שנת השקה: 2019
ציון Euro NCAP: חמישה כוכבים (2019)
בעקבות ההצלחה הגדולה של קשקאי, החליטו בניסאן לשכפל את הנוסחה ולהציג קרוסאובר גם במידות של מכונית סופרמיני עירונית. שנה לאחר שהוצגה מכונית התצוגה "קאזאנה" בתערוכת ג'נבה 2009, הוצגה הגרסה הסדרתית שזכתה לשם ג'וק. למרות עיצוב לא שגרתי, בעיקר בחזית החייזרית, ג'וק זכה להצלחה גדולה ועורר אופנה חדשה של רכבי קרוסאובר קטנים ומעוצבים, אותה ניסו לחקות גם יצרניות אחרות.
הדור השני של ניסאן ג'וק נחשף לפני 3 שנים, והוא מציג אבולוציה בוגרת יותר לקונספט המקורי. העיצוב הפך להיות מעודן יותר, אך עדיין שומר על סממני העיצוב של המקור בצללית ובחזית. תא הנוסעים שהיה נקודת התורפה של הג'וק המקורי קיבל שדרוג משמעותי באיכות והגידול במידות מאפשר לו גם להיות מרווח משמעותית.
את החבילה משלים מנוע טורבו מודרני ונמרץ, כאשר השנה נוספה למבחר גם גרסה היברידית אשר צפויה לנחות בישראל לקראת סוף 2022.
תעודת זהות
קטגוריה: קרוסאוברים קטנים
מרכב: 5 דלתות
מקומות ישיבה: 5 מושבים
מנוע וביצועים
תצורה: טורבו בנזין. 3 צילינדרים
נפח: 999 סמ"ק
הספק: 114 כ"ס ב-5000 סל"ד
מומנט: 20.4 קג"מ ב-1750-3750 סל"ד
0-100: 11.1 שניות
מהירות מרבית: 180 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת: 16.4 ק"מ לליטר
הנעה ומכלולים
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמד, 7 הילוכים
הנעה: קדמית
מתלים קדמיים: עצמאיים
מתלים אחוריים: קורת מתח
ממדים
בסיס גלגלים: 264 ס"מ
אורך/רוחב/גובה: 159/180/421 ס"מ
מרווח גחון: 18.4 ס"מ
משקל: 1286 ק"ג
מיכל דלק: 46 ליטר
תא מטען: 422-925 ליטר
מנועים נוספים
1.6 ליטר היברידי. 140 כ"ס
תגובות