שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

קיה 2022

קיה - אחד ממותגי הרכב הנמכרים בישראל בעשור האחרון, שהחל את דרכו לפסגת שוק הרכב המקומי עם דגמי קרוסאובר שחוללו מהפכה בהרגלי הצריכה של הלקוח הישראלי, כשבראש הספורטאז'

image



קיה היא אחד ממותגי הרכב המצליחים והמבוקשים ביותר בישראל בעשור האחרון. את הדרך של קיה לפסגת שוק הרכב המקומי היא חייבת במידה גדולה לדגמי הקרוסאובר מתוצרתה שחוללו מהפכה בהרגלי הצריכה של הלקוח הישראלי, כשבראש ובראשונה מדובר בספורטאז'.


קיה ספורטאז' החל את דרכו בשנות ה-90 כרכב פנאי קטן שהיה גרסה מוקטנת ואופנתית לרכבי ה-SUV המגודלים שהיו נפוצים באותו זמן. בדורות שהגיעו לאחר מכן הפך ספורטאז' לקרוסאובר בגודל משפחתי. המהפכה האמיתית מבחינה מקומית התרחשה בדור השלישי של הספורטאז' שבזכות תמחור אטרקטיבי, שמייצב אותו במחיר דומה לזה של משפחתיות רגילות ומוניטין האמינות של קיה, נהפך לרב מכר ובישר את השתלטות רכבי הקרוסאובר על שוק הרכב הישראלי.

במקביל להצלחתו המקומית של הספורטאז', ביצעה קיה קפיצת מדרגה עם דור דגמים חדש, מעוצב ואיכותי מאי פעם כשהיא מרחיבה את משפחת דגמי הקרוסאובר שלה. אחד מהדגמים שהפך גם הוא להצלחה סוחפת בעולם ובישראל הוא קיה נירו, שכיכב בזכות השילוב בין מידות קומפקטיות ליחידת הנעה היברידית יעילה וחסכונית במיוחד. יחד עם קיה סטוניק האופנתי והסורנטו המרווח בעל שבעת המושבים, קולעת קיה לטעם של הלקוח הישראלי בכל קטגוריות הגודל העיקריות בשוק.

בשנה האחרונה ביצעה קיה שדרוג משמעותי לשניים מדגמי הקרוסאובר החשובים בהיצע שלה: ספורטאז' וסורנטו. שני הדגמים קיבלו דורות חדשים לחלוטין הנהנים מעיצוב מודרני ונועז, מערכות הבטיחות האקטיבית המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב ושדרוג משמעותי באיכויות הנסיעה ובתא תא נוסעים בעל איכות פרימיום.
אל אלו מצרפת קיה בשני הדגמים דור חדש של יחידות הנעה היברידיות לבחירה: הנעה היברידית קונבנציונלית לטובת חיסכון מרבי בדלק, והנעה היברידית נטענת (PHEV) המעניקה ביצועים מרשימים ויכולת נסיעה של כמה עשרות קילומטרים באמצעות חשמל.

image



טכנולוגיית ההנעה ההיברידית של קיה תגיע בשנים הקרובות לדגמי קרוסאובר נוספים, אך במקביל משקיעה החברה הקוראנית גם בפיתוח דגמים בעלי הנעה חשמלית שיהוו את עיקר ההיצע שלה עד לסוף העשור. הסנונית הראשונה לעידן החשמלי בקיה הייתה הגרסה החשמלית של הנירו, ואליה תצטרף עד סוף השנה EV6 המהפכני.

קיה EV6 הוא קרוסאובר בעל עיצוב ספורטיבי ועתידני שפותח על בסיס פלטפורמה חשמלית ייעודית, מה שמאפשר לו להציע מרחב פנים ענק הודות לתכנון חכם של תא הנוסעים. EV6 מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בתחום ההנעה החשמלית, עם אפשרות בחירה בין גרסאות בעלות מנוע חשמלי יחיד או צמד מנועים, ובגרסת GT ספורטיבית עם למעלה מ-500 כ"ס בעלת ביצועים ספורטיביים מסעירים. בנוסף, ל-EV6 תמיכה בטעינה אולטרה מהירה של עד 350 קילוואט שעה לצד טווח נסיעה של יותר מ-450 ק"מ.

את כל התכונות והפיתוחים הטכנולוגים הללו ועוד רבים אחרים תשלב קיה בקרוב גם בדגמים נוספים אותם תציג במהלך השנים האחרונות, בדרך לבצע מהפכה נוספת בעולם רכבי הקרוסאובר.

יבואן: טלקאר
אתר: https://www.kia-israel.co.il/

הקרוסאוברים ורכבי הפנאי של קיה בישראל:

קיה סטוניק

image

קיה סלטוס

image

קיה ספורטאז'

image

קיה סורנטו

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022