שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד ברונקו למתקדמים

עם סרנים רחבים ומחוזקים, מערכת מתלים משופרת וצמיגים בקוטר 40 אינץ', גרסת הפרו-ראנר של סדנת APG מקליפורניה היא הברונקו שאנחנו רוצים

אחרי כמה שנות לימוד אינטנסיביות, הגיעו בחברת פורד להבנה כיצד להתמודד מול ה"מלך" ששלט עד אז ללא עוררין בשוק רכבי השטח הקשוחים: הרנגלר/רוביקון של ג'יפ. כל דגם של הברונקו מוצע עם חבילת ססקווץ' (Sasquatch) הכוללת שני סרנים עם נעילות רוחביות המופעלות חשמלית, יחס העברה של 4.7:1 בדיפרנציאלים, מערכת מתלים משופרת עם בולמי בילשטיין וגולת הכותרת: צמיגי שטח מלא בקוטר 35 אינץ' על חישוקי בידלוק. ואפשר לקבל את החבילה הזו כאופציה בכל הליין של ברונקו, גם בדגמי הבסיס. לצערנו זה נכון בינתיים רק בארה"ב, לא בישראל (קישור לכתבה).

אבל יש כאלה שגם חבילה כזו לא מספיקה עבורם, וגם לא הברונקו רפטור (קישור לכתבה), וכאן נכנסות לפעולה סדנאות השיפורים למיניהן. אחת מהן, APG מקליפורניה, הציגה דגם של הברונקו לו היא קוראת פרו-ראנר (ProRunner), עם רשימת גודי'ס שגרמה לנו להזיל ריר.

נתחיל עם סרני דנה 60 מאחור ו-44 מלפנים, רחבים יותר מהסרנים המקוריים ומחוזקים. יש גם מערכת מתלים משופרת עם בולמי קויל-אובר עם מיכל חיצוני של חברת קינג המיועדים למירוצים – וצמיגים בקוטר 40 אינץ' על חישוקי בידלוק. כדי להכיל את הצמיגים, הבולטים בהרבה מעבר לקווי המרכב, הפרו-ראנר מצויד בכנפונים רחבים המחפים של הגלגלים. וכן, יש גם אופציה לגג קשיח העשוי מקשה אחת, כתחליף לגג המקורי הבעייתי (קישור לכתבה).

התמונות שפרסמה הסדנה גרמו לנו לתהות האם לא מדובר רק במודל ממוחשב, אבל יש לה כבר קבלות של עשייה עם הסבה של טנדר הריינג'ר לגרסת פרו-ראנר, כך שיש למה לצפות. ואם אתם שואלים על מחיר – זה עדיין לא פורסם, אבל הוא בוודאי לא יהיה זול.

ריינג'ר בגרסת פרו-ראנר

165864137601616586413771651658641378294

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - אודי

24 ביולי 2022 ב 13:49

מתי בישראל?
זה נשמע לכם הגיוני לאכול לנו את הראש עם כלים שלא נראה בארץ ???

2

Ogash Ofer

24 ביולי 2022 ב 13:54

אורח/ת - אודי כתב/ה:
"

מתי בישראל?
זה נשמע לכם הגיוני לאכול לנו את הראש עם כלים שלא נראה בארץ ???

"
ראשית טוב שיצאו לנו קצת העיניים - זה נותן רעיונות.
ושנית גם אם לא יגיע הדגם הספציפי מהסדנה הזו - אני בטוח שיש ישראלים שידעו לקחת את הברונקו לקצה (בדיוק כפי קורה כאן עם הרוביקונים, יש לא מעט בארץ שלא נופלים מאף רוביקון בארצות הברית).

3

אורח/ת - ערן

25 ביולי 2022 ב 14:31

לדעתי זה רכב כמו הברונקו רפטור שנועד למי שרוצה רכב תחרויות או אקסטרים ולהתחיל מבסיס גבוה יותר ממה שיש היום ....שלדעתי בארץ גם מי שעושה אקסטרים שזה רק מכונאים ובעלי יכולת גם ככה בונה רכב מ0 ....כולל הכל וזה כבר ultra4 וכו

אחלה מידע וכתבה ....הלוואי וכלים כאלו היו מצליחים להוריד את האחים שלהם במחיר ואז זה היה להיט לגיפאי הממוצע ....שהם מציגים קטגורית מחיר חדשה משלהם זה ממש לא עוזר