שטח 4X4 > כתבות > חדשות

היצע השיפורים עבור הברונקו הולך וגדל

חברת Quadratec, יצרנית האפטרמרקט שהתרכזה עד היום בייצור שיפורים למותגי JEEP, הקימה חטיבה חדשה שתתמקד בשדרוגים לפורד ברונקו

ה'אטרף' שאחז את אנשי השטח עם הופעתו של הפורד ברונקו החדש, מתבטא גם במספרים: מתחילת השנה ועד סוף אוקטובר, מכרה פורד למעלה מ-90 אלף יחידות, למרות העיכוב שחל במסירה בשל תקלת הגגות (קישור לכתבה). לשם ההשוואה, ג'יפ מכרה באותה תקופה כ-165 אלף רנגלרים. השוק הגדול הזה מושך כמובן את יצרניות האפטרמרקט, שמציעות שדרוגים ושיפורים עבור הברונקו.

אחת הגדולות בהן היא חברת Quadratec, שהתרכזה עד היום בייצור שיפורים למותגי JEEP, שהשבוע הודיעה על הקמת חטיבה חדשה שנקראת Stallion שתתמקד בפורד ברונקו. החברה עדיין לא שחררה קטלוג של מוצריה, אבל היא פרסמה תמונה של ברונקו ארבע דלתות, שעבר מקצה שדרוגים מסיבי. הדבר הבולט ביותר הוא הסרן הקדמי החי, שהחליף את המתלה הנפרד בו מצויד הברונקו במקור. יש גם פגוש קדמי שונה שבתוכו סוללה של זרקורים, סט זרקורים נוסף על הגג, ודלתות בעיצוב מיוחד. הרכב גם הוגבה והורכבו עליו צמיגים מסיביים.

image

פורד ברונקו בגרסת Quadratec

החטיבה החדשה תצטרך להתמודד עם תחרות הולכת וגדלה מצד חברות אחרות, שרוצות גם הן לנצל את ה'הייפ' סביב הברונקו, כולל פורד עצמה, שמציעה קטלוג עשיר לאבזור הברונקו ישירות מבית החרושת. פורד פיתחה מאות אביזרים בעצמה, והיא משווקת גם שיפורים שפותחו על ידי יצרניות צד שלישי המורשות על ידה.

ב- Quadratec אין כמובן שום כוונה לזנוח את הייצור עבור מותגי JEEP, ואת היכולות שלה אפשר היה לראות בדגם חד-פעמי של הרנגלר, אותו הציגה לפני חודשים מספר לרגל חגיגות שנת ה-30 לייצור הרנגלר הראשון, ה-YJ. הבסיס לרכב המשודרג הוא רנגלר JL קצר, שקיבל חזית חדשה עם פנסים מרובעים, סימן ההיכר המובהק של הרנגלרים הראשונים. השדרוגים העיקריים כוללים ערכת הגבהה של 3.5 אינץ', צמיגי 37 של מיקי תומפסון, מערכת מתלים משופרת ועוד כמה סוכריות.

image

וזה דגם ה-JEEP החד-פעמי