יבואנית דוקאטי לישראל משיקה שני דגמי אופנועים חדשים: מולטיסטראדה ודיאבל.
האופנועים החדשים עברו עדכונים אשר משפרים לטענת היצרן את הנראות, הביצועים וחוויית הרכיבה.
אופנוע ה-MULTISTRADA V2 יציע גרסה מוגבלת הספק לרוכבים בעלי רישיון A1 ואפשרות להנמכת
האופנוע ושני האופנועים זוכים ל-4 שנות אחריות.
משפחת אופנועי ה- MULTISTRADA ממשיכה להתפתח עם ה-מולטיסטראדה V2 החדש.
דגם ה-V2 החדש הנו אופנוע אדוונצ'ר מתקדם בזכות חבילה אלקטרונית מלאה והוא משמש כדגם כניסה מצוין לעולם האדוונצ'ר של דוקאטי. בפעם הראשונה, אופנוע זה אפשרי גם לבעלי רישיון רכיבה מוגבל הספק - 47 כ"ס, A1.
האופנוע מצויד בדור האחרון של מנוע הטסטה-סטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק. בדור זה, הותקנו טלטלי בוכנה חדשים, מצמד הידראולי עם 8 פלטות, תיבת הילוכים חדשה לטובת העברת הילוכים חלקה, מדויקת ומהירה יותר, גם בשימוש ה'קוויק-שיפטר'. מנוע זה, בעל ארבעה שסתומים לצילינדר ומקורר בנוזל, מספק 113 כ"ס (9,000 סל"ד) וכ 10-קג"מ (7,750 סל"ד) של מומנט ואופי פעולה חלק וגמיש גם בסל"ד נמוך.
כאמור, דור זה פותח לראשונה את עולם האדוונצ'רים בדוקאטי גם לרוכבים בעלי רישיון מוגבל (47 כ"ס, A1), מה שעשוי להגדיל את גודל קהל היעד לדגם זה. מרווחי הטיפולים באופנוע זה עומדים כעת על 15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמנים ו-30,000 ק"מ לבדיקת מרווח שסתומים.
בחזית האופנוע חישוק בקוטר 19 אינץ', גובה מושבו הונמך לכדי 83 ס"מ ורוחבו הוצר בחזית כדי שהרוכבים יוכלו להניח את רגליהם בקלות על הכביש במצב נייח. בנוסף לכך, באמצעות מושב נמוך אופציונלי וקיט הנמכה למתלים, יכול גובה המושב לרדת עד 79 ס"מ. גם רגליות הרוכב אשר הגיעו מה-MULTISTRADA V4 מוקמו מחדש, 10 מ"מ נמוך יותר כדי לרווח את תנוחת הרכיבה, גם עבור רוכבים גבוהים.
האופנוע החדש מציג דיאטה של 5 קילוגרמים לעומת ה- MULTISTRADA 950 היוצא. מנוע ה-V2 קל בשני קילוגרמים מקודמו, כולל המצמד, כיסויו ותיבת ההילוכים. שאר המשקל מושל מרכיבי הגוף, המראות, מערכת הבלימה (ברמבו M4-32) והחישוקים, אשר תורמים לשיפור מוחשי בהתנהגות הכביש. בקטלוג השדרוגים ניתן למצוא גם חישוקי שפיצים שמציעים משקל נמוך אף יותר.
החבילה האלקטרונית ב-V2 כוללת ABS 'קורנרינג', בקרת זינוק בעליה, בקרת אחיזה, ארבעה מצבי רכיבה (ספורט, טורינג, אורבן ואנדורו) ומערכת תאורת בלימה אקטיבית אשר יוצרת הבהוב חזק בזמן בלימת חירום, כדי לעדכן את הרכב שמאחור שבוצעה בלימה חזקה.
גרסת ה- S מוסיפה את מערכת המתלים 'סקיי-הוק' של דוקאטי, בקרת שיוט, תאורת לד מלאה כולל הארה אקטיבית לתוך פניות, 'קוויק-שיפטר' להעלאה והורדה של הילוכים, לוח מחוונים TFT בגודל 5 אינץ', תאורה למתגי הכידון ועוד.
שתי גרסאות ה-V2 מוצעות בצביעה האדומה של דוקאטי עם חישוקים שחורים וצביעה נוספת, אפורה עם שלדה שחורה וחישוקים אדומים מוצעת בגרסת ה-S בלבד. את שתיהן ניתן להזמין גם עם חישוקי שפיצים.
גרסת ה-BLACK AND STEEL החדשה לוקחת את האופנוע האיקוני של דוקאטי DIAVEL 1260 S ומעלה אותו עוד רף.
דוקאטי יצרו את גרסת עיצוב זו בהשראת אופנוע הקונספט DIAVEL MATERICO אשר נחשף במסגרת שבוע העיצוב במילאנו, הודות לחיבור בין מעצב העל טום דיקסון ומחלקת העיצוב של דוקאטי.
האופנוע, בדומה לכל דגמי משפחת DIAVEL, משלב ביצועים של מקסי-נייקד ושימושיות וארגונומיה של קרוזר-שרירים, בעיצוב לא קונבנציונלי. דגם זה בעל מנוע הטסטה-סטרטה DVT בנפח 1,262 סמ"ק, שמפיק 162 כ"ס ב-9,500 סל"ד ורצועת כוח עבה הודות למומנט גדול לכל אורך רצועת הסל"ד, אשר מסוגלת לספק האצות חזקות לצד נינוחות וגמישות ברכיבה יומיומית. אחד המאפיינים הבולטים של הדיאבל הינו הצמיג האחורי שרוחבו 240 מ"מ המספק אחיזה גבוהה לצד התנהגות חדה, זוויות הטיה טובות ונוחות גבוהה.
MULTISTRADA V2 - החל מ: 108,000 ₪
MULTISTRADA V2 S - החל מ: 126,000 ₪
DIAVEL 1260 S BLACK AND STEEL - החל מ: 205,000 ₪
תגובות