הדרכת נהיגה בשטח ללקוחות סאניונג רקסטון - מתנת היבואן לישראל ללקוחותיו, התקיימה בהר חורשן.
התעקשנו לקיים את ההדרכה ביום בו התחזית צפתה סערה ובפועל היה מושלם! מכל הבחינות!!
התחזית הבטיחה גשמים עזים אבל אנחנו החלטנו לא לוותר על ההדרכה ונפגשנו בבת שלמה הישנה, בואכה הר חורשן, ליום הדרכה של מועדון רקסטון. ב-09:00 פגשנו המדרכים - דרור ברלי ואני גיא זילברמן, את המודרכים שלנו.
כדרכנו התחלנו את היום בשיעור העיוני בפינה האהובה עלינו תחת חופת היער. ההתחלה לא בישרה טובות וגשם קל טפטף לו, אך השיעור תם במועדו.
יצאנו לחלק המעשי של היום - תרגול בשטח טרשי. לשמחת כולם הגשם לא התפתח לסערה שהובטחה בתקשורת, ההיפך - מזג האוויר היה לא פחות ממושלם!
החברים החדשים שלנו, בעלי הרקסטון נדרשו להתגבר על החשש ונכנסנו לשטח לתרגל מעלות עם הצלבות.
עסקנו בבחירת נתיב מושכלת ובשימוש במערכות הרכב על מנת לאשר התקדמות בשטח. עם השעות פגו החששות והחבר'ה גילו כי המערכות ברכבם עובדות כנדרש ולמעלה מזה, הנעילה האחורית האוטומטית עובדת כמו שעון קוריאני ומעבירה את הרכב בקלות יחסית במכשולים השונים.
לא פסחנו על הפסקת קפה כמו שצריך והיא נוצלה להיכרות עם האנשים הנפלאים שבאו להדרכה. זה גם זמן לשאלות ותשובות בנושאים הקשורים לרכב, טיולים וכל הקשור ל"אפטר מרקט" כלומר השיפורים המוצעים לרכב.
המשכנו את מסלול התרגול במעלה ההר וממדרגה למדרגה ניכר היה השיפור בהבנת השטח ותפעול הרכב.
לקראת סוף היום ביצענו תרגול התמודדות עם שיפוע צד ובעיקר הדרכים להימנע ממנו.
שמחנו להכיר עוד חבורה המורכבת מאנשים נהדרים ובני משפחותיהם, שרכשו רכב מצויין בכדי להרחיב את האופק בטיולים.
נתראה בשטח,
גיא זילברמן ודרור ברלי.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
טיפים לנהיגה בשטח:
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
1 תגובות
1
אורח/ת - גור כ.
13 בדצמבר 2021 ב 14:33
תודה רבה יום מלמד ומהנה.
למדתי רבות גם בחלק התיאורטי וגם ובעיקר בחלק המעשי.
חוץ מהכל מאד מאד נהניתי.
תגובות