שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אייגו X של טויוטה מגיע לישראל

טויוטה מרחיבים את היצע הקרוסאוברים המבוססים על הדגמים הקיימים עם מיני אורבני חדש – אייגו X

image

האייגו X - קרוסאובר ייחודי בסגמנט המיני, נבנה על פלטפורמת ה- GA-B של ארכיטקטורת ה- TNGA של טויוטה, שהוצעה לראשונה ביאריס החדשה ושולבה גם ביאריס קרוס.

האייגו X בעל נתון תצרוכת דלק מוצהרת של 5.0 ליטר ל-100 ק"מ, בעל מנוע 1 ליטר עם שלושה צילינדרים ו-72 כ"ס, ומחזיק בנתון פליטה של 113 ג' CO2 לק"מ ועם תיבת ההילוכים רציפה מסוג CVT-S.

לאייגו X מערכת מולטימדיה מקורית של טויוטה הכוללת מסך מגע בגודל "8, דיבורית Bluetooth וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. מצלמה האחורית, לוח מחוונים עם צג נתונים צבעוני בגודל "4.2, ותאורת יום קדמית מסוג LED.

לקריאה נוספת: עוד קרוסאובר של טויוטה - יאריס קרוס בנהיגות השקה בישראל

image

בטיחות - TSS 2.5

האייגו X מצויד במגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 והוא היחיד בסגמנט הכולל גם מערכות מסוג בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת למניעת שכחת ילדים.

Toyota Safety Sense המותקנת כסטנדרט באייגו X כוללת גם מערכת קדם התנגשות עם בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו גלגלי ביום, מערכת סיוע לפניה בצמתים ומערכת עזר בהיגוי בשעת חירום ESA, מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אור גבוה אוטומטי ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

מרווח הרכב מהקרקע הוגבה ב-11 מ"מ (1.1 ס"מ) לתחושת נוכחות ונראות טובה יותר של הנהגים, תנוחת הנהיגה הוגבהה גם היא ב-5 ס"מ (בהשוואה לדור הקודם של האייגו) ובכך מאפשרת שדה ראייה רחב מאוד עם שאר משתמשי הכביש.

אורך האייגו X - 370 ס"מ והוא גדול ב-23.5 ס"מ מגרסתו הקודמת, על אף שבסיס גלגליו הוארך ב-9 ס"מ בלבד. הרכב הורחב ב-12.5 ס"מ ל- 174 ס"מ בגרסה החדשה, דבר המתבטא במרווח משמעותי יותר של 20 ס"מ בין המושבים, והוגבה בחמישה ס"מ. תא המטען של האייגו הוגדל ב-60 ליטר ומגיע כעת בגודל של 231 ליטר. לאייגו X רדיוס סיבוב של 4.7 מטר, מהקטנים בין רכבי הסגמנט.

image

עיצוב

עיצוב הגג החד השל האייגו X, וחישוקי הסגסוגת הקלה בגודל "17 המעטרים אותו מגבירים את תחושת הדינמיות שלו למראה ספורטיבי וחזק יותר. הגריל הגדול ופנסי הערפל, מבוססים כולם על מוטיב משושה.

מחירים

האייגו X יגיע לישראל בשתי רמות גימור שונות:

PURE – החל מ- 349 ₪ במסלול מימון או 93,990 ₪ בעסקה רגילה

PULSE – החל מ- 399 ₪ במסלול מימון או 98,990 ₪ בעסקה רגילה

image