לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

מטבח חוץ מנצח

מטבחי חוץ הוא טרנד שנכנס לחיינו וגורם לנו לחשוב אחרת על עיצוב הבית מתוך מטרה להפוך את החלל לנעים ומזמין יותר מבפנים ומבחוץ.

אם בעבר הדגש התכנוני בעיצוב בית היה בחללי האירוח המרכזיים הסלון והמטבח, הרי שהשנתיים האחרונות, אשר כפו עלינו שהייה ממושכת בבית לצד הצורך להיות בחוץ, הובילה רבים לחשוב אחרת על עיצוב הבית מתוך מטרה להפוך את החלל לנעים ומזמין יותר מבפנים ומבחוץ.
כמענה על הצורך הזה נכנס לחיינו טרנד עיצובי חדשני ויוקרתי במיוחד שכבר מזמן השתלט על גינות ומרפסות ברחבי העולם: מטבחי חוץ והוא פה כדי להישאר.


כשמתכננים או מעצבים חלל שכל מטרתו היא ליצור אווירה משפחתית, אינטימית ומזמינה מחוץ לבית, כמו גם לספק חוויית אירוח יוצאת דופן, מטבח החוץ הוא הפתרון המושלם – פונקציונאלית ועיצובית.
מטבחי החוץ מהווים שילוב מושלם בין חדשנות לבישול מסורתי.
הם מתאפיינים בעיצוב אחיד ונקי ועם זאת יוצרים אווירה פראית וטבעית בתוך סביבה אורבנית.
קיימת גמישות עיצובית רבה בעיצוב מטבחים אלו, וניתן לתכנן אותם בהתאמה אישית להעדפותיו של הלקוח, הן מבחינת העיצוב המודולרי של יחידות האחסון והן מבחינת יחידות הבישול והצלייה המגוונות: גרילי גז ופחמים, טאבונים ומעשנות. מוצרים אלו מותאמים לבישול חוץ, אינם מזיקים לסביבה ומונעים מפסולת, לכלוך או ריחות חזקים שנשארים לאורך זמן בחדרים וברהיטים לחדור אל הבית.


מוצרי הבישול והצלייה במטבח החוץ מאפשרים צלייה איכותית, מיצוי טעמים בבישול, שמירה על טריות המזון ומספקים חוויית אירוח שונה בבית אבל בחוץ.

אז איך מתכננים ומעצבים את מטבח החוץ המושלם?

חשוב להבין- בכדי להקים מטבח חוץ בחצר או במרפסת, נדרש רק מעט מקום פנוי, חיבורים לתשתיות שונות ובעיקר תכנון מוקפד.
ראשית, יש לוודא שקיימים חיבורים לתשתיות כמו גז, חשמל, תאורה ומים. לרוב, מטבח סטנדרטי יכלול גריל גז, טאבון, מעשנה, כירה, מקרר, מייצר קרח, כיור ויחידת אחסון מודולרית אחת לפחות.
הגמישות התכנונית רבה – קיימים מוצרי צליה ובישול העומדים בפני עצמם ולצידם מוצרי built in ייחודיים אשר יחסכו מקום וייצרו מטבח חוץ אסתטי ומוקפד. המגוון הרחב מאפשר התאמה אישית ועמידה במסגרות תקציב משתנות.

לאחר תכנון ובחירת מוצרים מתאימים, מומלץ להקפיד על התאמה אופטימלית לסביבה בכל הקשור למיקום פריטים בחלל ובבחירת חומרים. במטבח חוץ, משמעות התכנון המוקדם חשובה ביותר. מהבחינה הזו, חלקו האחורי של המטבח חייב להיות מופנה לכיוון הרוח, ורצוי שמכשירים כמו גריל או טאבון יהיו ממוקמים בצורה הגיונית ואסתטית לאופן הושבת האורחים.
את התאורה יש לתכנן כך שתהיה דקורטיבית מחד ופונקציונלית מאידך ומותאמת לאזור האירוח ולאזור הצלייה והבישול. חשוב לקחת בחשבון גורמים נוספים, כמו למשל הימצאות בסביבה הקרובה לים או לבריכה. במקרה כזה עלולה להיווצר קורוזיה בחלקי המטבח ולכן עדיף להשתמש בנירוסטה איכותית יותר (למשל- נירוסטה 304).

בנוסף, רצוי מאוד לוודא בעת תכנון מטבח החוץ כי הגדלים והמידות של המוצרים המבוקשים תואמים לחיבורים ולחלל הקיימים. לא פחות חשוב מכך, מומלץ לשים דגש מיוחד על טיב ואיכות הפריטים שמרכיבים את מטבח החוץ ולוודא שיש חלקי חילוף זמינים אצל היצרן במידת הצורך ואחריות מלאה עליהם. בעת הקמת המטבח, רצוי להשאיר מקום ותשתית לתוספות ושדרוגים עתידיים במידת הרצון או הצורך. דגמי ה - built in מאפשרים הוספה על הקיים בכל עת.

אין ספק שמטבח חוץ הנו שדרוג משמעותי לכל בית, וככזה הוא מצריך מומחיות, ידע וניסיון רבים. בניית ותכנון מטבח ללא ניסיון או ידע קודם יכולה להוביל לתוצאות שאינן פרקטיות, אינן אסתטיות ואף מסוכנות.

כרמל דיירקט היא חברה מתמחה בתחום ויודעת לבנות ולתכנן מטבחי חוץ מתוך הבנה וניסיון של שנים בתחום. תוך דגש על איכות ופונקציונאליות ושילוב גרילים, מעשנות וטאבונים,
מטבחי החוץ של כרמל דיירקט עשויים מנירוסטה או אלומיניום האיכותיים מסוגם ויחידותbuilt in מגוונות של המותגים הטובים והמובילים בעולם,

.CROSSRAY .LYNX. GRANDHALL. BGE, ALFA. GMG
מגירות נירוסטה, ארונות אחסון, כיורים וברזים, מדפים, מקרר ומקפיא ויחידות מודולאריות חזקות ועמידות מבית CAESAR ו-NAPOLEON

לסדרת פנטום מביתNAPOLEON יש גרילי גז בטכנולוגיית אינפרא אדום בעלי עיצוב קלאסי בצבע שחור מט ומבערי נירוסטה המגיעים לעוצמת חימום גבוהה מהרגיל. הגרילים הייחודיים עשויים יציקת אלומינום, המקלה מאוד על התחזוקה והניקיון, והינם עמידים, אמינים ומשדרגים כל מטבח חוץ.

כרמל דיירקט, יבואנית מותגי הפרימיום למטבח, לגינה ולמטבחי החוץ, מתמחה בבניית, תכנון והרכבת מטבחי חוץ תחת קורת גג אחת לפי תקציב מוגדר והתאמה אישית באמצעות צוות יועצים מקצועי ומנוסה.

תגובות

0 תגובות