קטנוע המנהלים החדש של הונדה - ADV350 לשנת 2022, שנוצר בהשראה מאחיו הגדול ה-XADV750, מושק בישראל
אחרי שסיימה את 2021 בישראל כמותג הדו"ג הצומח ביותר בקרב המותגים המובילים, עם מכירות של למעלה מ-3000 כלים וגידול של 94% בקטגוריית הקטנועים ובראשם XADV, משיקה הונדה קטנוע ספורטיבי שנוסף לקו המוצרים שלה. דגם ADV350 החדש שמשלב את הסגנון ההרפתקני של האח הגדול XADV750 עם גישה ייחודית בקטגוריה, עם מנוע 330 סמ"ק המספק 29 כ"ס ומומנט של 31.5 ניוטון/מטר.
בדגם החדש בקרת החלקה המפוקחת ע"י מערכת HSTC של הונדה, מגן הרוח ניתן לכוונון, תא האחסון תחת המושב יכול להכיל 2 קסדות מלאות, שקע טעינה USB נמצא בתא הכפפות. מסך תצוגה LCD ומפתח חכם.
השלדה כוללת מזלג בקוטר 37 מ"מ USD, מסגרת פלדה צינורית ובולמים בעלי מיכל נפרד מאחור – כל אלו מתוכננים כדי לספק היגוי זריז. חישוקים קלים בקוטר 15 אינץ' קדמיים, -14 אינץ' אחוריים מצוידים בצמיגי 120/70-15 מלפנים ו-140/70-14 מאחור (טיובלס) המספקים ל-ADV350 אחיזה טובה בכל התנאים. דיסק בודד בגודל 256 מ"מ המותאם לחלק האחורי שבו 240 מ"מ.
יכולת האצה לשימוש עירוני ובכביש מהיר. מנוע SOHC בעל ארבעה שסתומים משופר בנפח 330 סמ"ק Smart Power+ (eSP+) מספק הספק של 29 כ"ס ומומנט של 31.5 ניוטון/מטר.
בקרת החלקה של הונדה (HSTC) ומאותתי עצירת חירום (ESS) הם כחלק מהסטנדרט.
דגם ADV350 החדש יהיה זמין בשלושה צבעים לבחירה:
סגנון ואבזור מקורי
מחיר : 39,900 ₪ ללא אגרת רישוי
דרגת זיהום : 4
מנוע | יורו - 5 |
סוג | מקורר נוזל, 4 פעימות, 4 שסתומים SOHC |
נפח | 330 סמ"ק |
קדח ומהלך | 77 מ"מ x 70.8 מ"מ |
יחס דחיסה | 01:10.5 |
הספק מרבי | 21.5 קילוואט = 29 כ"ס/7500 סל"ד |
מומנט מרבי | 31.5 ניוטון מטר / 5250 סל"ד |
עוצמת קול db | Lurban 76.9db / Lwot 81.9db |
קיבול שמן מנוע | 1.8 ליטר |
מערכת דלק
הזנת דלק | הזרקת דלק אלקטרונית PGM-FI |
קיבול מיכל הדלק | 11.7 ליטר |
צריכת דלק | 29.4 ק"מ לליטר |
פליטה וזיהום CO2 | 79 גרם/ק"מ |
מערכת חשמל
מתנע | חשמלי |
קיבול המצבר | V12, 8.6 אמפר/שעה |
מערכת העברת הכוח
דגם מצמד | אוטומטי צנטריפוגלי מסוג יבש |
סוג תמסורת | CVT |
הינע סופי | רצועה V |
מסגרת שלדה
סוג | צינורות פלדה |
שלדה
מידות (אורך- רוחב-גובה) מ"מ | 2200m x 895mm x 1430mm |
בסיס גלגלים | 1,520 מ"מ |
זווית ראש היגוי - Caster Angle | 26.5° |
Trail - מרחק שציר הגלגל עוקב אחר ציר ההיגוי (מפסע) | 89 מ"מ |
גובה המושב | 795 מ"מ |
מרווח גחון | 145 מ"מ |
משקל עצמי | 186 ק"ג |
מתלים
קדמי | 37 מ"מ USD מזלג הפוך |
מהלך של 125 מ"מ | |
אחורי | 2 בולמי זעזועים נפרדים |
ומהלך של 130 מ"מ |
גלגלים
קדמי | אלומיניום יצוק "15 שישה חישורים |
אחורי | אלומיניום יצוק "14 שישה חישורים |
מידת החישוק הקדמי | 3.5 |
מידת החישוק האחורי | 4 |
צמיג קדמי | 120/70-R15M/C |
צמיג אחורי | -R14M/C140/70 |
בלמים
מערכת ABS | 2 ערוצים |
קדמי | 2560 מ"מ דיסק בודד עם קליפר NISSIN בעל 2 בוכנות |
אחורי | 240 מ"מ דיסק בודד עם קליפר NISSIN בעל בוכנה אחת |
מכשירים ומחוונים
מחוונים | בטכנולוגיית LCD שעון זמן, 2 מדי נסיעה, צריכת דלק, מחוון מפתח חכם |
מערכת אבטחה | אימובילייזר ומפתח חכם של הונדה – Honda Smart key |
USB | יש בתא כפפות |
מערכות נוספות | ESS, HSTC |
פנס ראשי | LED |
פנס אחורי | LED |
כל המפרטים נכונים לזמן פרסום זה וניתנים לשינוי ללא הודעה מראש.
אנא שימו לב שהמספרים, המסופקים על ידי הונדה, הם בהתאם לבדיקות תקניות שבוצעו והמתוארות ב- WMTC . המבחנים בוצעו על מסוע גלילים מהגרסה הסטנדרטית לכלי רכב רק עם רוכב אחד וללא ציוד אופציונלי נוסף. צריכת הדלק למעשה עשויה להשתנות תלוי בסגנון הרכיבה, תחזוקת האופנוע, מזג האוויר, תנאי הדרך, לחץ האוויר בצמיגים, התקנת האביזרים, מטען, משקל הרוכב והנוסע וגורמים אחרים.
תגובות