שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

סקודה 2022

סקודה הצ'כית היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם שהצלחתה הגיעה בזכות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ביותר של פולקסווגן בתחום הבטיחות ויחידות ההנעה, יחד עם דגש על שימושיות, איכות גבוהה, הנדסת אנוש ותמורה למחיר

image

סקודה הצ'כית היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם, אך שנים ארוכות מאחורי מסך הברזל הותירו אותה בפיגור אחרי תעשיית הרכב המערבית. כל זאת השתנה בשנת 1991 אז יצאה סקודה לדרך חדשה בבעלות קבוצת פולקסווגן. תוך שנים ספורות עברה סקודה מהפך וקפצה לחזית תעשיית הרכב האירופאית, וכיום היא מהמותגים המצליחים ביותר של הקבוצה. ההצלחה של סקודה הגיעה בזכות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ביותר של פולקסווגן בתחום הבטיחות ויחידות ההנעה, יחד עם דגש על שימושיות, איכות גבוהה, הנדסת אנוש ותמורה למחיר.

למעט גרסאות מוגבהות באיפור שטח לגרסת הסטיישן של האוקטביה, סקודה לא הייתה פעילה בתחום רכבי הפנאי, עד אשר בתערוכת ג'נבה 2009 הציגה את רכב הפנאי הייעודי הראשון שלה.
קראו לו יטי, כשמו של איש השלג מהאגדות, אך בניגוד אליו היה מדובר בקרוסאובר לא מאיים בעל מידות קומפקטיות ועיצוב מדליק שהיה מרווח ביחס למידותיו הקטנות.
יטי זכה להצלחה גדולה, שהביאה את סקודה לתכנון להרחיב את קו דגמי הפנאי שלה שיהיו נאמנים גם הם לאותם ערכי מותג.
ערכים אלו בשילוב היצע דגמים אטרקטיבי הפכו את סקודה למותג האירופאי הנמכר ביותר בישראל בעשור האחרון. להצלחה הגדולה של סקודה בשוק העולמי ובשוק הישראלי תרמו דגמי הקרוסאובר של החברה שמתבלטים בזכות אותו דגש על שימושיות גבוהה, יחד עם מרחב פנים גדול והנדסת אנוש חכמה. בנוסף, שפע של פטנטים מדליקים המעידים על ירידה מרשימה לפרטים כמו תאי אחסון ייעודיים למטריות, מחזיק כרטיסי חניה או מגיני גומי להגנה על קצות הדלתות בעת פתיחה.

image



קודיאק הוא הדגם הבכיר במשפחת הקרוסאוברים של סקודה והוא מספק פתרון ללקוחות המחפשים רכב פנאי עם אופציה ל-7 מושבים, בשלל רמות גימור גבוהות ההופכות אותו כתחליף למשפחתיות יוקרתיות. אל הקודיאק הצטרפו בשנים האחרונות גם קארוק המשפחתי (שהחליף את היטי) וקאמיק הקומפקטי הפונה לקהל עירוני וצעיר. שניהם מתבלטים, כל אחד בקטגוריה שלו, בזכות מרחב פנים נדיב ומנועי טורבו יעילים וחסכוניים.

בשנה שעברה נכנסה סקודה גם לעידן החשמלי עם הדגם החשמלי הראשון מתוצרתה. קוראים לו אניאק (Eniaq) והוא קרוסאובר משפחתי מעט קטן יותר מהקודיאק, אך הודות לשימוש בפלטפורמה החשמלית הוא מציע מרחב פנים ענק לחמישה נוסעים. אניאק מוצע עם מנוע חשמלי אחורי במספר גרסאות הספק ועם שני גדלי סוללה. השנה מצטרף למשפחה גם אניאק קופה עם עיצוב מסוגנן שיוצע עם מפרט טכני דומה וגם בגרסת RS, שלה שני מנועים חשמליים, הנעה כפולה ולמעלה מ-300 כ"ס.
בשנים הקרובות צפויה סקודה להציג דגמי קרוסאובר חשמליים נוספים על בסיס פלטפורמת MEB, שינגישו את טכנולוגיית ההנעה החשמלית לקהל הרחב.

יבואן: צ'מפיון מוטורס
אתר: https://www.skoda.co.il/

דגמי הקרוסאובר והפנאי של סקודה בישראל:

סקודה קאמיק

image

סקודה קארוק

image

סקודה קודיאק

image

סקודה אניאק

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022