה להמשיך לקרא אחרי המשפט הראשן
כשמשפט הראשן בכתבה לא נכון קשה להמשיך
הייתי מצפה לפחות לאיזכור למשפחת דיימלר שכול חלקם נגזל מהם בחסות השלטון הנאצי והם נמחקו מהסטורית דיימלר בנץ ...
7
usag-tools.co.il/matrix/
13 באוקטובר 2021 ב 21:26
ישר כח על המדריך
8
אורח/ת - משה 50
14 באוקטובר 2021 ב 08:20
לא לשכוח את רנו 4, אגדת שטח צרפתית נוספת
9
אורח/ת - אריק
14 באוקטובר 2021 ב 15:49
ואף לא סיטרואן סהרה אחד.
10
אורח/ת - רפי מוקשב
14 באוקטובר 2021 ב 21:56
Wow אין מילים!מדהים!
11
אורח/ת - יוסי כהן רמת ישי.
15 באוקטובר 2021 ב 08:52
אהבתי מאוד!!את היוזמה, המסלול הזה עבור רכב שטח.ואתם עברתם אותו בצורה הטובה ביותר.ישר כוח.גם הכתבה ממש יסודית ואיכותית!!כולל הצילומים.יש לנו ארץ יפה בכל המובנים נמשיך לשמור עליה.
12
אורח/ת - רני הרניק
15 באוקטובר 2021 ב 11:37
היה מסע מדהיםםםםם.
ייקח לי הרבה מאד זמן לרדת מהאדרנלין ולחזור לשגרה.
תודה רבה לעופר שהפך את המסע למסע של פעם בחיים בלתי נשכח.
תודה רבה ושפו ענק לכול אחת ואחד שהשתתפו במסע . כלללל הכבודדדד.
שיהיו עוד הרבה מסעות כאלו.
13
אורח/ת - מאיר דור
15 באוקטובר 2021 ב 11:38
לרני וכל המארגנים וכל השותפים היה כייף אמיתי. ללא התמונות לא היו מאמינים...
14
אורח/ת - עופר
15 באוקטובר 2021 ב 11:39
סיכומון ממבט אחר . כמובן אחרי הודיה לרני ולבורא עולם.. היינו דבוקה של "מפגרים אבל אופטימים" מגיל שמונה עד 80 ואסימון.
החיוך לא ירד מהפנים. מן העיר ומין הכפר משני המגדרים עם בני בנות זוג כאלו ואחרים. חייכנו וחייכנו. היינו סובלים לשנייה ולשני. צחקנו התלוצצנו. הזענו. קצת אכלנו וקצת שתינו. למדנו והבענו את אהבתנו לארצינו בדרכינו. כמו שאמר החזאי בהתחלה של ערוץ שתיים. היה חם ומגניב.
15
אורח/ת - אילן
15 באוקטובר 2021 ב 11:40
הגענו הביתה עם 1470 ק"מ של חוויה בלתי נשכחת . חברים, הייתם נהדרים ואני גאה שאני חלק ממנה. תודה לכולכם , הגדולים מהחיים ! 🌹 לכולכם.
תודה למהרגנים ושפו 🎩 ענק רני המלך 👑. מגיע לך בגדול !!!
16
אורח/ת - יוסי
15 באוקטובר 2021 ב 11:40
זהו...
גם המלכה הבריטית הגיעה בשלום הביתה
אחרי מסע מופלא של 1360 ק"מ ללא תקלות.
שוב תודה רבה לרני ולכל הקבוצה הנפלאה.
להתראות במסעות הבאים
17
אורח/ת - צביקה
15 באוקטובר 2021 ב 11:41
ממצה ומדהים
תודה על ההזדמנות להשתתף.
צביקה.
18
Ogash Ofer
15 באוקטובר 2021 ב 18:31
נוספה כתבה נהדרת על כלי הרכב וחברי המועדון מתוך תוכנית הבוקר של ערוץ 13
19
אורח/ת - אבי
16 באוקטובר 2021 ב 18:53
היה לי אמי 6 , זבל, זבל, זבל.
20
אורח/ת - Ariel Sobelman
19 באוקטובר 2021 ב 07:22
יפה, למען השם, מצאת את כל הדה-שבו האלה?
עברת רס״ן-רס״ן בכל צה״ל ולקחת לו את רכב הת״ש?
21
Ogash Ofer
09 ביולי 2022 ב 16:14
הוספתי העתק מהכתבה על המסע במגזין אוטומוביל - המגזין של מועדון החמש בישראל
תגובות