לייף סטייל > טיפוח ובישום

מד-אופ הישראלית גאווה ישראלית במכשור מתקדם בענף האסתטיקה הרפואית

חברת מד-אופ הישראלית מפתחת מכשור מתקדם בענף האסתטיקה הרפואית מבוסס על טכנולוגיות פורצות דרך ייצור כחול לבן, בתחום SLOW AGEIN והאנטי אייג'ינג.

חברת מד-אופ אסתטיק טכנולוגיה, הוקמה לפני 35 שנה על ידי שלמה שרון וחיים דובובסקי שיש להם היסטוריה עסקית משותפת מעל 45 שנה.
החזון של השניים התגשם להקים חברה שמייצרת ליין של מוצרים כחול לבן, והיום מייצרים, ממציאים, מפתחים ומייצאים מכשור בטכנולוגיות מתקדמות בתחום הטיפולים האסתטיים.

הייחוד של המוצרים פרי יצירתם, הוא שילוב של מכשור מקצועי ואיכותי פרי פיתוחם הוא ראשית הקפדה ייצור כחול לבן , שנית נוחיות למשתמש, ותוצאות בזמני טיפול קצרים במיוחד, כמו מכשיר להסרת שיער עם כיסוי גוף שלם תוך 10 דקות בלבד! ואת שיטת NCPL™ הסרת שיער IPL שיטה אפקטיבית וזריזה יותר ללא כאב, ללא מגע וללא ג’ל.

השניים מייצרים, ממציאים, מפתחים ומייצאים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייעודיים לכל צורך. הסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולי אנטי אייג’ינג, טיפולי קופרוז (נימי דם) ונגעים בעור, עיבוי שפתיים.

חברת מד-אופ משווקת למכוני יופי ,קוסמטיקאיות מקצועיות ורופאי עור לביצוע מגוון טיפולים ביניהם: הרמת עפעפיים, טיפולי התפחת שפתיים, טיפול בקמטים, מיצוק וחיטוב אזור הדקולטה, טיפול הסרת שיער באפילציה ועוד.
מסתבר שהיום הטיפולים מאד שכיחים גם בקרב גברים רבים כמו ננסי ברנדס ודוד דביר (השופט מרוקדים עם כוכבים) שחשוב להם לשלב גוף בריא ומראה אסתטי.

כל המכשירים עומדים בתקני משרד הבריאות הישראלי. תקן ה-FDA האמריקאי והתקן האירופאי CE.

בימים אלו משיקה חברת מד-אופ אולם תצוגה ומשרדים חדשים בהרצליה פיתוח,
ברחוב מדינת היהודים 60. שם ניתן להתרשם מהמכשירים והטיפולים שהם מתאימים לגברים ולנשים כאחד וגם באתר הבית.

תגובות

0 תגובות