כביש / ספורט > כתבות

אקליפס קרוס החדש של מיצובישי בישראל

מיצובישי Eclipse Cross החדש יושק בישראל בשתי רמות גימור חדשות וסה"כ 6 רמות גימור, שני סוגי הנעות - הנעה קדמית והנעה כפולה 4X4, מערכות בטיחות אקטיבית לרבות בקרת שיוט אדפטיבית, עם חישוקי 18 אינץ', מרווח גחון גבוה - 20.4 עד 21.5 ס"מ (בדגם 4X4), ומנוע 1.5 ליטר טורבו המספק 152 כוחות סוס מכובדים.

image

יבואנית מיצובישי משיקה את ה- Eclipse Cross החדש, הארוך והגבוה עם אספקה של הרכבים הראשונים כבר ברבעון ראשון 2022.

ה-Eclipse Cross אשר שיווקו בישראל החל בשנת 2018 נמכר עד היום לכ-7,000 לקוחות, מציג את שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי ה-Dynamic Shield, עם מראה אחיד, חישוקי 18 אינץ' ומרווח גחון גבוה.

ה-Eclipse Cross החדש ישווק מעתה עם תוספת של 2 רמות גימור חדשות:

  • Panoramic עם תוספת של חלון גג פנורמי.
  • Instyle 4X4 הכוללת מערכת 4X4 S-AWC לשליטה בתנאי שטח שונים.

גם ב-4 רמות הגימור הקיימות, משולבים מספר שדרוגים הכוללים בין השאר, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC), זיהוי רכבים בשטח מת ופנסי FULL LED ברמת הגימור Executive. לרמת הגימור Premium התווספו ריפודי עור אפור ותצוגה עלית צבעונית HUD.

image

העיצוב:

ה-Eclipse Cross מגיע לישראל עם מראה חדש המייצר נראות של SUV ספורטיבי. הקצה הקדמי מאמץ גרסה מתקדמת של קונספט העיצוב של מיצובישי הכולל מגן פגוש קדמי חדש ופריסה של מערכת התאורה שמשלימים את החזית. הצללית המהודרת ממשיכה לאחור עם פתח וחלון אחורי שעוצבו מחדש. הפנסים האחוריים בעיצוב תלת ממד נמשכים כלפי מעלה פנימה. דלת תא המטען החדשה מציגה עיצוב משושה ומפוסל.

מערכת ההנעה:

ל-Eclipse Cross מנוע 1.5 ל' המצויד במגדש טורבו מתקדם מבוקר אלקטרונית. מנוע זה עושה שימוש במערכת הזרקה רב נקודתית במקביל למערכת הזרקה ישירה בלחץ גבוה.

תיבת הילוכים CVT חדשה ומתקדמת בעלת 8 יחסי העברה קבועים מראש, הכוללת מצב ספורט.
נתוני ההספק עומדים על 152 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ המושג כבר ב-2000 סל"ד. מהירות מקסימלית של 190 קמ"ש.

מרחב פנימי:

ה-Eclipse Cross החדש מציע מרחב פנימי מרווח, ארוך מקודמו ב-14 ס"מ ומרווח הגחון גדל ב-2 ס"מ. אורכו הינו 4,545 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו 1,685 מ"מ (ו- 1690 מ"מ בדגם ה- 4X4) ובסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. ל-Eclipse מרווח גחון של 204 מ"מ ו- 215 מ"מ בדגם ה-4X4 ותנוחת ישיבה גבוהה. ליושבים מאחור מוצעת מערכת בעלת 8 רמות הטיה למשענת הגב בטווח של 16-32 מעלות.

image

אבזור:

ל-Eclipse Cross אבזור הכולל מערכת Connected Car המשלבת גישה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto על גבי מסך צף בגודל 9 אינץ' עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, דיבורית Bluetooth עם תפעול מגלגל ההגה, מצלמה אחורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה. בנוסף רמת הגימור כוללת חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), מסילות גגון, מגבים בעלי מהירות משתנה עם מנגנון השהיה כולל מתזים, הגה וידית הילוכים בציפוי עור. עוד באבזור ה-Eclipse Cross בקרת שיוט ומגביל מהירות הנשלטים מגלגל ההגה, תאורת יום DRL מסוג LED, מראות צד חשמליות משולבות איתות ומחוממות, פנס בלימה מסוג LED במרכז השמשה האחורית, פנסי ערפל קדמיים LED, פנס ערפל אחורי, חיישן תאורה אוטומטי, נעילה מרכזית, אימובילייזר מקורי, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, שקעי 12V בקונסולה המרכזית ובחלקה האחורי של משענת היד, משענת יד מרכזית הכוללת תא אחסון, בקרת אקלים, חיישן גשם אוטומטי, 4 רמקולים ו-2 שקעי USB.

image

דגם ה-Executive כולל גם בלם יד חשמלי בעל פונקציית Auto Hold, מראות צד מתקפלות עם איתות מובנה, בקרת אקלים דו אזורית, פנסי FULL LED, KOS - מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, מנופים להעברת הילוכים מההגה, 6 רמקולים, זיהוי רכב בשטח מת BSW, RCTA התראה על תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) ומנגנון זחילה בפקקים, תוספת של צבע ריפוד פנימי חדש – אפור במקביל לצבע השחור.

דגם ה-Panoramic מוסיף על כל אלה גם חלון גג פנורמי כפול הנפתח בחלקו הקדמי עם סוככים פנימיים חשמליים.

דגם ה-Instyle מוסיף גם מושבים דמויי עור, חימום מושבים קדמיים וכוונון חשמלי למושב הנהג.

דגם ה-Instyle 4X4 כולל בנוסף גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת 4X4 (S-AWC) הכוללת מתג בורר למצבי נהיגה שונים.

דגם ה-Premium מוסיף גם דיפוני דלתות דמוי עור שחור, מושבי עור בצע שחור או אפור, כוונון חשמלי וחימום לשני המושבים הקדמיים, תצוגה עילית צבעונית - Head Up Display אשר תקרין את מהירות הנסיעה, התראות של מערכות הבטיחות ונתוני נסיעה שונים.

image

אבזור בטיחות אקטיבי:

ה-Eclipse Cross החדש מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט הכוללים 7 כריות אוויר, TPMS - מערכת לניטור לחץ אויר בצמיגים, ESS - איתות בלימת חירום (הבהוב פנסים אחוריים) ובנוסף:

FCM - מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל. במידה והמערכת מזהה סיכון להתנגשות היא מזהירה בקול את הנהג, ומסייעת בהקטנת התנגשות או, בהתאם למצב, מונעת התנגשות על ידי בלימה אוטומטית של הרכב עד למהירות של 80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב נוסע ו-65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל.

LDW - מערכת התרעה על סטייה מנתיב. מערכת זו מתריעה לנהג כאשר היא חשה כי המכונית עומדת לסטות אל מחוץ לנתיב הנסיעה שלה.

AHB - שליטה אוטומטית באורות גבוהים. מערכת זו עוקבת אחרי הפנסים הקדמיים ופנסי הערפל של כלי הרכב המגיעים ממול, כמו גם תאורת הרחוב ורמות האור הסביבתי, ועוברת באופן אוטומטי בין תאורה גבוהה ונמוכה בהתאם.

image

דגם ה- Executive מוסיף:

מערכת FCM משודרגת, מערכת בלימה אוטונומית המשתמשת ב- 3 אמצעי זיהוי (מצלמה, רדאר ורדאר לייזר) הכוללת זיהוי כלי רכב והולכי רגל ובולמת את הרכב גם בנסיעה בין עירונית ועד למהירות של 180 קמ"ש בזיהוי כלי רכב נוסע.

ACC – מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בעלת מנגנון זחילה בפקקים המאפשרת עצירה מלאה של הרכב ללא ניתוק המערכת ותחילת נסיעה עצמאית. המערכת פועלת עם בלם היד החשמלי בנוסף הדגם כולל מערכת RCTA, התראה על תנועה חוצה מאחור ו-BSW שהינו זיהוי רכבים בשטח מת

צריכת הדלק (משולב) 9.0 ליטר ו-9.4 ליטר בדגם ה-4X4 ל-100 ק"מ.

ה-Eclipse Cross זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP ו-97% בהגנה על נוסעים מבוגרים.

image

רמת גימור

מחיר

Intense

154,900

Executive

159,900

Panoramic

170,900

Instyle

171,900

Premium

180,900

Instyle 4X4

185,900

image