עם סרנים רחבים ומחוזקים, מערכת מתלים משופרת וצמיגים בקוטר 40 אינץ', גרסת הפרו-ראנר של סדנת APG מקליפורניה היא הברונקו שאנחנו רוצים
אחרי כמה שנות לימוד אינטנסיביות, הגיעו בחברת פורד להבנה כיצד להתמודד מול ה"מלך" ששלט עד אז ללא עוררין בשוק רכבי השטח הקשוחים: הרנגלר/רוביקון של ג'יפ. כל דגם של הברונקו מוצע עם חבילת ססקווץ' (Sasquatch) הכוללת שני סרנים עם נעילות רוחביות המופעלות חשמלית, יחס העברה של 4.7:1 בדיפרנציאלים, מערכת מתלים משופרת עם בולמי בילשטיין וגולת הכותרת: צמיגי שטח מלא בקוטר 35 אינץ' על חישוקי בידלוק. ואפשר לקבל את החבילה הזו כאופציה בכל הליין של ברונקו, גם בדגמי הבסיס. לצערנו זה נכון בינתיים רק בארה"ב, לא בישראל (קישור לכתבה).
אבל יש כאלה שגם חבילה כזו לא מספיקה עבורם, וגם לא הברונקו רפטור (קישור לכתבה), וכאן נכנסות לפעולה סדנאות השיפורים למיניהן. אחת מהן, APG מקליפורניה, הציגה דגם של הברונקו לו היא קוראת פרו-ראנר (ProRunner), עם רשימת גודי'ס שגרמה לנו להזיל ריר.
התמונות שפרסמה הסדנה גרמו לנו לתהות האם לא מדובר רק במודל ממוחשב, אבל יש לה כבר קבלות של עשייה עם הסבה של טנדר הריינג'ר לגרסת פרו-ראנר, כך שיש למה לצפות. ואם אתם שואלים על מחיר – זה עדיין לא פורסם, אבל הוא בוודאי לא יהיה זול.
ריינג'ר בגרסת פרו-ראנר
3 תגובות
1
אורח/ת - אודי
24 ביולי 2022 ב 13:49
מתי בישראל?
זה נשמע לכם הגיוני לאכול לנו את הראש עם כלים שלא נראה בארץ ???
2
Ogash Ofer
24 ביולי 2022 ב 13:54
מתי בישראל?
זה נשמע לכם הגיוני לאכול לנו את הראש עם כלים שלא נראה בארץ ???
3
אורח/ת - ערן
25 ביולי 2022 ב 14:31
לדעתי זה רכב כמו הברונקו רפטור שנועד למי שרוצה רכב תחרויות או אקסטרים ולהתחיל מבסיס גבוה יותר ממה שיש היום ....שלדעתי בארץ גם מי שעושה אקסטרים שזה רק מכונאים ובעלי יכולת גם ככה בונה רכב מ0 ....כולל הכל וזה כבר ultra4 וכו
אחלה מידע וכתבה ....הלוואי וכלים כאלו היו מצליחים להוריד את האחים שלהם במחיר ואז זה היה להיט לגיפאי הממוצע ....שהם מציגים קטגורית מחיר חדשה משלהם זה ממש לא עוזר
תגובות