כביש / ספורט > כתבות

מרצדס משיקה את ה-EQE

ה-EQE החדש של מרצדס - מכונית הסאלון החשמלית ממשפחת EQ, מגיע לישראל, עם טווח נסיעה של עד 660 ק"מ וטעינת 250 ק"מ ב-15 דקות

יבואנית מרצדס לישראל משיקה את הדגם החדש ממשפחת EQ - ה-EQE.
בשלב הראשון תשווק ה-EQE 350 בארבע רמות הגימור Electric, Electric Art, Electric AMG Line ו- Electric Art AMG Line עם טווח נסיעה מרבי של עד 660 ק"מ, ואליה מצטרפת לראשונה בסדרת ה-EQ גם גרסת AMG EQE 43 4Matic - המביאה לעידן החשמל גם את חוויית הנהיגה הספורטיבית של מרצדס AMG.

ל-EQE 350 מנוע חשמלי בהספק של 215 קילוואט (292 כ"ס) ומומנט מיידי של 56.5 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת 6.4 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-210 קמ"ש. לצמד המנועים החשמליים בדגם AMG EQE 43 4Matic הספק משולב של 476 כ"ס ומומנט משולב של 85.8 קג"מ המאפשרים תאוצה ל-100 ב-4.2 שניות ומהירות מרבית מוגבלת של 210 קמ"ש.

תא הנוסעים מציע מרחב פנים גדול, בין היתר בזכות בסיס גלגלים ארוך של 312 ס"מ. הנוסעים נהנים מתאורת אווירה אקטיבית חכמה, המשלבת 100 נורות LED ו-64 גווני תאורה משתנים, שמספקים בין השאר חיווי ויזואלי לשינויי טמפרטורה וחיוויי למערכות הבטיחות האקטיביות. ה-EQE מגיעה גם עם מערכת ה-MBUX ומערכת העוזר האישי Hi Mercedes.

הסוללה שמותקנת ב-EQE היא ליתיום-יון מהדור החדש עם קיבולת של כ-91KwH, שפותחה ומיוצרת באופן עצמאי בידי מרצדס. יחד עם היעילות האנרגטית של יחידת ההנעה ומערכת ניהול האנרגיה החכמה, עומדת צריכת האנרגיה של EQE 350 בין 15.9 ל-18.7 קילוואט שעה ל-100 ק"מ. מערכת הטעינה של מרצדס EQE תומכת בטעינה אולטרה מהירה בעמדות ציבוריות מנוהלות עד להספק של 170 קילוואט. יכולת זו מאפשרת להוסיף 250 ק"מ לטווח הנסיעה בתוך 15 דקות בלבד.

מרצדס EQE מצוידת בחבילה מקיפה של מערכות בטיחות וסיוע אקטיבי לנהג המסתמכת על מערך מקיף של מצלמות, רדארים וחיישנים היקפים. כל אלו מאפשרים ל-EQE יכולות סמי-אוטונומיות גבוהות בהתאם לחזון הבטיחות שמובילה מרצדס.

מחירים:

דגם

רמת גימור

מחיר

EQE 350+

Electric

499,900 ₪

EQE 350+

Electric ART

599,900 ₪

EQE 350+

Electric AMG Line

539,900 ₪

EQE 350+

Electric ART AMG Line

639,900 ₪

AMG EQE 43 4MATIC

Edition

899,000 ₪

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - חיים

04 ביוני ב 14:52

זהו! הגיע הסוף של מנועי הבעירה הפנימית.
רכבי החשמל משתפרים ומשתכללים ובקרוב יכחדו רכבי הבנזין והדיזל.

2

Ogash Ofer

04 ביוני ב 14:53

אורח/ת - חיים כתב/ה:
"

זהו! הגיע הסוף של מנועי הבעירה הפנימית.
רכבי החשמל משתפרים ומשתכללים ובקרוב יכחדו רכבי הבנזין והדיזל.

"
אכן הסוף מתקרב.
ראשית יש לשמור היטב על כלי הרכב הנוכחים שלנו.
ושנית באתר השטח נתחיל למכור "ג'ריקנים של חשמל" ממש בקרוב.