כביש / ספורט > כתבות

קונטיננטל SportContact 7 - הצמיג הספורטיבי המוביל בביצועים

הדור החדש במשפחת הצמיגים הספורטיביים של קונטיננטל מציג את פסגת הטכנולוגיה כדי לספק את המענה האידאלי באחיזה ואורך חיים לרכבי הספורט המובילים בעולם

image

תעשיית הרכב צועדת קדימה ומרימה את רף הביצועים והיכולות של מכוניות הספורט משנה לשנה. הדרישה לביצועים ברמה הגבוהה ביותר דורשת גם צמיגים שיוכלו לספק למכוניות הספורט של הדור האחרון את היכולת למצות את עצמן על הכביש ועל המסלול.
קונטיננטל, אחת מיצרניות הצמיגים בגדולות עולם, גייסה ניסיון של יותר מ-100 שנה ועליונות
טכנולוגית ומציגה את
SportContact 7 – הצמיג הספורטיבי הטוב ביותר בעולם.

על הכביש הציבורי קונטיננטל
SportContact 7 מסוגל להעניק אחיזה מרבית בכבישים מהירים ומכבישי נהיגה מפותלים בכל תנאי מזג אוויר גם על גבי אספלט באיכות נמוכה. בתנאי הנהיגה בכביש הציבורי יכולים להשתנות תוך שניות ספורות, לכן הגמישות התכנונית המאפיינת את צמיגים מסדרת קונטיננטל SportContact 7 מאפשרים להם לספק מענה לתנאי אחיזה משתנים.
על המסלול קונטיננטל
SportContact 7 מפגין תכונות אחיזה ועמידות גם בתנאים וטמפרטורות קיצוניות במיוחד על מנת לספק לנהג את ביטחון להגיע לגבולות היכולת של המכונית.

image



אחד המאפיינים הבולטים של הדור החדש הוא שימוש בתרכובת הגומי החדשה, שמכונה Black Chili. התרכובת החדשנית מצליחה לספק אחיזה גבוה ולשמור על רמת שחיקה נמוכה מבעבר. יחד עם עיצוב סוליה חדש מתקבל קיצור של עד 8% במרחק הבלימה על כביש רטוב לצד זאת הושגו שיפורים בהיבטים השימושיים, למשל אורך חיים גבוה ב-17%, ודירוג C בצריכת הדלק.

הוא צמיג ורסטילי במיוחד המוצע במגוון גדול של מידות רוחב בחתך נמוך החל מקוטר חישוק של 19 אינטש ועד לקוטר של 23 אינטש, מה שמאפשר לו להתאים למגוון הגדול של מכוניות הספורטיביות ומכוניות הסאלון המודרניות. בנוסף מתאימים צמיגי קונטיננטל SportContact 7 גם לרכבי SUV ספורטיביים שהופכים להיות פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות וזקוקים לצמיג ברמה גבוה המסוגל לעמוד בעומסים גבוהים ובריכוז משקל גבוה יותר של דגמים אלו ביחס למכוניות ספורט.
דירוג מהירות
Y של עד 300 קמ"ש מעיד על היכולות הגבוהות של צמיגי קונטיננטל SportContact 7 כצמיגים לרמות הביצועים הגבוהות ביותר בעולם הרכב ביום.

צמיגי קונטיננטל
SportContact 7 מצטיינים גם ברמת רעש נמוכה במיוחד ביחס לצמיגים ספורטיביים ובכלל, עם דירוג רעש של 72 עד 75 דציבל (בהתאם לקוטר הצמיג), מה שהופך אותו לצמיג אידיאלי לנסיעות ארוכות ולשיוט במהירויות גבוהות.

image



האיכויות התכנוניות הגבוהות של צמיגי קונטיננטל SportContact 7 לא חמקו מעיני המומחים, ומאז השקתה בעולם זכתה סדרת קונטיננטל SportContact 7 בפרסים רבים ובהם:
-פרס
iF Design Award היוקרתי לשנת 2022 כמוצר השנה בקטגוריית הרכב
-פרס
Design Product בתחרות העיצוב התעשייתי המובילה בעולם Red Dot

בנוסף זכו צמיגי קונטיננטל SportContact 7 בניצחונות בבדיקות מקיפות ומבחנים השוואתיים שערכו המגזינים המקצועיים הנחשבים tyrereviews, Auto Bild ו-SportAuto. כולם ציינו לשבח את מרחקי הבלימה הקצרים, ההתנהגות הבטוחה בכבישים יבשים ורטובים ואת ההתנגדות לגלגול הנמוכה ביותר בקטגוריית הצמיגים הספורטיביים.

image



ישראל הייתה אחד השווקים בראשונים בעולם מחוץ לגרמניה בהם הושק SportContact 7 לפני כשנה, באירוע ראשון מסוגו בישראל שנערך במסלול המרוצים 'מוטור סיטי'. נציגי קונטיננטל העולמית הגיעו ארצה כדי להדגים לעיתונאים, אנשי מקצוע ולקוחות נבחרים על המסלול את היכולות של SportContact 7 בבלימה יבשה ורטובה, חמיקה ממכשולים ובשיפור זמני ההקפה.

צמיגי קונטיננטל SportContact 7 מיובאים לישראל על ידי קבוצת כסלו שהיא מיבואניות הצמיגים הגדולות והחזקות בישראל, המספקת גב חזק ופרישה ארצית של תחנות שירות ומתקנים מקצועיים בהן ניתן להשיג את צמיגי קונטיננטל SportContact 7 במגוון גרסאות ומידות נרחב.

לאתר קונטיננטל בישראל

לעמוד קונטיננטל באתר השטח הישראלי


לכתבת חגיגות 150 שנה לקונטיננטל על המסלול בישראל

תגובות

0 תגובות