מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי 417- מתרחב ומשיק שלושה מוצרי טיפוח חדשים לעור הפנים והגוף מבוססי חומרים טבעיים.
מאת: סמדר שני
26/06/22
בפיתוח המוצרים החדשים הושקעו כ- 250,000 דולר .
הרחבת ליין מוצרי הטיפוח כוללת את המוצרים החדשים:
סבון ג'ל מקציף לניקוי הפנים וגוון עור אחיד- לשימוש יומיומי 4 ב-1
מסייע להבהיר כתמי שמש וגיל והיפרפיגמנטציה.
מכיל חומצה קוג'ית המעכבת ומונעת את היווצרות טירוזין, שהיא חומצת אמינו הדרושה לייצור מלנין.
מכיל את הרכיבי- ויטמין A לחידוש העור, ויטמין B למתן לחות וגמישות, ויטמין C לתיקון נזקי שמש, ויטמין E נוגדי חמצון , ויטמין F מרכך, תמצית זרעי עץ ערמונית נוגד חמצון ותמצית לימון להבהרה.
מחיר 190 ₪
קרם ממצק המעניק גוון עור אחיד לגוף לצוואר ולדקולטה- קרם ממצק מרוכז ועשיר, מטפל בכתמי גיל ושמש ומעניק אחידות לגוון העור, משפר את גמישות ומוצקות העור.
מכיל דו תחמוצת הטיטניום המבהיר את העור, בעל איכויות מחזירות אור, לכן הוא יכול גם לפזר ולספוג קרני UV ולהגן על העור מנזקי השמש. מחיר 145 ₪
קרם לילה לגוון עור אחיד ומואר- קרם לילה משלים שגרה יומית בטיפול בפיגמנטציה של העור וחידוש העור בזמן השינה
מכיל שמן קלנדולה המספק הגנה נוגדת חמצון המפחיתה את הופעת קמטים, כתמי גיל ואפילו נראות של צלקות.
מחיר 270 ₪
מוצרי 417- מבוססים ומכילים מינרליים ורכיבים טבעיים.
המוצרים פותחו על ידי צוות של כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה.
המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור - קרמים לעור הפנים, פילינג, סרום, מסכות ועוד, מוצרים לגוף כדוגמת קרמים, סבונים, מלחים, בוץ לגוף ועוד ומוצרים בהתאמה לצרכי העור כדוגמת קרמים לטיפול בקמטים, פיגמנטציה, הצרת היקפים ועוד.
המותג נוסד על ידי מוטי פרידמן אמן ופסל במקצועו שהקים את המותג ב-2003 עם הפנים לחו"ל וכיום המותג משווק ב-30 מדינות והינו מותג מספר 1 במכירות בדיוטי פרי בישראל.
אחרי השקה מוצלחת באמירויות המותג יושק עם שותף מקומי בהודו במהלך חודש יוני 2022.
במהלך השנה האחרונה פרידמן חתם על הסכם הפצה ושיווק בלעדי בישראל עם חברת "שסטוביץ'"
והוא החל להיות משווק באופן בלעדי ברשת "סופר פארם" בכ-80 סניפים בפריסה ארצית.
ניתן להשיג ברשת סופר פארם ורשת סופר פארם און ליין
0 תגובות
תגובות