כשפורד ושברולט כבר מוכרות טנדרים חשמליים, ראם לא יכולה להישאר מנגד: טנדר חשמלי מתוצרתה, שנחשף עד כה רק בתמונות טיזר, יגיע לשווקים בשנה הקרובה
השאיפה של תעשיית הרכב לחשמל כל דבר ועניין צוברת תאוצה מדהימה, החל ממכוניות האצ'בק קטנות ועד למכוניות ספורט, דרך טנדרים ועד לרכבי שטח. הכיוון הזה גם לא פוסח על תחום הטנדרים הגדולים, החביבים כל כך על קהל הקונים בארה"ב. לפורד יש כבר את ה-F-150 לייטנינג (קישור לכתבה), לג'נרל מוטורס את הסילברדו EV ועכשיו גם RAM רוצה להצטרף לחגיגה.
החברה כבר פרסמה מספר תמונות טיזר של הטנדר המחושמל שלה, שיבנה על בסיס פלטפורמת ה- STLA של קונצרן סטלנטיס, המיועדת לרכבי שטח וטנדרים גדולים עם הנעה חשמלית. הפלטפורמה הזו, עם שלדה ומרכב נפרדים, גדולה מספיק כדי להכיל ערכת סוללות שתיתן טווח נסיעה של כ-800 ק"מ בין הטעינות.
ארכיטקטורת EV של 800 וולט וטכנולוגיית טעינה מהירה, יתנו את אחת מחבילות הטעינה המהירות ביותר שיהיו בשוק. טכנולוגיות נוספות יאפשרו הפעלת ציוד חשמלי באתרי עבודה, וגם חיבור הרכב לרשת החשמל הביתית כדי לספק את צרכיו בעת הפסקת חשמל.
פלטפורמת ה- STLA
מבחינה העיצוב, אין כאן משהו קיצוני של הסייברטראק של טסלה (קישור לכתבה). בתמונת הטיזר אפשר לראות לוגו 'RAM' מואר היושב בתוך פאנל דקורטיבי שמחליף את הגריל המסורתי. פנסי דרך צרים ממסגרים את הפנסים הראשיים ולאמנט פיסולי דמוי שעון חול מוסיף דינמיות לפגוש התחתון.הטנדר של ראם יתחרה - בארה"ב - מול הפורד F-150 לייטנינג, השברולט סילברדו/GNC סיירה, גרסת הטנדר של ההאמר החדש (קישור לכתבה), הסייברטראק של טסלה (כשיגיע סופסוף), הטיוטה טקומה החשמלי הצפוי בקרוב וגם נגד אחרים כמו הריביאן R1T .
החשיפה הרשמית של הטנדר החדש צפויה במהלך 12 החודשים הקרובים, והוא יתחיל להימכר כדגם 2024.
האם כך ייראה טנדר החדש? עיבוד ממוחשב על פי תמונות הטיזר שפורסמו
תגובות