יבואנית סיטרואן לישראל החלה לשווק את דגם ה-SUV ה-C5 AIRCROSS המעודכן לאחר שעבר ריענון מקיף
יבואנית סיטרואן לישראל החלה לשווק את ה-C5 AIRCROSS המחודש. דגם הקרוסאובר בעל מתלי ה-PHC Progressive Hydraulic Cushions המתאים עבור משפחות הודות למושבים הנפרדים במושב האחורי ותא המטען הגדול, קיבל כעת עדכון אמצע החיים ועכשיו הוא נהנה מנראות חדשה, תא נוסעים שעוצב מחדש, תוספות אבזור בכל הרמות ועוד.
למרות שמדובר במתיחת פנים, סיטרואן הצליחו להטמיע ב-C5 AIRCROSS שפת עיצוב חדשה, עם קווים מודגשים. חזיתו מעצימה את ממד הרוחב של הגוף, משווה לו מראה מודרני הודות לשימוש ביחידות תאורת 'לד' תלת ממדיות וגריל אשר נמתח לרוכב החזית כולה ומאגד בתוכו את סמל השברון. מלבד השינוי בגריל, פתחי יניקת האוויר גדלו וקיבלו תחימה של מסגרת מודגשת וכן חלקו התחתי של הפגוש קיבל נראות חדשה. במבט מהצד מבחינים בחישוקים החדשים ומאחור ביחידות תאורת 'לד' תלת ממדיות.
בהמשך לעדכון העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים עבר טיפול דומה, בו נעשה שיפור בחומרים מהם בנוי תא הנוסעים, שימוש במסכי תצוגה חדשים וגדולים במיקום חדש ותכנון מחדש של הארגונומיה מסביב לנוהגים ולנוסעים. בהתאם לכך, הדשבורד עוצב מחדש עם מיקום משופר לפתחי המיזוג, מתגי התפעול וכמובן מיקום המסך המרכזי שעלה אל חלקו העליון של הדשבורד לשיפור הנראות וכעת ברמת האבזור הגבוהה SHINE PACK גדל לכדי 10 אינץ' במקום 8 אינץ' בדגם היוצא. מסך זה מצטרף אל לוח המחוונים הדיגיטלי שמחד שומר על גודלו המרשים – 12.3 אינץ', אבל קיבל עיצוב חדש וקריא יותר למידע המוצג בו. החלפת ידית ההילוכים המוכרת בבורר ההילוכים E-toggle אפשר תכנון קונסולה מרכזית נקיה ושימושית יותר עם תאי אחסון ומחזיקי כוסות נגישים.
כחלק מפילוסופיית ה-CAC - Citroen Advanced Comfort, בקרוסאובר זה מותקנית מושבים מדור חדש אשר בנויים משכבות ספוג בקשיחות משתנה ומוסיפים שכבה חדשה נוספת בעובי 15 מילימטרים להגדלת הנוחות. גם צבעי המושבים עודכנו וכן חומרי הריפוד של המושבים וחיפויי הדלתות עודכנו.
סיטרואן C5 AIRCROSS החדש ממשיך להציע שלושה מושבים נפרדים ועצמאיים בשורה השניה. בנוסף לכך, סיטרואן C5 AIRCROSS מציע תא מטען גדול עם נפח שנע בין 580 ל-720 ליטר בגרסאות הבנזין והדיזל. לסיום שיפור איכות החיים בדגם זה, ניתן דגש מיוחד בעדכון זה לשיפור בידוד הרעשים בתא הנוסעים, עם חלונות צד שמשה קדמית בזיגוג כפול ברמת האבזור SHINE PACK ותוספת חומרי בידוד בתא הנוסעים.
בתחילת דרכו, יוצע ה-C5 AIRCROSS עם שלוש יחידות הינע, כאשר החידוש העיקרי יהיה מנוע 1.2 בנזין טורבו PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.3 שניות ונתוני צריכת הדלק של מנוע זה עומדים על 6.7 ליטר ל-100 ק"מ, אשר מציבים אותו בדרגת זיהום 8.
שני בסדר הוא מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל Blue-Hdi שמפיק 130 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 5.2 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 7.
המנוע השלישי הוא מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין שמפיק 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,650 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.2 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 6.9 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 13.
בהמשך הדרך תגיע לישראל גם גרסת ה-PHEV של ה-C5 AIRCROSS שמציעה 225 כ"ס, כ-32 קג"מ וטווח של 55 ק"מ על טהרת החשמל.
כל מנועים אלה משודכים לתיבות 8 הילוכים אוטומטיות מבית AISIN.
סיטרואן C5 AIRCROSS ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, FEEL ו-SHINE PACK הבכירה ושתיהן זכו לתוספות אבזור חשובות.
רמת ה-FEEL מתעדכנת עם מעבר לתאורת LED חדשה ותלת ממדית בפנסי הרכב ובאיתותים, בקרת אקלים משופרת, מראה פנימית אלקטרו-כרומטית וחישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש. כל זאת בנוסף לאבזור הקיים והעשיר ממילא שעיקריו לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט ומגביל מהירות, 3 מצבי נהיגה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה עם "מבט על" וירטואלי, חיישני גשם ותאורה, תאורה לתוך פניה, פנסי ערפל עוקבי פניה, תאורת קבלת פנים וכניסה לרכב, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' בעלת קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto, צבעי תאורת אווירה בתא הנוסעים, שני שקעי USB, בלם יד חשמלי ועוד.
אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אקטיבית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, מערכת סיוע שמירת נתיב נסיעה כולל תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב שטח המת, מערכת התרעת ערנות נהג, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט ועוד.
רמת האבזור SHINE PACK מוסיפה חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי, דוושות בגימור כרום, חישוקי 19 אינץ', מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל הכוללת יציאה ממקום חניה במקביל, מצלמת חניה קדמית, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מושבים בשילוב בד ועור, חלונות קדמיים בזיגוג כפול, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל חיישן תנועת רגל ועוד.
לאבזור הבטיחות ברמה זו נוספים מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת מורחבת לזיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה ושמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט.
2 תגובות
1
אורח/ת - רק סיטרואן
09 באוגוסט ב 11:34
נראה מעולה
2
Ogash Ofer
09 באוגוסט ב 11:44
סיטרואן החלה לשווק את C5 איירקרוס בגרסת הבנזין ברמת האבזור הגבוהה SHINE PACK
רמת האבזור החדשה מוסיפה אביזרי בטיחות ומערכות עזר לנהיגה ונוחות אשר משדרגים את חוויית הנסיעה והבטיחות.
סיטרואן C5 איירקרוס בגרסת הבנזין החדשה, מיישר קו עם גרסת הדיזל שהוצעה ברמת אבזור SHINE PACK וזוכה לתוספות אבזור חשובות כמו:
מערכת תאורה אוטומטית למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך,
מערכת לזיהוי תמרורים והמלצת מהירות הנסיעה,
מערכת לשמירת המיקום בנתיב הנסיעה בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית,
מערכת לחניה אוטומטית, מצלמת חניה קדמית,
כניסה והתנעה ללא מפתח,
מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 10 אינץ',
מושבי ADVANCED COMFORT כאשר הקדמיים גם מחוממים ותפעול חשמלי למושב הנהג,
פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל הפעלה עם הרגל,
חלונות כהים, גג פנורמי,
חישוקי 19 אינץ,
מערכת מתלי Citroën Progressive Hydraulic Cushions®.
תגובות