שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

מדריך קרוסאובר דיגיטלי 2022-23

קטלוג ומדריך קניה קרוסאובר מאגד לתוכו את כל הנתונים של כלי הרכב הנמכרים בישראל בקטגוריה המבוקשת בישראל.
לשימוש הגולשים בשני פורמטים:
במגזין pdf דיגיטלי יוקרתי נוח לדפדוף ובמתחם אינטרנטי המחולק ליצרנים ומותגי רכב, לצד דפי דגם לכל רכבי הכביש-שטח בעלי הנעה בודדת

image

כלל המותגים במדריך הרכישה:

אאודי - אופל - איוויז - אינפיניטי - אלפא רומאו - אמ.ג'י MG - ב.מ.וו - ג'ילי - ג'יפ - ג'נסיס - דאצ'יה - די.אס DS - הונגצ'י - הונדה - וולוו - טויוטה - טסלה - יגואר - יונדאי - לנדרובר - לקסוס - מאזדה - מזראטי - מיני - מיצובישי - מקסוס - מרצדס - ניסאן - סובארו - סוזוקי - סיאט - סיטרואן - סקודה - סקייוול - סרס - פולקסוואגן - פורד - פורשה - פיג'ו - קאדילק - קופרה - קיה - רנו - שברולט


לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022

קישור למדריך קרוסאובר


1661971309684

סקיוול ET5 קרוסאובר חשמלי בטיול מועדון (קישור) צילם: דויד סעד

קוראים וגולשים יקרים,
רכבי קרוסאוברים רכבי כביש-שטח בעלי הנעה בודדת - כבשו את הכבישים ואת עולמנו כשהם הופכים משנה לשנה למבוקשים יותר בזכות נוחות השימוש, הודות לתנוחת הישיבה הגבוהה והמראה האופנתי ששונה מכל רכבי הסדאן וההצ'בק הקלאסיים שנפוצים כבר עשרות שנים.
היכולת הטכנולוגית כיום המאפשרת לרכבי הקרוסאובר להתגבר על החיסרון הדינאמי של הגובה ולהציע רמת ביצועים ובטיחות כשל רכב ״רגיל״.

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022

1661971307671

סיטרואן דה-שבו, קרוסאובר אספנות במסע חוצה ישראל (קישור) צילם: רונן טופלברג

בהתאם לביקוש ההולך וגובר, יצרניות הרכב מציעות מגוון של קרוסאוברים בכל רמות הגודל והמחיר, כשמידי שנה מצטרפים עוד ועוד גרסאות ודגמים הפורצים לנישות חדשות. בהתאם לכך, כל אחד יכול למצוא לעצמו את הקרוסאובר המתאים לצרכיו: אפשר להסתפק בקרוסאובר פשוט וזול הזוכה למראה מעט תפוח מהרכב המשפחתי הרגיל, ואפשר לרכוש קרוסאובר יוקרתי בעל יכולות משופרות בכביש וגם בשבילים. ישנם קרוסאוברים קטנים וזריזים המתאימים לשימוש בעיר הצפופה ומצד שני קרוסאוברים גודלים ומרווחים להסעה של משפחות מרובות נפשות למרחקים על ציודם. ישנם קרוסאוברים המסתפקים במרווח הגחון רק במעט מרכב פרטי כדי לאפשר נסיעה על שביל לפיקניק המשפחתי, וישנם קרוסאוברים בעלי פרופיל קרבי וגבוה, שגם מציעים אופציה להנעה כפולה המאפשרת להרחיב את מעטפת הכיף והשימושיות.

1661971342793

פסגת הקרוסאובר - ריינג' רובר יוקרתי בטיול מועדון (קישור) צילם: חיים זרזר

תפקידו של המדריך המיוחד שלפניכם הוא להגיש ולהנגיש לכם גולשים המתעניינים ברכישת רכב קרוסאובר את מגוון כלי הרכב בקטגוריה, ולרכז במקום אחד את המידע על שלל הדגמים המוצעים באולמות התצוגה של יבואני הרכב. בפרט, שגם לחובב המוטורי המעורה בתחום, קשה לעקוב אחרי אינספור החידושים והדגמים החדשים שתעשיית הרכב מספקת לנו מידי שנה. כך שמלבד החדשות השוטפות - אותן אנו מספקים לכם באתר האינטרנט, החלטנו לרכז עבורכם לראשונה תחת קורת גג אחת קטלוג מקיף עם כל המידע החשוב על דגמי הקרוסאובר והפנאי הנמכרים בישראל, והצפויים להגיע אלינו בשנה הקרובה בישראל (למעט רכבי 4X4 קשוחים וטנדרים המופיעים בקטלוג השטח שלנו - קישור למדריך רכבי 4X4).

1661971340430

ג'נסיס GV80 - קרוסאובר קוראיני, על שבילי הארץ (קישור) צילם: רונן טופלברג

את המידע במדריך הצרכני על הדגמים אנו מגישים לכם לראשונה בישראל גם בפורמט PDF מגזיני אינטראקטיבי - קישור לקטלוג PDF, הניתן להורדה וקריאה נוחה בכל מקום, ובנוסף כל המידע נגיש גם באזור הקטלוג החדש והידידותי באתר השטח הישראלי - קישור למדריך קרוסאובר.

אנו מקווים שהמידע שאנחנו מביאים לפניכם יעזור לכם בבחירת רכב הקרוסאובר המתאים ביותר לצרכיכם, אשר יעניק לכם קילומטרים רבים של הנאה בכביש וגם מעבר לו.

קריאה מהנה,
עופר אוגש,
אתר השטח הישראלי 4X4

כמה טיפים לשימוש בקטלוג PDF בגרסת מגזין Clickable לחיץ-מונגש
קישור לקטלוג
:

  • ככול שתגלשו במסך גדול יותר כך המגזין יראה טוב יותר.
    עם זאת הקלקה על כפתור זכוכית המגדלת בפינה השמאלית התחתונה תבצע זום-אין ותגדיל את התצוגה
    .
  • הדפדוף אפשרי באמצעות "דפדוף עם האצבע" קדימה/אחורה או באמצעות כפתורי החיצים. בתחתית הקטלוג חיצים ראשיים היכולים לדפדף לראשית הקטלוג או לסופו.
  • אפשר להגדיל את הקטלוג למלוא גודל המסך ע"י לחיצה על כפתור הריבוע בתחתית הימנית של המסך, ליד כפתור ההדפסה וליד כפתור השיתוף והמשלוח.
  • אפשר להדפיס רק דף או תחום דפים ואין צורך להדפיס את כל המגזין.
  • בצד שמאל - כפתור 4 הריבועים יפתח לכם את כל העמודים נגישים לבחירה.
  • לצד כפתור 4 הריבועים כפתור PLAY לדפדוף אוטומטי של המגזין.
  • והכי נוח: דף 3 הינו תוכן הקטלוג ורשימת הדגמים קישור לדף 3 - לחיצה על מספר העמוד תקפיץ אתכם למקום המיועד בקטלוג.
  • בכל עמוד דגם שני קישורים: לאתר היבואן ולאתר הבינלאומי של היצרן.

1661971337812

סקודה קארוק בהשקה במכתש רמון (קישור). צילם: רונן טופלברג


166197345135216619713419471661971339220

תגובות

2 תגובות

1

cohenra1

26 בדצמבר 2022 ב 08:04

אין רקסטון במדריך

2

Ogash Ofer

26 בדצמבר 2022 ב 15:30

cohenra1 כתב/ה:
"

אין רקסטון במדריך

"
ברור שאין רקסטון במדריך קרוס-אובר!
רקסטון זה לא קרוס אובר הנעה בודדת אלא רכב שטח, הנעה כפולה ועם הילוך כוח.
ראה את העמוד של רקסטון במדריך הנעה כפולה:
https://www.4x4.co.il/article/14301