שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

יונדאי 2022

תוך פחות משלושה עשורים הפכה יונדאי מיצרנית רכב קטנה, עם קו מוצרים מצומצם על בסיס פלטפורמות ישנות של מיצובישי, לאחת מהיצרניות הגדולות והמובילות בתעשיית הרכב העולמית.

כיום מחזיקה יונדאי בקו מוצרים ענק בפריסה גלובלית ונציגות כמעט בכל קטגוריית רכב אפשרית.
דוגמא מייצגת להתפתחות ולהצלחה של יונדאי ניתן לראות בהיצע רכבי הפנאי והקרוסאוברים של החברה, הנע בין קרוסאוברים עירוניים קטנים עד לרכבי פנאי ענקים לשמונה נוסעים, ומבחר דגמים שונה וייעודי עבור שווקי ענק כמו השוק האמריקאי והשוק הסיני.

גם בישראל הפכה יונדאי לסיפור הצלחה יוצא דופן ובמשך מספר שנים היא מחזיקה בתואר מותג הרכב הנמכר ביותר. בין הסיבות להצלחתה של יונדאי בשוק המקומי ניתן למנות מוניטין, איכות ואמינות גבוהה ותמחור תחרותי, לצד היצע דגמים עדכני הקולע בדיוק לטעם של הלקוח הישראלי.

אחד הדגמים שאחראי יותר מכל להצלחה של יונדאי בישראל בשוק המקומי בעשור האחרון הוא הטוסון, שהדור החדש ומתקדם שלו נחת בישראל בשנה שעברה. יונדאי טוסון החדש מתבסס על פלטפורמה מודרנית ומשלב עיצוב נועז ופורץ דרך מבחוץ, לצד תא נוסעים מרווח ומאובזר עם איכות ברמת פרימיום. טוסון, כמו יתר דגמי הדור החדש של יונדאי, קובע גם סטנדרט חדש של בטיחות בקטגוריה, כאשר הוא משלב מערכות בטיחות ועזר אקטיביות שנחשבו עד לפני מספר שנים למדע בדיוני. בין היתר ניתן למנוע את מערכת ה-BVM המשדרת ומציגה את הנעשה בשטחים המתים של הרכב על גבי לוח המחוונים, ואת מערכת RCCA לבלימת חירום בנסיעה לאחור.

בראש משפחת דגמי הקרוסאובר של יונדאי נמצאים דגמי סנטה פה ופאליסייד. דגמים אלו מספקים מענה למשפחות גדולות המעוניינות בקרוסאובר גדול ומרווח לשימוש יום-יומי, לצד אפשרות לטיולי שטח מתונים בזכות גרסאות ההנעה הכפולה הנעזרות בבורר מצבי נהיגה המתאים את פעולות מערכות הרכב השונות לתוואי השטח הנבחר.

image


יונדאי גם שמה דגש גדול על יישום מערכות הנעה ירוקות ברכבי הקרוסאובר שלה. הדור החדש של הטוסון יוצע בקרוב גם בגרסאות היברידיות (רגילה או נטענת). כבר כיום ניתן לקבל את יונדאי קונה הקומפקטי עם יחידת הנעה היברידית או בגרסה חשמלית מלאה, כשביונדאי באיון, שיצטרף למבחר המקומי בחודשים הקרובים, ישנה טכנולוגיה היברידית קלה (Mild Hybrid) המסייעת להפחתת צריכת הדלק ופליטות המזהמים. בעתיד הקרוב תציע יונדאי עוד גרסאות היברידיות מכל סוג לצד דגמים חשמליים ייעודים ממשפחת IONIQ.
הדגם הראשון במשפחת איוניק החשמלית הוא איוניק 5 המביא לידי ביטוי את היתרונות של מרכב קרוסאובר שימושי עם ניצול מרחב פנים מקסימלי הודות לפלטפורמה החשמלית. יונדאי איוניק 5 בולט בזכות עיצוב אוונגרדי העל מוטיב הפיקסלים המשולב ביחידות התאורה של המכונית, לצד טכנולוגיות הסוללות והטעינה המהירה המתקדמות ביותר בעולם הרכב החשמלי כיום.

יבואן: כלמוביל
אתר: https://www.hyundaimotors.co.il/

רכבי הפנאי והקרוסאובר של יונדאי בישראל:

יונדאי וניו

image

יונדאי באיון

image

יונדאי קונה

image

יונדאי טוסון

image

יונדאי איוניק 5

image

יונדאי סנטה פה

image

יונדאי פאליסייד

image

קישור למדריך האינטרנטי - רכבי קרוסאובר

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022