לייף סטייל > סטייל

פקטורי 54 משיקה קולקציית סתיו חדשה לגברים

פקטורי 54 משיקה את קולקציית הסתיו החדשה לגברים של פקטורי 54 בשילוב "לוקים" מומלצים לעונת החגים בכיכובו של אנחל בונני

פקטורי 54 משיקה בקולקציית הסתיו החדשה לגברים
לוקים לעונת החגים עם פריטים מבוקשים מתוך הקולקציות החדשות של מותגי-העל:
VALENTINO, BOTTEGA VENETA, DOLCE & GABBANA, BURBERRY, SAINT LAURENT, BALMAIN, DSQUARED2, PALM ANGELS

אנחל בונני שנולד באורוגוואי ועלה בגיל 11 לישראל, מקבל השראות קוסמופוליטיות ממסעות סביב העולם, לצד תחושת השורשיות שלו בארץ כאיש משפחה וכאחד השחקנים המוערכים בארץ, נבחר לסדרת צילומים מיוחדת למגזין הגברים הדיגיטלי של פקטורי 54
אנחל מייצג גבריות קלאסית, כשהוא משלב בין מראה קז'ואל למראה מחויט ותמיד שומר על תחכום שמתבטא בפרטים הקטנים.

בהפקת האופנה החדשה של פקטורי 54 הוא מציג את הלוקים הנכונים לסתיו 2022 המתמקדת בלוקים לארוחות בערב החג, לחופשות המשפחתיות שיחתמו את עונת הקיץ, ולמעבר אל עונת החורף הקרירה.

SUITING
אחרי הקורונה, גברים נהנים כעת לחזור לחליפות ולמראה המחויט והמוקפד.

אנחל מדגים את העוצמה והביטחון שמתעוררים ברגע בו לובשים חליפה איכותית. החליפה מבית ZEGNA מעוצבת בצללית בלייזר קלאסית בשילוב מכנסיים אלגנטיים תואמים, שניהם בגוון אפור.

החליפה מבית VALENTINO מציגה גוון אפור מעט כהה יותר בגזרת סלים עם דוגמת משבצות עדינה המוסיפה רובד היפסטרי מעודן ומודע לעצמו. להשלמת מראה כוכב הקולנוע האיטלקי, אנחל מציג לצד החליפה חולצת טי שחורה של IRO ונעלי מוקסין שחורים עם אבזם מוזהב בעיצוב VALENTINO.

WHITE HOLIDAY
חולצת כפתורים לבנה היא פריט על-זמני במלתחה הגברית, שיהיה ללא ספק בסיס שימושי עבור מגוון רחב של לוקים לכל מטרה. חולצות הפשתן הלבנות נחשבות העונה לפריט מאסט, וכל בית האופנה מציג פרשנות משלו.

ניתן ללבוש אותן בוורסטיליות עם ג'ינס למראה יומיומי, עם מכנסיים מחויטים למראה מוקפד, עם מכנסי פשתן תואמים למראה הקז'ואל או עם ברמודה למראה החופשה.

אנחל מציג את שלוש האופציות שיסגרו לכם את כל הפינות בגזרה הלבנה: חולצה מחויטת קלאסית עם שרוולים ארוכים, חולצת פשתן נינוחה בווייב ריזורטי וחולצת כפתורים קצרה עם חספוס של בגדי עבודה. של המותגים DOLCE&GABBANA ,RAG & BONE

COATS
אמנם בחוץ עדיין חם, אבל קולקציית החורף כבר כאן.
אנחל מציג את מעיל הבייסבול בצללית בומבר מבית האופנה הצרפתי SAINT LAURENT
קלאסיקת מעילי המקסי הארוכים מהניינטיז חוזרת, עם דגם על-זמני מהקולקציה של VALENTINO. המעיל עשוי צמר בגוון קאמל בשילוב רכיסה כפולה ושני כיסי צד. מדובר בדגם סופר מוקפד שיצדיק את ההשקעה ויהיה שימושי לאורך שנים. נעלי פלדיום שחורות של DSQUARED2 חותמות את הלוק עם טוויסט צבאי מחוספס.


לוק מבית BOTTEGA VENTA האיטלקי מציג את גוון הירוק המדויק של העונה בסריג נעים בעל מפתח צוואר מעוגל וגזרה מחמיאה, לצד נעלי סליידס בטקסטורה גיאומטרית. צמד הירוקים נלבש בשילוב ז׳קט ומכנסיים שחורים בצללית משוחררת.

T-SHIRTS
טי-שירט היא פריט מפתח במלתחה. קולקציית סתיו 2022 מציעה מגוון רחב של חולצות נעימות העשויות מטקסטיל איכותי ומעוצבות בגזרות המונחות בצורה מחמיאה על הגוף. בין אם אלו טי-שירטס חלקות או בעלות הדפסים, הן מהוות בסיס מעולה ורחב ללוקים בסגנון סמארט-קז'ואל.

image

הופעה נוספת ונוטפת שיק מביאה סט ריזורטי של חופשה יוקרתית, בחליפה קצרה מהקולקציה של בית האופנה האיטלקי VERSACE. הדפס מונוגרמה בשחור-לבן חותם את עיצובה המתוחכם.

טווח מחירים: 399-12,000 ₪

קולקציית הגברים החדשה עכשיו באתר בחנויות פקטורי 54

תגובות

0 תגובות