שטח 4X4 > כתבות > חדשות

וולוו XC40 Recharge Pure Electric Pro החשמלי בגרסה חדשה

הגרסא החדשה של וולוו XC40 Recharge Pure Electric Pro החשמלית מגיעה לישראל, עם מנוע אחד טווח נסיעה של 400 ק"מ בטעינה אחת והספק של 231 כ"ס

יבואנית וולוו לישראל מודיעה על תחילת השיווק של גרסה נוספת וחדשה של הרכב החשמלי הראשון של וולוו - XC40 Recharge Pure Electric Pro עם מנוע אחד, טווח של 400 ק"מ.

וולוו XC40 Recharge Pure Electric Pro (P6) , הוא גרסה נוספת וחדשה של הרכב החשמלי המלא הראשון של וולוו שהושק בארץ השנה.

הגרסה החדשה כוללת מנוע אחד ומוצע עם טווח נסיעה צפוי של 400 ק"מ בטעינה יחידה (עפ"י WLTP) ב. הסוללה יכולה לטעון עד 80 אחוז מהקיבולת שלה בזמן של 32 דקות במערכת טעינה מהירה.

מערכת המידע, המופעלת באמצעות אנדרואיד, מציעה ללקוחות טכנולוגיה ושירותים המותאמים לצרכי הנהג יחד עם אפליקציות גוגל הפופולריות Google Assistantו- Google Map

מהנדסי הבטיחות של וולוו עיצבו מחדש וחיזקו את מבנה החזית של הרכב בכדי לתת מענה להיעדר המנוע, כדי לעמוד בדרישות הבטיחות של וולוו ולסייע בשמירה על חיי אדם כמו בכל וולוו אחרת.

image

סוללת הרכב מוגנת על ידי כלוב בטיחות המוטבע באמצע מבנה המרכב. מיקומה של הסוללה ברצפת המכונית גם מוריד את מרכז הכובד של המכונית ונותן הגנה טובה יותר מפני התהפכות.

עיצוב הפנים של הרכב הוא פונקציונלי מאוד ומעניק לנהגים שטח אחסון רב, למשל בדלתות ובתא המטען. מכיוון שאין לרכב מנוע בעירה פנימית ותיבת הילוכים, הוא מעניק לנהגים שטח אחסון גדול עוד יותר באמצעות ה- Frunk (Front Trunk) שנמצא מתחת למכסה המנוע הקדמי.

מחירים ורמות גימור כולל מע"מ ואגרת רישוי:

מחיר
כולל מע"מ (₪)

מחיר
כולל מע"מ
ואגרת רישוי (₪)

XC40 Recharge Pure Electric Pro

269,900

270,430

image

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - העתיד כבר כאן

03 בינואר 2022 ב 19:10

נראה לי שהרבה יותר מהר ממה שאנו חושבים עולם הרכב יהפוך ל-100% חשמל