היה לנו הכבוד והעונג להדריך את אירוע ההשקה לעיתונאים של KYMCO DTX 360 - הקטנוע הדו שימושי החדש של קימקו, המתחבר לטרנד החם של קטנועי אדוונצ'ר .
הדריך: עופר אוגש
ליווה את הצלמים וגם עשה קפה משובח: גיא זילברמן
צילום תמונות: דניאל דהרי
צילום וידיאו: בני דויטש
עופר אבניר, יבואנית KYMCO בישראל, החלה בשיווק קטנוע המקסי אדוונצ'ר, ה– KYMCO DTX 360. הקטנוע הדו שימושי החדש, מתחבר לטרנד החם של קטנועי אדוונצ'ר המשלבים בין עולם הקטנועים לאלמנטים של עולמות האדוונצ'ר הלוהטים בתחום הדו גלגלי.
ה-DTX 360 מציע שורה של אלמנטים המגיעים מעולם האדוונצ'ר: מעיצוב מחודש לפלסטיקה עם מגן בוץ קידמי דרך בסיס גלגלים קצר יותר ומושב גבוה לתנוחת ישיבה משופרת ועד צמד גלגלים קלי משקל. ה-DTX 360, שנוצר על פלטפורמת הדאון טאון 350, מתאים מעבר לרכיבה בעיר גם להרפתקאות מחוצה לה ומיועד בעיקר לרוכבים המעוניינים בכלי המעניק חוויות נוספות בנוסף לשימושו ולתפקודו היומיומי כשמחירו של ה-KYMCO DTX 360 הוא 37,950 שקל (על הכביש).
ה"משימה" שקיבלנו מעופר אבניר - היבואן של קימקו לישראל, היא לבחור מסלול ולהוביל את עיתונאי הרכב הדו-גלגלי שלי ישראל בשני סבבים, תוך שילוב של קצת פינוקים לפני ואחרי וכמובן קפה בשטח...
המסלול שנבחר לביצוע הנסיעות מבליט את תכונותיו הטובות של הקטנוע וכולל שילוב של כביש עירוני, כביש "שבור" עם חרצים, בורות, מכסים בולטים, כביש מהיר, כביש מפותל הררי וכמובן קצת שטח מגוון עם דגש על שביל, מעבר מים לתמונות יפות, "סינגל" שטח, קצת אלמנטים לצילומים יפים וכמובן נקודה לקפה - שגיא זילברמן, מדריך באתר השטח, שגם הסיע את צוות הצילום, הרתיח ובחש...
קישורים לכתבות ומבחני הדרכים בעיתונות הדו-גלגלית של ישראל:
" כן, הוא נע בשטח בצורה טובה יותר מקטנוע מנהלים סטנדרטי, אבל זה לא כל מה שהוא יודע לעשות – ה־DT X360 הוא למעשה גרסה משודרגת ומפנקת לדאונטאון הרגיל, ששווה את התוספת במחיר "
קישור לכתבה המלאה באתר מוטו
" קימקו מצטרפת לאופנת קטנועי הקרוסאובר על בסיס הדאונטאון המוצלח; עם עיצוב חדש, אבזור מודרני ובסיס שהוכיח את עצמו - ה-DT X360 הוא עליית מדרגה והעדכון החשוב וההכרחי "
קישור לכתבה המלאה באתר פול גז" את היתרון של הכלי מול שלל קטנועי המנהלים תמצאו בזמנכם הפנוי כאשר תחליטו לרדת איתו לסיבוב בשטח. לצד צמיגים מותאמים גם לרכיבה בשטח קל, תמצאו במפרט גם בולמים קשיחים יותר, הגבהת מרווח הגחון ב-2 ס"מ ובסיס גלגלים קצר יותר "
" הכלי משתחל ומתנהל בזריזות בין המכוניות, תנוחת הרכיבה טובה, האחיזה מצוינת ובשטח בהחלט ניתן לרכוב עליו ויחד עם ביטול בקרת האחיזה, גם להנות מכשכושי זנב מתבקשים בפניות על קרקע לא יציבה "
" אופנת האדוונצ'ר שחדרה לעולם הקטנועים צפויה להתפשט (גם שם) במהירות. קימקו מציגה כעת אצלנו את גרסתה לנושא "
" קימקו ביססה את הקטנודוונצ'ר שלה על הפלטפורמה המוכרת של דאון טאון 350 אשר לדעתנו מציע את אחת החבילות הטובות בין קטנועי ה-300 סמ"ק. אם מתאמצים אפשר אפילו לזהות כמה קווי דמיון בין השניים, אם כי הפלסטיקה של DTX חדשה לגמרי עם פנסי LED קטנים ומחודדים יותר בחזית, משקף בולט, וכנף קדמית מעל הגלגל הקדמי אשר נראית קצת כמו מקור "
קישור לכתבה המלאה באתר THE DOO
" ברגע שמתיישבים עליו, מרגישים שהמושב מעט גבוה לעומת קטנועים אחרים. עם זאת, המושב נוח ומציע תמיכה טובה ברכיבות עירוניות ובין עירוניות ארוכות. בעת הרכבת נוסע נוסף, יש מדרכים מתקפלים המספקים משענת יציבה לרגלי הנוסע והישיבה מאחור מרווחת ונוחה "
קישור לכתבה המלאה כאן באתר השטח
2 תגובות
1
אורח/ת - רועי
14 באוגוסט 2022 ב 22:40
איפה זה צולם? האם יש מסלולים שמתאימים יותר / פחות לכלי הזה?
2
Ogash Ofer
15 באוגוסט 2022 ב 17:30
איפה זה צולם? האם יש מסלולים שמתאימים יותר / פחות לכלי הזה?
"
תגובות