לייף סטייל > פנאי וספורט

לומדים לגלוש בלגונה

אין יותר מרגיע מלהתחיל את היום בים, לקחת גלשן להיכנס למים, ולשכוח מהכל. רק אתה הים והגלים.

בשביל לגלוש לא צריך איזה כישרון מיוחד, אומץ, או מיומנות, כל מה שצריך זה להירשם לקורס. אחד המועדונים הבולטים בתחום הוא מועדון הגלישה LAGUNA

image

מועדון לגונה פועל בשני סניפים בבת ים. הראשון בחוף תאיו צמוד לראשון לציון, והשני בחוף סי פאלאס הצמוד ליפו שבעברו שימש כמועדון ים של החיילים הבריטים.

image
מועדון לגונה הוקם בשנת 1980 על ידי אלוף הארץ דאז, אלי אבינועם (מנהל המועדון מאז ועד היום) החלום של אלי היה לפתוח מועדון חברים בתחום הספורט הימי במטרה להפריח את הספורט הימי בארץ, לחבר בין הים לאנשים, ולגלות עוד "תירוצים" חדשים בשביל ללכת לים.

עם השנים LAGUNA צמחה והתפתחה מקהילה קטנה של "משוגעים לדבר" לחוד החנית של הספורט הימי. מועדון משגשג ועתיר פעילות ספורט ימי איכותי השואף להיות הכי מקצועי בתחומו.

image

לגונה נוגעים בכל מה שקשור לים, גלישת גלים, חתירות סאפ, גלישת קייט-סרף, הכשרות וקייטנות ועוד.

לגונה מתייחסים במלוא הרצינות לתהליך ההדרכה.
הצוות והמדריכים עוברים הסמכה מטעם מכון וינגייט ו"ארגון גולשי הגלים בישראל, והרצאות והשתלמויות שוטפות בנושאי הספורט והחינוך הימי, שיטת ההדרכה מותאמת אישית עם ליווי צמוד עד השלב שהחניכים מקבלים את המיומנות והביטחון לגלוש בכיף.

image

לחניכים הרבים שעברו תחת לגונה, המועדון משמש כבר בית והם הפכו לחלק מהנוף הקבוע. לגונה מבינים את הערך הטמון בהכשרה כבר בגיל צעיר והם מעודדים ילדים מגילאי 7 להתחיל לגלוש ולהתחבר למים. באמצעות החיבור למים הילדים רוכשים ביטחון עצמי ועצמאות במים בשילוב חיבור לטבע.
אותם ילדים שמתחילים כחניכים בקייטנות ובחוגים, גדלים ומתפתחים במועדון, חלקם אפילו נשאר והופך לדור הבא של המדריכים.

לגונה גאים בספורט החדש "ווינגסרף" שסוחף אתו את כל קהילת הגולשים. שזה בעצם שילוב של גלישת רוח וטכנולוגיה של ריחוף מעל המים בעזרת כנף שנותנת את הכוח לנוע. מאז שהספורט פרץ לעולם, לגונה הוא המוביל בתחום הWING בארץ. והוא גאה בגולשים שכל יום שוברים שיאים ביכולות הגלישה שלהם!

image

ואם אתם עדיין לא משוכנעים שאתם יכולים לגלוש. ללגונה יש סיפור משעשע על "פני" אישה בת 72 שהתחילה לגלוש לפני שנתיים וחצי בלבד והיום היא כבר גולשת גלים עצמאית לגמרי! היא מגיעה, לוקחת גלשן, נכנסת עם חיוך ונותנת לכולם הופעה.
מסתבר שהים פתוח תמיד ולכולם, וכל מה שצריך זה פשוט לקפוץ למים תרתי משמע. לגונה יעשו כבר את כל היתר.

אגב, לגונה עוסקת גם ביבוא שיווק והפצה של ציוד ספורט ימי מציוד בסיסי למתחילים ועד ציוד מקצועי למתקדמים.

קרדיט תמונות: אירינה ריאבנין. עצמון דגן

תגובות

0 תגובות