הונדה משיקה בישראל את אופנוע הספורט - תיור החדש שלהם: HONDA NT1100 אופנוע ספורט-תיור חדש שנבנה על פלטפורמת אופנוע האדוונצ'ר המוצלח של הונדה - האפריקה טווין
הונדה מציגה דגם חדש ונוסף לליין הכלים שלה: אופנוע ספורט תיור מבית Honda NT1100. הדגם החדש נבנה על פלטפורמת אופנוע האדוונצ'ר המוצלח של היצרן היפני - האפריקה טווין ומציע מושב רוכב נמוך וגאומטרית היגוי חדה משולבים במתלים באיכות גבוהה שיוצרים יחד לצענת היצרן חבילה ספורטיבית באופנוע תיור. למגן הרוח הקדמי 5 מצבים לכוון גובה וכן לזווית, דיפלקטורים (מסיטי רוח) עליון ותחתון המבטיחים יעילות אירודינאמית מרבית במהירות גבוהה והגנה מעולה בכל תנאי מזג אוויר.
בקרת שיוט הנה סטנדרטית, כמו כן ארגזי צד צרים וידיות מחוממות. כמערכות סיוע לרוכב ניתן למנות 3 מצבי רכיבה + 2 מצבי USER להתאמה אישית של הרוכב, מערכת HSTC בקרת החלקה של הונדה בעלת 3 מצבים + מצב OFF ובקרת ווילי.
הבלם הקדמי כולל 2 דיסקים וקאליפר 4 בוכנות בהתקנה רדיאלית, צמיגים במידות 120/70 ו-180/55 על חישוקי "17. מסך מגע TFT בגודל "6.5 הכולל מפרט איכותי וכן "אפל קאר פליי" ו "אנדרואיד אוטו" ®
דגם NT1100 הוא זן חדש של אופנוע תיור מבית הונדה שתוכנן עם קווים ברורים במטרה להחיות את דגמי התיור מהעבר, יחד עם זאת למשוך רוכבים צעירים לדגם.
מבחני דרכים באתר לאפריקה טווין:
קישור למבחן דרכים לדגמי 2020 של האפריקה טווין
מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר - הונדה אפריקה טווין 2018
רכיבה ראשונה 2016: הונדה אפריקה טווין Honda Africa Twin CRF1000L
האופנוע החדש בעל מסיטי רוח (דיפלקטורים) עליונים ותחתונים המספקים הגנה מפני רוח ומזג אוויר סביב אזור הזרועות ופלג הגוף התחתון. המסך מציע כוונון של 5 שלבים לגובה ולזווית בטווח של 164 מ"מ בין המיקום הגבוה לנמוך. המיקום הנמוך שולח אוויר סביב הכתפיים; המיקום הגבוה מעביר אוויר מעל הקסדה של הרוכב. ידיות מחוממות הן ציוד סטנדרטי, וכך גם בקרת השיוט.
היבואן מקווה כי האופנוע החדש ימשיך את צמיחת המכירות של האופנועים בישראל, כשהוא פותח את שנת 2022 עם מסירות של 461 כלים דו גלגלים (אופנועים / קטנועים).
NT1100 כולל סט ארגזי צד מקורי ₪96,900
NT1100 DCT (גיר אוטומטי) כולל סט ארגזי צד מקורי - ₪103,900
דגם NT1100 יהיה זמין בצבעים הבאים:
מנוע | |
סוג | |
טורי, ארבע פעימות, שני צילינדרים, 8 שסתומים קירור מים, עם גל ארכובה בזווית של 270° וגל זיזים יחיד יוני קאם | |
נפח | 1084 סמ"ק |
קוטר x מהלך | 92.0 X 81.5 מ"מ |
הספק מרבי | 75kW ב-7,250 סל"ד (95/1/EC) |
מומנט מרבי | 104Nm ב-6,250 סל"ד (95/1/EC) |
עוצמת רעש | L-urban73.6dB, L-wot78.4dB - MT; |
L-urban 73.6dB, L-wot 79.4dB - DCT | |
קיבולת שמן | 4.8 ליטר ידנית |
5.2 ליטר תיבת DCT | |
מערכת דלק | ניהול מנוע הונדה PGM FI |
קיבולת מכל דלק | 20.4 ליטר |
צריכת דלק (מצב WMTC) | 5 ליטר / 100 ק"מ |
זיהום אוויר CO2 | 116 גרם CO2 לק"מ MT |
110 גרם CO2 לק"מ DCT | |
מערכת קו הינע | |
מצמד | MT: רטוב עם לוחות הידראוליים וקפיצי סליל, |
DCT: שני מצמדים רטובים עם לוחות הידראוליים | |
סוג תיבת הילוכים / מצערת | העברה ידנית, שישה הילוכים קבועים / תמסורת כפולת מצמדים עם שישה הילוכים ומצבי רכיבה |
הילוך סופי | שרשרת נעולה בטבעת O |
מסגרת שלדה | |
סוג | עריסת פלדה 'כפולה למחצה' עם תת מסגרת אחורית מאלומיניום |
מידות (א' x ר' x ג') | 2,240 x 865 x 1360 מ"מ |
זווית קסטר (ראש היגוי) | 26.5° |
TRAIL - מפסע | 108 מ"מ |
בסיס גלגלים | 1,535 מ"מ |
גובה מושב (סטנדרטי / נמוך) | 820 מ"מ |
מרווח גחון | 175 מ"מ |
משקל נקי | 238 ק"ג MT 248 ק"ג לדגם DCT |
מתלים | |
מתלה (קדימה) | |
מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מבית Showa | |
SFF-BP תפקוד נפרד, עומס קפיץ ראשוני ומהלך 150 מ"מ | |
מתלה (אחורי) | |
זרוע מונו מאלומיניום יצוק עם חיבור Pro-Link ומערכת שיכוך גז, טבעת כוונון הידראולית עומס קפיץ ראשוני, מהלך מתלה 150 מ"מ Showa | |
חישוקים | |
גלגל קדמי | חישורים יציקת אלומיניום |
גלגל אחורי | חישורים יציקת אלומיניום |
גודל חישוק קדמי | 21M/C x MT2.15 |
גודל חישוק אחורי | 18M/C x MT4.00 |
צמיג קדמי | 120/70-R17 |
צמיג אחורי | 180/55-R17 |
בלמים | |
סוג מערכת ABS | שני ערוצים, ABS |
סוג בלם קדמי | |
הידראולי, דיסק כפול בקוטר 310 מ"מ עם טבור אלומיניום, ארבעה קליפרים בהתקנה רדיאלית | |
סוג בלם אחורי | |
הידראולי, דיסק יחיד בקוטר 256 מ"מ עם קאליפר בודד | |
מחוונים ואלקטרוניקה | |
מחוונים | |
תצוגת מכשירים מסוג TFT "6.5 צבעוני רב מידעי כולל לוח תצוגה תחתון LCD | |
בטיחות | HISS מערכת אימובילייזר משבת מנוע |
קיבולת מצבר | 12 וולט 11.2 אמפר שעה |
פנס ראשי | LED כולל תאורת יום קבוע DRL |
פנס אחורי | LED |
קישורית | Apple CarPlay & Android Auto |
USB + שקע אביזרים 12 וולט | קיים כסטנדרט |
כיבוי איתות עצמאי ובקרת שיוט | קיים כסטנדרט |
5 מצבי רכיבה לבחירה | קיים כסטנדרט |
קוויקשיפטר | אופציה כאביזר מקורי |
** הנתונים המוצגים נמדדו על ידי Honda במהלך ביצוע בדיקות בתנאים מתוקננים, בהתאם להנחיות WMTC (בכביש, עם רוכב אחד וללא ציוד אופציונלי).
תגובות