שטח 4X4 > כתבות > חדשות

JEEP חדש מהניילון ב-500 דולר בלבד

יש לו מנוע חזק, צמיגים רחבים, תגית של Trail Rated והוא נושא את השם המיתולוגי "ג'יפ". וכל זה במחיר ששווה כמעט לכל נפש

לפני כשנתיים, בגמר הסופרבול של 2020, הציגה חברת JEEP מוצר חדש מתוצרתה: אופניים עם הנעה חשמלית המיועדים לנסיעה בשטח (קישור לכתבה). לא ברור עד כמה המהלך הזה היה מוצלח מבחינה עסקית, במיוחד לנוכח המחיר שנקבע לאופנים האלו - 6,000 דולר לזוג - אבל השבוע חשפה החברה דו-גלגלי חשמלי חדש הנושא בגאון את השם המיתולוגי, אבל הפעם עם תג מחיר שפוי בהרבה: 500 דולר בלבד.

מדובר בסקוטר המיועד לנסיעה בשטח, ובהתאם הוא מצויד בצמיגים רחבים וגדולים יחסית. גם המנוע חזק יותר מהמקובל בכלים כאלה, וביחד עם סוללת 24 וולט יוכל לשאת אתכם במהירות של עד 20 קמ"ש, למשך זמן של כ-40 דקות עד שתידרשו לטעינה. המדרך רחב, כדי לאפשר עמידה נוחה ובטוחה גם בשטח. שני פנסים המותקנים גבוה על הכידון משווים לכלי, במבט מלפנים, צורה של עוף משונה. מלבד השם המפורש JEEP על הכנף האחורית ובצידי הכידון, תמצאו על הכלי גם את התגית המוכרת של Trail Rated...

הכלי הנושא את השם RX200 מיוצר עבור ג'יפ על ידי חברת רייזור (Razor), אחת החברות המובילות בעולם לייצור סקוטרים, הנמצאת במדינת קליפורניה בארה"ב. היא החלה לפעול לפני יותר מ-20 שנה, והסקוטר הראשון מתוצרתה הגיע לשווקים כבר בשנת 2000. ראשוני הסקוטרים החשמליים הגיעו שלוש שנים לאחר מכן. החברה מייצרת מגוון כלים לשימוש יומיומי, ויש לה גם ליין של סקוטרים ספורטיביים ותחרותיים. ניתן לקנות סקוטרים של החברה בישראל, אבל לא בטוח שהדגם הספציפי הזה יגיע אלינו.

וכך זה נראה בווידאו

תגובות

3 תגובות

1

Ogash Ofer

16 בפברואר 2022 ב 20:50

אני אחכה לגרסת הרוביקון

2

אורח/ת - זיו

19 בפברואר 2022 ב 20:06

איפה קונים

3

Ogash Ofer

20 בפברואר 2022 ב 07:28

אורח/ת - זיו כתב/ה:
"

איפה קונים

"
בארצות הברית