כביש / ספורט > כתבות

טונאלה הרכב החדש של אלפא רומאו

Alfa Romeo Tonale טונאלה - הרכב ההיברידי החדש של מותג הספורט האיטלקי אלפא רומאו נחשף באיטליה ומתוכנן להגיע לישראל באמצע 2022.

image

יצרנית הרכב האיטלקית אלפא רומיאו מציגה לעולם את הרכב ההיברידי החדש שלה הטונאלה – הקרוסאובר החדש שהפך מרכב קונספט שהוצג לפני שנים לקרואובר זמין וחדש.

האיטלקים טוענים כי בעיצוב הטונאלה שולבו אלמנטים המשמרים את מורשת אלפא רומיאו מזה 111 שנים, כמו פנסי חזית בסידור 3+3 המגיעים מדגם מדגם ה- SZ-Zagato המיתולגי של אלפא.image

עיצוב הפנים, בהשראת היסטורית המרוצים של אלפא בשילוב ספורטיביות עדכנית ובשימוש בטכנולוגיה מודרנית על גבי מסך בגודל "12.3 בלוח המחוונים ומסך מגע מרכזי בגודל "10.25, כל אלו כסטנדרט. פקדי העברת הילוכים עשויים אלומיניום על גלגל ההגה, קאליפרים צבועים אדום ומערכת ה-D.N.A לבחירת מצב הנהיגה, מערכות עזר חכמות לנהיגה - Advanced Driver Assistance Systems לנהיגה אוטונומית LEVEL 2, טעינה אלחוטית וקישוריות לטלפון, פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.

כל דגמי הטונאלה מצוידים בהנעה היברידית, מנועי טורבו בנזין בשילוב מערכת היברידת מסוג MILD HYBRID ועד היברידית נטענת - PHEV בדגם החזק ביותר שלה.

image

יבואנית אלפא רומיאו בישראל תחל לייבא את הטונאלה לארץ באמצע שנת 2022.

image

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - אורח

09 בפברואר 2022 ב 14:57

אלפא רומיאו כבר לא שייכת לפיאט?

2

Ogash Ofer

09 בפברואר 2022 ב 15:47

אורח/ת - אורח כתב/ה:
"

אלפא רומיאו כבר לא שייכת לפיאט?

"
אלפא שייכת לפיאט שהיא חלק מקונצרן FCA ובשנה האחרונה כל המותגים הם חלק מתאגיד סטלנטיס
Stellantis הכולל את המותגים:פיאט, אלפא רומיאו, אבארט, ראם, ג'יפ, סיטרואן, פיג'ו, DS, לנצ'יה, אופל וקרייזלר.