הדור החדש של אופל: יבואנית אופל לישראל החלה לשווק את אופל MOKKA החדש בישראל, הדגם המוחצן עפ"י רוח המותג הגרמני המתחדש המציג SUV ראשון.
ה-מוקה החדש מעוצב באופן מוחצן בשילוב בצבעוניות מושכת, מצויד באבזור בטיחות מתקדמת, מוצע עם הינע חשמלי מלא או בנזין ולטענת היצרן מבטיח איכויות נסיעה גבוהות
אופל MOKKA החדש הוא ה-B-SUV הראשון לבטא את הרוח החדשה של המותג הגרמני בקבוצה עם שפת עיצוב חדשה – Less Normal/More Mokka, טכנולוגיה עדכנית, רמות אבזור מגוונות ומערכות הינע לבחירה כדי להגיע לקהלי יעד חדשים ורחבים.
ה-B-SUV החדש של אופל מציע נראות חדשנית וספורטיבית, הנשענת על מרכב מוגבה, עיצוב כוחני ושילובי צבעים שמבליטים אותו מאוד, ומתאימים לקהל היעד של זוגות צעירים, עירוניים ומוחצנים.
תא הנוסעים החדש מציע עיצוב חדש, שבו מיושם לראשונה באופל ה-PURE PANEL – דשבורד העוטף את הנוהגים ומכיל שני מסכים דיגיטליים גדולים.
המוקה מאפשר את הבחירה בין הינע חשמלי מלא בהספק של 136 כ"ס, 26.5 קג"מ וסוללת 50 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 338 ק"מ, למנוע בנזין טורבו 1.2 ליטר PureTech אשר זכה בתואר "מנוע השנה" 4 פעמים ברציפות ולו 130 כ"ס וכן 23.4 קג"מ ותיבת 8 הילוכים אוטומטית.
אופל MOKKA מוצע בישראל בארבע רמות אבזור – ELEGANCE, GS-LINE, ULTIMATE ו-E-ULTIMATE. כל רמות אבזור אלה כוללות רמת בטיחות גבוהה ואחידה אשר מזכה את הדגם בציון בטיחות 7 באופן חריג לקטגוריה.
המחיר יחל ב-132,990 שקל ויימכר בישראל עם אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ ובגרסה החשמלית 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה בנוסף.
המבנה הכללי והמעטפת החיצונית של ה-MOKKA ממחישים לטענת מעצביו פרופורציות מדויקות ושימוש נכון בממדיו החיצוניים (כייאה למעצבים גרמניים אצלם הכול מחושב - העורך), אלא יוצרים גם יעילות אווירודינמית גבוהה במיוחד של 0.32 CD.
בתא הנוסעים קיים תכנון חכם של סביבת המחיה של כל נוסעי הרכב. ראשית, ה-PURE PANEL DASHBORD שמבנהו עוטף את האוחזים בהגה, כדי להעניק להם שליטה מלאה על מערכות הרכב, נגישות מקסימלית וארגונומיה מתקדמת. הדשבורד כולל בתוכו שני מסכים דיגיטליים – במרכז בגודל 10 אינץ' עבור המולטימדיה בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate (עם ממשקי AppleCarPlay ו-Android Auto) ורוב מערכות הרכב ומול גלגל ההגה, בגודל 12 אינץ' בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate שמתפקד כלוח המחוונים ובו שלל תצוגות מתחלפות, כולל יכולת הגדרה עצמית לתצוגה בהתאם לצורך. תצוגות אלה כולן מציגות את כל הנתונים להם זקוקים הנוהגים ברכב, ללא רעשי רקע והסחות דעת.
מתוך הרצון לשפר את קלות התפעול, קיים תפעול חיצוני לבקרת האקלים באמצעות פקדים עצמיים נגישים. בנוסף, אופל נפרדה מידית ההילוכים המוכרת ובמקומה תמצאו בורר הילוכים חדש ולצדו בורר מצבי הנהיגה המשפיעים על תגובות הרכב בהתאם להעדפות הנוהגים. הודות לבסיס גלגלים של 255.7 ס"מ, הרכב מציע מרחב מחיה נדיב מאוד ביחס לקטגוריה ליושבי הרכב במושב הנהג והנוסע, עם מושבים שתומכים היטב בגוף ומנעימים את הישיבה עליהם גם בנסיעות ממושכות. תא המטען מגיע בנפח של 350 ליטר לדגם הבנזין ו-310 ל' לדגם החשמלי ובקיפול המושבים יכול נפחו לצמוח לעד 1,105 ל' בדגם הבנזין ו-1,060 ל' בדגם החשמלי.
פלטפורמת ה-CMP (Common Modular Platform) שעל בסיסה בנוי ה-MOKKA, מסוגלת להכיל גם הינע חשמלי מלא וגם הינע בערה פנימית כך שנהגים יוכלו לבחור את יחידת הכוח המתאימה להם ביותר.
ה-MOKKA-e מצוידת בהינע חשמלי מלא, המורכב ממנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ הזמינים באופן מידי.
גרסה חשמלית זו נהנית מתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.0 שניות ומסוגלת להגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש. מנוע זה מוזן מסוללת ליתיום בקיבולת של 50 קוט"ש ואלו מאפשרים טווח של עד 338 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.
הסוללה מצוידת בניהול תרמי עצמאי וקירור אקטיבי הדואג לשמירה על טמפרטורת עבודה אופטימלית, לשמירה על טווח הסוללה, אפשרות טעינה מהירה ואורך חיי הסוללה. באמצעות מטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש, ניתן לטעון את הרכב ממצב ריק לגמרי בעמדת טעינה מהירה (100 קוט"ש) ל-80 אחוזים תוך 30 דקות, השווים לתוספת של 100 ק"מ טווח בכל 10 דקות טעינה. טעינה מלאה 0-100% מעמדה ביתית המספקת 11 קוט"ש תארך כ- 5 שעות או בהתאמה לעמדות עם קצב טעינה נמוך יותר.
הדגם החשמלי מצויד במערכת להשבת אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה אשר מסייעת בהארכת טווח הנסיעה. גרסת הבערה הפנימית מצוידת במנוע טורבו בנזין, 1.2 PureTech. מנוע זה מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 23.4 קג"מ שזמין כבר ב-1,750 סל"ד. בעזרת תיבת ה-8 הילוכים מבית AISIN והמשקל הקל של 1,233 ק"ג, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות ותעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 6.0 ליטר לכל 100 ק"מ וגרסה זו מדורגת ברמת זיהום 7.
אופל MOKKA יוצע בישראל בארבע רמות אבזור –ELEGANCE , GS-LINE, ULTIMATE ו-E-ULTIMATE שמציעות היבט בטיחותי זהה בכל ארבע רמות האבזור ומקנה לדגם ציון בטיחות 7.
רשימה זו כוללת:
• מערכת בלימת חירום אקטיבית (כולל זיהוי רוכבי דו-גלגלי והולכי רגל) עד 140 קמ"ש • שמירת נתיב נסיעה ותיקון סטייה
• התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה
• זיהוי תמרורי תנועה ומהירות והמלצה לשינוי מהירות בבקרת השיוט
• מערכת למניעת סנוור ושינוי תאורה בהתאם לתנאי הדרך
• מערכת התרעת ערנות נהג
• בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה וזינוק מעמידה
• שמירת מיקום בנתיב בזמן שימוש בבקרת שיוט אדפטיבית
• מצלמת חניה אחורית עם מבט על וירטואלי
• חיישני חניה היקפיים
רמת האבזור ELEGANCE כוללת:
• בורר עם שלושה מצבי נהיגה – ECO, NORMAL, SPORT
• בלם יד חשמלי
• מערכת מולטימדיה מקורית על גבי מסך מגע בגודל 7 אינץ' (כולל ממשקי Apple CalPlay ו-Android Auto)
• לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'
• כניסה והתנעה ללא מפתח
•כוונון גובה למושב נהג ונוסע
• שקעי USB ו-12V מלפנים ושקעי USB ליושבים מאחור
• מראות צד בעלות קיפול חשמלי כולל הפשרת אדים
• מראה פנימית אלקטרו-כרומטית
• בקרת אקלים
• תאורת אווירה פנימית
• חישוקי סגסוגת 17 אינץ' דו-גווניים
• פנסי LED ראשיים
• גלגל הגה קטום
רמת האבזור GS-LINE מוסיפה:
• השפעת מצב ספורט על צליל המנוע, ההיגוי, העברת הילוכים, מיפוי דוושת תאוצה ועוד
• מסך מולטימדיה 10 אינץ'
• לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ'
• דוושות בגימור אלומיניום
• חישוקי סגסוגת 18 אינץ'
• BLACK PACK – גימור שחור לסמלים, פגוש קדמי ומסביב לגריל ה-VIZOR
• גג הרכב בצבע שחור
• מכסה מנוע שחור – אופציה בתשלום
רמת האבזור ULTIMATE מוסיפה:
• ריפוד מושבים מאלקנטרה משולב עור תעשייתי
• חימום למושבים קדמיים
• יחידות תאורה בחזית Intellilux Full LED Matrix המתאימה את אלומת האור באופן אקטיבי לתנאי הדרך והתנועה למקסום יכולת ההארה ומניעת סנוור
רמת האבזור E-ULTIMATE כוללת:
• הדלקה מתוזמנת של מערכת המיזוג
• PARK&GO – מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, הכוללת יציאה ממקום חניה במקביל
• חימום לגלגל ההגה
• ערכת ניפוח גלגלים
• אופל מוקה 1.2 טורבו, ברמת ELEGANCE – 132,990 שקל
• אופל מוקה 1.2 טורבו, ברמת GS-LINE – 136,990 שקל
• אופל מוקה 1.2 טורבו, ברמת ULTIMATE – 141,990 שקל
• אופל MOKKA-e (חשמלית), ברמת E-ULTIMATE – 158,990 שקל
אופל מוקה יימכר בישראל עם אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ על מערכות הרכב והגרסה החשמלית כוללת אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה.
תגובות