כביש / ספורט > כתבות

לראשונה בענף הרכב החשמלי: SKYWELL ישראל חונכת מועדון לקוחות

Skywell Moments - השם החדש של מועדון כלי הרכב החשמליים של SKYWELL, מועדון הלקוחות הראשון המאחד כלי רכב חשמליים של יצרן.
לנו באתר השטח ניתן הכבוד להוביל ולהדריך את טיולי המועדון ובקרוב הטיול הראשון למדבר.

לאור הכניסה המוצלחת של מותג הרכב החשמלי SKYWELL לישראל עם דיווח על כ-500 מכירות בפחות מחודשיים, חונכת SKYWELL ישראל מועדון לקוחות. השקת מועדון הלקוחות מהווה חלק מחוויית הפרמיום המוענקת ללקוחותיה, מתוך רצון לשים את הלקוח במרכז ולשמור עמו על קשר רציף מעבר לטיפולים המתבצעים אחת לשנתיים, יחד עם הענקת חווית בעלות מהנה על הרכב ולא רק ברכישה. מועדון הלקוחותSkywell Moments יפיק טיולי משפחות בשיתוף פעולה עם אתר השטח 4X4.
בנוסף, מתכננת היבואנית הקרנות בכורה לסרטים המלווים בהרצאות נושא, הרצאות העשרה וכן פעילויות משפחתיות נוספות באופן רציף ועקבי

מותג SKYWELL הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים הענק SKYWORTH -יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה SMART TV מהגדולים בעולם. בדומה ל SKYWORTH אשר הייתה מהראשונות אשר זיהו את ההזדמנות במעבר לרכב חשמלי, חברות טכנולוגיה נוספות כדוגמת Apple, Xiaomi ו-Huawei, הודיעו אף הן על כניסתן לתחום הרכב החשמלי לאור צמצום החלקים המכנים וההתייחסות לדור החדש של הרכבים החשמליים כמוצר טכנולוגי מתקדם וחדשני המבוסס על חווית משתמש מיטבית וערך מוסף. בינואר האחרון הודיעה Sony בתערוכת CES על הקמת חברת 'סוני מוביליטי' לקראת כניסה קרובה לתחום הרכב החשמלי.
היבואן לישראל הוא
קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל"ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק.