שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

MG 2022

מעט מאוד מותגי רכב מחזיקים בהיסטוריה עשירה כמו MG. במשך שנות קיומה הייתה אחראית MG לכמה ממכוניות הספורט העממיות האהובות והנחשקות ביותר אז, וגם היום, עם דגמי הרודסטר האייקונים MGA, MGB ומידג'ט

image

כמו כל תעשיית הרכב הבריטית, גם MG עברה לא מעט טלטלות. לבסוף, הפכה MG לחטיבה הספורטיבית בקבוצת רובר, אך לאחר שזו פשטה את הרגל סופית בתחילת שנות ה-2000 כמעט וחלף המותג MG מן העולם.

לבסוף, נרכשה MG בשנת 2005 על ידי קבוצת Shanghai Automotive Industry Corporation או בקיצור SAIC, שהיא אחת מקבוצות הרכב הגדולות והבולטות המגיעות מסין. תחת כנפי SAIC חזרה MG לייצר מכוניות נוסעים בסין וגם בבריטניה. בתחילה התבססה על דגמי רובר הוותיקים, אך בתחילת העשור הקודם החלה MG לבנות קו דגמים חדש מפיתוח עצמאי, כשהיא משקיעה במקביל בטכנולוגיות עדכניות.

באמצע העשור הקודם החלה MG בייצור קרוסאוברים ורכבי פנאי המתבססים על מכוניות הנוסעים של החברה. MG ZS המוכר לנו הוא בסך הכל רכב הקרוסאובר השני בהיסטוריה של המותג, אך הוא זה שגם החזיר את MG למרכז הבמה בשוק הישראלי בזכות עיצוב מודרני, מידות קומפקטיות, אבזור נדיב ומחיר תחרותי במיוחד. הגרסה החשמלית של MG ZS היא מחלוצות הרכבים החשמליים בישראל ולזמן קצר הייתה גם הדגם החשמלי הנמכר ביותר בזכות מחיר תחרותי בשילוב טווח נסיעה שימושי.

MG ZS החשמלי מסמל את הכיוון אליו הולכת MG בשנים הקרובות, תוך מתן דגש על רכבי קרוסאובר בשילוב טכנולוגיות הנעה ירוקות ידידותיות לסביבה. היצע הדגמים של MG כולל היום לא פחות משמונה דגמי קרוסאובר בגדלים שונים, חלקם מיועדים להגיע לשוק האירופאי וגם אלינו.

image



הדגם הבולט בדור החדש של רכבי הקרוסאובר מבית MG הוא EHS שנחת בישראל בשנה שעברה והפך ללהיט, זאת בזכות מערכת הנעה היברידית נטענת עם יותר מ-250 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של עשרות ק"מ. MG EHS הוא אלטרנטיבה ייחודית בקטגוריה הצפופה של רכבי הקרוסאובר המשפחתיים, במיוחד כיוון שהוא מציע טכנולוגיה היברידית נטענת במחיר זול משמעותית מאשר דגמים דומים בעלי טכנולוגיית הנעה שכזו.
MG EHS מביא איתו בנוסף לתמחור אטרקטיבי וטכנולוגיה עדכנית גם תא נוסעים ומפרט אבזור מעולמות רכבי הפרימיום.

הבשורה הבאה של MG בתחום הקרוסאוברים תהיה מארבל R החדשני, האמור להגיע ארצה במהלך השנה הקרובה. מארבל R הוא קרוסאובר משפחתי חשמלי מלא, המציע שילוב של שניים או שלושה מנועים חשמליים עוצמתיים עם הנעה כפולה, הספק מרבי של עד 300 כ"ס וטווח נסיעה של יותר מ-400 ק"מ. יחד עם תא נוסעים חדשני בעל ממשק תפעול באמצעות מגע, צפוי מארבל R להיות הדגם שיוביל את המהפכה החשמלית בדגמי MG בשנים הקרובות מתוך מטרה להיות אחד המותגים הבולטים בישראל בתחום ההנעה החשמלית.


יבואן: לובינסקי
אתר: https://www.mg-israel.co.il/

דגמי הקרוסאובר של MG בישראל:

MG ZS EV

image

MG EHS

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022