שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

פיג'ו 2022

במשך שנים ארוכות נחשבה פיג'ו ליצרנית המתמחה בייצור רכבים קטנים ומשפחתיים המציעים תמורה גבוהה למחיר, נוחות נסיעה מרשימה ומעל לכל יכולת דינאמית וחווית נהיגה ייחודית. את הערכים הללו שביססו את מעמדה של פיג'ו בצמרת יצרניות הרכב האירופאיות ניסו בחברה ליישם כאשר עידן רכבי הפנאי והקרוסאוברים הגיע גם לאירופה באמצע העשור הראשון של שנות ה-2000

image


את תחילת דרכה בעולם רכבי הקרוסאובר עשתה פיג'ו בשיתוף פעולה עם מיצובישי, ולאחר מכן הציגה את הדור הראשון של פיג'ו 3008 שהציע עיצוב ייחודי, מרווח פנים גדול וטכנולוגיה מעניינת של מנוע דיזל היברידי. אך אלו היו רק שלב ביניים עד לפריצה הגדולה של פיג'ו קדימה עם קו דגמי קרוסאובר חדשניים.

קו דגמים זה הוא המשך ישיר למהפכה אותה עברה פיג'ו באמצע העשור הקודם כששמה דגש על עיצוב ייחודי, שדרוג חווית המשתמש עם איכות פרימיום בתא הנוסעים ומעבר לשימוש בפלטפורמות מודולאריות מודרניות, זאת מבלי לזנוח את ערכי המותג הקלאסיים.

הדור השני של פיג'ו 3008 היה הדגם שהביא איתו את הבשורה הגדולה והזינוק המחודש של המותג לצמרת תעשיית הרכב העולמית. פיג'ו 3008 הביא בדור החדש שילוב של עיצוב חוץ ספורטיבי ודינמי עם אלמנט טפריי האריה ביחידות התאורה. תא הנוסעים הציג את פילוסופית i Cockpit החדשנית הבונה את הנדסת האנוש ותפעול הרכב סביב הנהג כדי להעצים את חווית הנהיגה, בין היתר על ידי לוח מחוונים הממוקם גבוה ואינו דורש הסרת מבט מהכביש וגלגל הגה קטן המעצים את תחושת ההיגוי הספורטיבי והחד של המכונית.

image



דור המוצרים העדכני של פיג'ו ובראשם ה-3008 מתבסס כיום על פלטפורמת EMP2 המודולארית והחדשנית. מעבר להצטיינות של הפלטפורמה בגמישות להתאמה מרבית לסוגי רכב שונים, קשיחות מבנית גבוהה והתאמה לדור המתקדם ביותר של מערכות הבטיחות, מותאמת הפלטפורמה גם ליישום של יחידות הנעה היברידיות מתקדמות. זאת נוסף למנועי טורבו דיזל וטורבו בנזין חזקים ונקיים. 3008 הוא הדגם הראשון של פיג'ו שהציע שילוב של מערכת הנעה היברידית נטענת (PHEV) בתצורה של מנוע בודד והנעה קדמית, או שני מנועים, כאשר מנוע אחורי מניע את הגלגלים האחוריים בעת הצורך ויוצר הנעה כפולה חכמה.

את היסודות העיצוביים והטכנולוגיים שהוצגו ב-3008 שכפלה פיג'ו גם בשני דגמי קרוסאובר נוספים. בצד העליון של הסקאלה נמצא פיג'ו 5008 המציע אלטרנטיבה שימושית ומרווחת ל-7 נוסעים כולל נהג ורמת אבזור של מכוניות יוקרה. מן הצד השני נמצאת פיג'ו 2008 החדשה המתאפיינת במראה ואופי ספורטיבי ומידות המותאמות לשימוש עירוני. שלושת דגמים אלו משלימים את נבחרות אריות הקורסאובר של פיג'ו, כשכל אחד מהם מתברג בצמרת קבוצתו מבחינת איכות, חווית נהיגה וביצועים.
דור העתיד של רכבי הקרוסאובר של פיג'ו כבר נמצא מעבר לפינה והוא יישם הנעה חשמלית מלאה, אבולוציה של קו העיצוב המצליח וקפיצה קדימה בכל הקשור לממשק המשתמש של הנהג והנוסעים לצד שמירה על חווית הנהיגה המוכרת של פיג'ו.

יבואן: לובינסקי
אתר: https://www.peugeot.co.il/

דגמי הקרוסאובר של פיג'ו בישראל:

פיג'ו 2008

image

פיג'ו 3008

image

פיג'ו 5008

image

קישור למדריך האינטרנטי - רכבי קרוסאובר

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022