שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מבצע מיוחד בגתוס: ערכת הגבהה לסובארו עם שובר לקניות באתר השטח

ערכות הגבהה 50 מ"מ כביש-שטח מותאמת לסובארו פורסטר 2019 ומעלה וסובארו XV משנת 2018 ומעלה במבצע בגתוס - כל הרוכשים ערכת הגבהה יקבלו מגתוס שובר מתנה של 500 ש"ח לאתר השטח!

גתוס - סדנה לשיפור רכב, מציגה: ערכת ההגבהה של איירון מן אוסטרליה מותאמת לסובארו פורסטר 2019 ומעלה וסובארו XV משנת 2018 ומעלה.

ערכת ההגבהה של איירון מן כוללת 4 בולמים משופרים, 4 קפיצים גבוהים, ערכת הנמכה לתת השלדה האחורית על מנת לשמר את זווית הציריות המקורית (מונע עומס מיותר), תושבות הארכה לצינורות בלם (כדי שלא ינזקו בפתיחת מהלך מלא של המתלים) והארכה למוט מייצב אחורי (כדי לאפשר מהלך מתלה ארוך).

image

ערכת ההגבהה פותחה על ידי איירון מן במיוחד לפורסטר משנתון 2019 ולסובארו XV משנתון 2018, לטענת היצרן והמתקין הערכה של איירון מן מאופיינת בעמידות משופרת ואמינות בסביבת כביש ושטח ולה אחריות ל-3 שנים או 60 אלף ק"מ מיום ההתקנה.

בזכות ההגבהה של 50 מ"מ ושיפור מהלך המתלה, יכולות הרכב בשטח משתפרות משמעותית מבלי לפגום ביכולות הכביש.

לכתבה על ערכות הגבהה חוקיות לרכב שטח

תמחור:

מחיר הערכה המושלמת: 12,000 ₪ כולל מע"מ.
המחיר כולל: התקנה, כיוון של הסרן הקדמי ושל הסרן האחורי, כיוון אורות ורישוי כחוק.


מבצע - כל המתקין ערכת הגבהה של איירון מן בגתוס יקבל במקום שובר של 500 ש"ח (כולל מע"מ) לרכישות וטיולים באתר השטח.


רגע לפני שמגביהים

רשום גם בכתבה על ההגבהות החוקיות

לפני ההתקנה ותשלום של ערכת הגבהה יש לוודא עם המתקין המיועד כי הערכה מאושרת להתקנה ולרישום ברישיון, כי המתקין יודע ומסוגל לבצע כיוון פרונט וכיוון אורות המתבקשים בגלל ההגבהה, כי המתקין רשאי להנפיק אישור מתקין ואישור התקנה לערכה הספציפית לכלי הרכב הספציפי וכמובן שהמתקין יכול לרשום את הערכה ברישיון כלי הרכב שלכם כנדרש בחוק.
ועוד הערה חשובה: יצרנית סובארו אוסרת על המפיצים שלה בעולם, ובין הייתר על סמלת - יבואן סובארו בישראל, לבצע כל שינוי ברכב הקשור לקפיצים, לצמיגים ולפנסים, מחשש ששינוי הגובה יפגע בתפקוד הרכב בכלל ובתפקוד מערכת הבטיחות (EyeSight) בפרט.
ולכן כל המבצע הגבהה בסובארו עושה זאת על אחריותו, למרות היתר הרישום ברישיון הרכב הישראלי, ההיתר האוסטרלי והתקן הגרמני המאשרים את ההגבהה.