לייף סטייל > טיפוח ובישום

פרוקטר אנד גמבל למען איכות הסביבה

פרוקטר אנד גמבל משיקים בקבוקים מעוצבים למילוי חוזר ואריזות מילוי של מותגי השמפו Refill the Good המפחיתים את השימוש בפלסטיק ב-60% לעומת הבקבוקים הרגילים

משבר האקלים העולמי צובר תהודה עולמית ואסונות הטבע שפקדו בעת האחרונה מדינות רבות, הדגישו שהמאבק במשבר האקלים העולמי חייב לעלות מדרגה. פסולת הפלסטיק קשורה בקשר ישיר להתחממות הגלובלית– 40% מצריכת הפלסטיק העולמית משמשת לאריזות מוצרים, והובילה חברות רבות לחפש פתרונות.

קיימים מגוון פתרונות הקשורים באריזות אולם הפתרון היעיל ביותר הוא הפחתת השימוש בפלסטיק כבר בתהליך הייצור. על פי קרן אלן מקארתור, עד שנת 2050, אוקיינוסים ברחבי העולם יכילו יותר פלסטיק מאשר דגים. על פי ההערכות, בישראל נוצרת מדי שנה כמיליון טון פסולת פלסטיק, למעלה מ-100 ק”ג לאדם.

image

פרוקטר אנד גמבל ( (P&Gיצרנית מותגי השיער המובילים בעולם ביניהם הד אנד שולדרס, פנטן והרבל אסנס הציבה יעד שאפתני לכל מוצרי קטגוריית השמפו שלה: להשתמש ב- 100% פלסטיק ממוחזר בכל מוצריה עד לשנת 2025. בנוסף, ישראל היא המדינה הרביעית בלבד באירופה שבה מושקת סדרת Refill the Good שתאפשר למיליוני משקי בית לצמצם את כמות אריזות הפלסטיק, ולעשות בהן שימוש קבוע.

המערכת למילוי מחדש של בקבוקי המותגים כוללת בקבוקים עשויים מ-100% אלומיניום לשימוש חוזר ושקית מילוי שיוצרה תוך שימוש ב-60% פחות פלסטיק (בהשוואה לבקבוק הסטנדרטי של המותג). גם הפקקים של שקיות המילוי ניתנים למחזור. זוהי שיטה שמביאה תועלת רבה: השימוש בשקיות המילוי מפחית את השימוש בפלסטיק בתהליך הייצור וכן מצמצת פסולת (יותר מאשר שימוש בפלסטיק ממוחזר). גם שקיות המילוי, וגם בקבוק האלומיניום, מושלכים לפח הכתום. הצפי הוא כי עוד השנה, המותגים יצמצמו את השימוש בפלסטיק בתולי (פלסטיק שלא ממוחזר) לבקבוקי שמפו ומרכך שיער ב-50% , במקביל למאמץ קולקטיבי לצמצום מספר הבקבוקים המיוצרים מפלסטיק בתולי ב-300 מיליון מדי שנה.

פרוקטר אנד גמבל רתמה לצורך המהלך את סופרפארם, כל אחת מהחברות מביאה את היתרון היחסי שלה אל שיתוף הפעולה, סופרפארם כחברה קמעונאית בעלת בידול מובהק בחווית הלקוח

פרוקטר אנד גמבל היא היצרנית המובילה בעולם בקטגורית טיפוח השיער ובעלת מחויבות מוצהרת לשינוי בתחום זה.

מחירים:

מחיר מבצע לבקבוקי אלומיניום למילוי חוזר - 34.90 ₪

מחירי מיכלי מילוי: שולדרס 17.90 ₪. פנטן 14.30 ₪. הרבל 23.70 ₪.

להשיג ברשת סופר-פארם

תגובות

0 תגובות