לייף סטייל > יין ואלכוהול

וודקה קטל וואן למען הקהילה

מעל 20 ברים ברחבי ישראל ייקחו חלק בפרוייקט BETTER DRINKING ויציעו קוקטייל ספיישל מבוסס וודקה קטל וואן המספר סיפור של תרומה לקהילה. הפרוייקט יימשך עד -17 בנובמבר

לראשונה בישראל מותג הוודקה ההולנדי Ketel One מבית יבואנית האלכוהול IBBLS מקיים את פרויקט BETTER DRINKING ששם במרכזו את נושא העלאת המודעות לנושאים סביבתיים, חברתיים, לחיזוק הקהילה, בעלי עסקים קטנים ועוד. הפרויקט יתקיים במשך חודש בברים ומסעדות ברחבי הארץ אשר יגישו דרינקים מיוחדים על בסיס וודקה קטל וואן המספרים סיפור חברתי מיוחד שמקדם נושא שבחרו לשים על השולחן או להעלות את המודעות עליו.

הרעיון הוא לא רק להשקיע בדרינק טעים, אלא לייצר משמעות וערך לתעשיית המשקאות החריפים, ולפעול למען כדור הארץ. צרכנים רבים מחפשים ערך להתחבר אליו ולא רק לשתות דרינק טעים וזו בעצם מטרתו של פרויקט BETTER DRINKING.

כל בר יגיש משקה אחד מבוסס על וודקה קטל וואן - BETTER DRINK שמספר על השיתוף פעולה אותו בחר לקיים במסגרת הפרויקט. בין הברים והמסעדות המשתתפים בפעילות : הרצל 16, אלטה, צמח מקבוצת מחניודה, אנימאר, זלמה ועוד.

דוגמאות לשיתופי פעולה במסגרת הפעילות:

- מסעדת התרנגול הכחול תשתף פעולה עם "מבצע סבתא" הדואגים לארוחה חמה לאנשים מבוגרים מעוטי יכולת.

- בר ה-Vesper בחיפה יגיש קוקטייל Zero Waste המנצל חומרי גלם הקיימים במסעדה שאחרת היו נזרקים כגון: קליפות תפוז ולימון, חלמוני ביצה, קפה, מי עגבניות משימורים ועוד.

- בהרצל 16 החליטו לשתף פעולה עם "הגג הורוד" של עמותת אותות אשר יתנו ארוחת מהדליקטסן לדרי רחוב שנפלטו מביתם בגלל נטייתם המינית.

- מידל בר ­ישתפו פעולה עם קבוצת שורשים העוזרת לקשישים, ניצולי שואה והקהילה האתיופית.

בתום הפעילות פאנל מומחי קיימות ביניהם אפרת אנזל, לילך קרני מ"מסעדות בסולידריות" ועוד יבחר את הבר הכי "מקיים" בארץ שיזכה בטיסה ל"Himkok" שבאוסלו, המזקקה הכי מקיימת בעולם על פי קטל וואן , אשר מייצרת וודקה וג'ין משלה.

אודות Ketel One

וודקת Ketel One היא וודקת פרימיום איכותית, וייצורה המוקפד מתבצע על ידי משפחת Nolet כבר יותר מ-300 שנה. במזקקה המשפחתית אשר בהולנד, הידע והמומחיות עוברים מאב לבן ובכל ייצור, מזה עשרה דורות נמצא נציג מטעם בני המשפחה לאישור הייצור. קטל וואן היא הוודקה המועדפת על קהילת הברמנים וזוכה להכרה כוודקה הטרנדית ביותר מזה 7 שנים ברציפות בקרב 50 הברים המובילים בעולם. קטל וואן נפלאה לשילוב בבלאדי מרי, אספרסו מרטיני , מוסקו מיול ומגוון קוקטיילים נפלאים.

לפרטים נוספים ורשימת ברים המשתתפים

תגובות

0 תגובות