כביש / ספורט > כתבות

יגואר משיקה את המכונית השלישית בסדרת המכוניות הווירטואליות שלה

חברת יגואר חשפה את מכונית מרוצי הגיימינג הווירטואלית השלישית שלה, חשמלית: ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר.

image

בהמשך להצלחת ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה של יגואר ושל המכונית למרוץ סיבולת אקסטרים ויז'ן גראן טוריסמו SV, מצטרפת לקטגוריה המכונית האחרונה של יגואר - הויז'ן גראן טוריסמו רודסטר, שהיא כולה חשמלית, לקראת השקת גראן טוריסמו 7 – הגרסה האחרונה של משחק המרוצים המפורסם בעולם.

כהכרה והוקרה לטרילוגיית המכוניות של יגואר מסדרת ויז'ן GT, צוות העיצוב של יגואר פיתח סימן היכר חדש, מותאם אישית לכל אחת מהן. צבעי שחור ואפור שפותחו במיוחד, וגרפיקה מרומזת, המדגישים את העיצוב הם סימני ההיכר של המכוניות במהלך המשחק.

ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר היא מכונית דו- מושבית, כולה חשמלית, המשלבת את קו ההינע מהקוּפֶה עם עיצוב נקי, השואפת את השראתה מיגואר D-טייפ האיקוני והאל-זמני.

image

אוליבר קטל-פורג, מעצב חוץ, עיצוב יגואר מתקדם, אמר: "כמעצב מכוניות, חלום להיות חלק מצוות שהביא לעולם שלוש מכוניות וירטואליות מסדרת גראן טוריסמו. מאז החשיפה של ויז'ן GT קוּפֶה ב-2019, ושל ויז'ן GT SV ב-2020, רצינו להגיע לדרך המושלמת להציג את הסדרה המלאה של שלוש המכוניות יחד, וגראן טורינו 7 היא הדרך המושלמת לעשות זאת."

ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר

רודסטר נועד להנגיש לגיימרים חוויית נהיגה אינסטינקטיבית של מכונית יגואר ספורט, עם עמדת נהג פתוחה, עם שלושה מנועים חשמליים המפיקים הספק כוח מרבי של יותר מ-1,020 כ"ס (750 קו"ט), ומומנט מיידי מרבי של 1,200 ניוטון-מטר. האצה מ-0 עד 60 מייל/שעה (0 עד 95 קמ"ש) תוך פחות משתי שניות ומהירות מרבית של 200 מייל/שעה (320 קמ"ש).

image

בשונה משתי המכוניות הראשונות מסדרת ויז'ן גראן טוריסמו של יגואר - במקום הגג הנפתח, רודסטר מאופיינת בסוכך מסיט רוח לאחור, ישירות לפני הנהג.

מאחור, ישנה פרשנות מודרנית לסנפיר הדומה ל-D-טייפ אשר זכה שלוש פעמים במרוץ לה מאן; פרשנות זו עברה אופטימיזציה אווירודינמית, תוך שימוש בכלים עדכניים של דינמיקת נוזלים חישובית כדי לאפשר את הפריסה במהירות וכך להבטיח יציבות משופרת עם משיכה מינימלית.

צורת הדגל הבריטי חרוטה לאורך הסנפיר של הרודסטר, תוך שימוש בדפוס המונוגרמה ומוארת על ידי נוריות לד. זה ממשיך עם פסי האור המעוצבים על הכנפיים הקדמיות, ועם הפנסים בצורת עיגולי קליעה למטרה, בשבכה הקדמית.

החלל הפנימי של ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר ממוקד נהג; הוא משלב חומרים וגימורים קלי משקל ויוקרתיים עם פרטים מורכבים.

image

המרכב קל משקל, קשיח ועשוי מקשה אחת, יוצר מסגסוגות אלומיניום מתקדמות ומחומרים מרוכבים מסיבי פחמן. חבילת סוללת ליתיום-יון חדישה ומתקדמת ארוזה ומותקנת נמוך ככל האפשר בתוך מבנה הרכב, וכך היא תורמת למרכז כובד נמוך, למרכז גלגול נמוך, ולחלוקת משקל הקרובה ל-50:50.

הכוח מהסוללה מוזן אל שלושה מנועים חשמליים קלי משקל, עוצמתיים וקומפקטיים, שפותחו בהתבסס על לקחי הניסיון שהצטבר מפורמולה E של יגואר. עם מנוע חשמלי אחד על הסרן הקדמי ושניים על הסרן האחורי, סך ההספק מגיע לכדי 1,020 כ"ס (750 קו"ט) ו-1,200 ניוטון-מטר של מומנט חשמלי מיידי. השחקנים יחוו זאת בעצמם, כאשר יאיצו הרחק מקו ההתחלה, בדרכם למהירות מרבית העולה על 200 מייל/שעה (320 קמ"ש).

המאפיינים החדשים, שפותחו על ידי פוליפוני דיג'יטל בעבור גראן טוריסמו 7, זמינים לקונסולות ™PS4 ו-™PS5.

קאזונורי יאמוכי, יוצר גראן טוריסמו ונשיא פוליפוני דיג'יטל, אמר: "אנו שמחים להודיע על ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר, המשלים את הטרילוגיה של רכבי ויז'ן של יגואר לגראן טוריסמו 7. הייתה זאת חוויה אדירה לעבוד עם צוות העיצוב של יגואר. אנו מצפים לכך שנהגים יתיישבו מאחורי ההגה הווירטואלי במשחק החדש. כל שלוש המכוניות מתאימות בצורה מושלמת לחוויית המשתמש החדשה שמציע GT7."

image

ויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר זמינה כעת במשחקים

בנוסף לרודסטר החדשה, השחקנים יכולים כעת – ובפעם הראשונה – לנהוג בוויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר. היא הוצגה בדצמבר 2020 ויועדה תמיד לצאת לשוק בגראן טוריסמו 7; היא מכונית מרוצי סיבולת וירטואלית וכולה חשמלית, שעוצבה על ידי יגואר ותוכננה הנדסית על ידי יגואר SV. GT SV מופעלת על ידי ארבעה מנועים חשמליים שפותחו על ידי יגואר רייסינג כדי לספק 1,903 כ"ס (1,400 קו"ט); היא יכולה להאיץ מ-0 עד 60 מייל/שעה (0 עד 95 קמ"ש) תוך 1.65 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 255 מייל/שעה (410 קמ"ש).

מכוניות יגואר – ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר, ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה וויז'ן גראן טוריסמו SV – זמינות לשחקנים במשחק ויז'ן גראן טוריסמו 7.

image

מפרט טכני

ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה

יצאה לשוק באוקטובר 2019 עבור גראן טוריסמו ספורט וכעת זמינה בגראן טוריסמו 7.

קו הינע: 3 מנועים חשמליים, AWD

הספק: 1,020 כ"ס (750 קו"ט)

0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): < 2 שניות

מהירות מרבית: > 200 מייל/שעה (320 קמ"ש)

ויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר

יצאה לשוק בדצמבר 2020 זמינה כעת לראשונה במשחקים עם היציאה לשוק של גראן טוריסמו 7

קו הינע: 4 מנועים חשמליים, AWD

הספק: 1,903 כ"ס (1,400 קו"ט)

0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): 1.65 שניות

מהירות מרבית: 255 מייל/שעה (410 קמ"ש)

ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר

נחשפה במרץ 2021, זמינה בגראן טוריסמו 7

קו הינע: 3 מנועים חשמליים, AWD

הספק: 1,020 כ"ס (750 קו"ט)

0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): < 2 שניות

מהירות מרבית: > 200 מייל/שעה (320 קמ"ש)

image