בית האופנה הגרמני היוקרתי MCM מגיע לראשונה לישראל עם בושם דגל חדש בליווי קמפיין תקשורת עולמי בשם Travel Beyond
מאת: סמדר שני
21/06/22
הקמפיין של הבושם החדש מבית MCM משלב בין הבישום הקלאסי וטכנולוגיות חדשות, באמצעות נופים עירוניים, נופים של ג'ונגל ונופי סייבר שלווים, מוצגים באמצעים דיגיטליים מתקדמים.
MCM מציג באמצעות הניחוח של הבושם את ה-DNA של המותג המזוהה עם טיולים ומורשת נסיעות חזקה.
הבושם מכיל תו ענבר חושני עדין אך עמיד לאורך זמן, המוסיף חמימות ועומק מסקרן.
הריח העליון של הבושם הוא ריח הפטל שנוצר באמצעות תהליך חדשני שנקרא 'טביעת טבע'. הטכנולוגיה החדשנית לוכדת את התווים והתמצית של פטל טרי מבלי לפגוע במרכיב עצמו, ומהווה דרך חדשנית להגיע לריח מדויק מבלי לפגוע בחי ובצומח.
היסמין נבחר בקפידה ובעבודת יד מחוות מקומיות בהודו, מוקדם בבוקר על מנת לקבל את הפרח העדין ביותר והריחני ביותר.
הקמפיין והבושם מייצגים את ה DNA של המותג -טיולים, ומציגים מסע שלם בהשראת המרכיבים. פטל תוסס ויסמין שנבחר בעבודת יד בשילוב עם עצים נקיים וטהורים, המציגים ארומה עצית פרחונית נמרצת המשלבת בישום קלאסי עם טכנולוגיה חדשה.
החוויה הסוחפת, שצולמה בברוקלין, לוקחת את הצרכנים למסע של חקר וגילוי בהשראת תרמיל הגב האייקוני של MCM שבט אקלקטי נע בזמן ובמרחב כשהתרמיל הופך ממוצר עור ללא ידיים לבקבוק אייקוני.
להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם.
מחירים:
75 מ"ל 369 ₪.
50 מ"ל 299 ₪.
30 מ"ל 239 ₪.
0 תגובות
תגובות