שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ברונקו רפטור צפוי להגיע בשנה הבאה

פורד ממשיכה במומנטום ההצלחה של רכב השטח עם דגם נוסף שיביא את הביצועים לגבהים חדשים
תמונות באדיבות אתר האינטרנט Bronco Nation

מאז הופעת הבכורה של הפורד ברונקו החדש, נשמעו לא מעט קולות שקראו לחברת פורד להוסיף להיצע עוד דגם: ברונקו רפטור. בתחילה לא היה בטוח שזה אכן יקרה, אבל החברה הרימה בסופו של דבר את הכפפה והודות לאנשים באתר האינטרנט Bronco Nation, דלפו לרשת תמונות וגם סרטון וידיאו של הדגם המיוחל.

כמו בטנדר F-150 בעל אותו השם, הרפטור נבדל משאר הדגמים של הברונקו ברוחבו: הוא רחב במידה ניכרת ממקביליו הצנועים יותר, והכנפונים הבולטים שהותקנו כדי לחפות על צמיגי ה-37 אינץ' מרחיבים את צלליתו עוד יותר. הצמיגים הגדולים ביותר שמוצעים היום בדגמים ה"רגילים" של הברונקו הם במידה 35 אינץ', כך שצמיגי ה-37 של הרפטור יעזרו לשפר את זוויות הגישה, הנטישה וזווית הבטן של רכב השטח (קישור לכתבה על דגמי הברונקו הנמכרים בישראל).

image

בחינה מדוקדקת יותר של התמונות נותנת לנו גם מבט ראשון על מערך המתלים המחודש של הברונקו רפטור, הדומה לזה של ה- F-150 רפטור, עם בולמי מירוץ של חברת FOX. הדמיון ממשיך גם בתא המנוע, בו בחרה פורד להתקין אחד ממנועי ה-V-6 כפולי הטורבו שעומדים לרשותה. עדיין לא ברור אם זה יהיה מנוע 3.5 ליטר EcoBoost כמו ב-F-150, או אולי יחידת ה-3.0 ליטר של האקספלורר ST. ללא קשר איזה V-6 ייבחר, צפו להספק כולל שיעלה על 400 כ"ס.

פורד ברונקו רפטור אמור להגיע לשוק בארה"ב במהלך השנה הבאה.

ברונקו רפטור בשטח