כפתור Off-Road Plus בג'יפ רנגלר, רוביקון גלדיאטור מודל 2021 ומעלה מתאים את המערכות האלקטרוניות בג'יפ למצב הנסיעה בשטח.
המערכת מקדמת את התגובה של מערכת בקרת האחיזה/משיכה, משנה את רגישות המצערת, משנה את נקודות החלפת ההילוכים ומאפשרת לנסוע מהר יותר בשטח עם ביטול של סירוס מערכת בקרת האחיזה (ביטול ESP) על מנת לשפר את יכולות השטח של ג'יפ בתוואי דרך שונים, במיוחד בבוץ ובחולות
מאת: Ofer Ogash
23/12/21
כפתור Off-Road Plus נוסף לג'יפים החדשים מדגמי רנגלר, רוביקון ובראש גלדיאטור החל ממודל 2021 ומעלה על מנת לאפשר לכלי הרכב של ג'יפ לנסוע מהר יותר בתאי שטח בהם האחיזה בעייתית כמו בוץ, חול (דיונות) ושאר תאי שטח בהן נדרשת התערבות שונה של מערכות הבקרה האלקטרוניות לעומת הכביש.
כפתור ה-Off-Road Plus יכול להשתלב בכל שילוב של 4X4 בהילוך מהיר HIGH וגם בהילוך נמוך LOW (למרות שבמצב הזה שינוי הרגישויות פעיל באופן אוטומטי).
הכפתור "מודיע" לג'יפ - "שים לב אנחנו בשטח - התנהג בהתאם!".
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
3 תגובות
1
אורח/ת - סובארואיד
23 בדצמבר 2021 ב 14:19
אז JEEP המציאו XMODE שקיים כבר שנים בסובארו?
2
Ogash Ofer
23 בדצמבר 2021 ב 17:25
אז JEEP המציאו XMODE שקיים כבר שנים בסובארו?
"3
אורח/ת - ירון
26 בדצמבר 2021 ב 10:09
לא קיים ברנגלר ספורט 2021. רק ברוביקון.
לכן הפסיק אחרי המילה רנגלר במשפט הראשון מיותר
תגובות