לאחר חודשיים של הכנות קדחתניות ללא שינה יוצאות מחר, שלוש קבוצות מישראל למירוץ הקרואטיה טרופי 2002.
מלבד צוותי הסיוע מתלווים לתוותים נציגי העיתנות הישראלית בנוסף לצוות של ערוץ 5 שיסקר את האירוע.
המרוץ נערך לאורך שמונה ימים ביערות ונהרות קרואטיה...
מאת: אבי רפאלוב
07/05/02
לאחר חודשיים של הכנות קדחתניות ללא שינה יוצאות שלוש קבוצות מישראל למירוץ בקרואטיה הנקרא קרואטיה טרופי 2002. המרוץ נערך לאורך שמונה ימים ביערות ונהרות קרואטיה.בכל יום נדרשים הנהגים לעבור מסלול של 50 עד 80 ק''מ כאשר רוב המסלול בוחן את עבירות הרכב ואת מיומנות הנהגים.למעט קטעים קצרים על שבילים רוב המסלול הינו מסלול עבירות של חציית נהרות ושל טיפוסים וירידות מטורפים.בכל יום עוברות הקבוצות ממקום למקום דבר המצריך בנוסף לנהיגה גם לוגיסטיקה לא קלה. המרוץ יערך בתאריכים 9/5/02 ועד 17/5/02 .
שלוש הקבוצות מורכבות ממיטב נהגי העבירות של ישראל המוכרים לכולנו מליגת היוקוהמה : קבוצת פרדוקס- פרוג'יפ עם גיא רפאל כנהג ואילן שושה נווט בסופה משופרת. קבוצת הנדסת חלומות - קסטל בורוכוב עם אריק קולפניצקי כנהג ומוקי פרחיה כנווט בסופה המנומרת של אריק. וקבוצה שלישית בניצוחו של מיקי יוחאי המוכר לכולם כמארגן היוקוהמה צ'אלנג' ב-CJ7 האדום שלו ועם עמית צידקיאלי כנווט ונתמכת ע''י קסטל בורוכוב. כל הקבוצות עובדות כבר כחודשיים להכין את הרכבים לתחרות.
הסופה המנומרת של אריק קולפניצקי עברה שידרוג בסדנה של הנדסת חלומות ותתמך לאורך כל התחרות ע''י הצוות המיומן של נתן פליישר הנוסע להיות לו לעזר במידה ויצטרך. בקישור המצורף ניתן לראות תמונות של הסופה של אריק לפני הנסיעה, בסדנה של נתן פליישר. לרכב הורכבו מיתקונים שונים,סלסלות מקום, מיכל דלק מקצועי, כף גדולה, חיבורים צידיים, הגנה בפני בוץ וכיוב'
תמונות נוספות של ההכנה לקרואטיה 2002 - אריק קולפניצקי
ה- CJ7 של מיקי הוכן במיוחד לתחרות עם התקנים מיוחדים לציוד וכננות בעזרת הסדנא של טל והדס ועם כלוב התהפכות חדש לגמרי. הCJ7 של מיקי עבר שינוי קיצוני תוספות + שיפורים, החלפת מיכלולים, הוספת מיגונים, כננות ועוד. כתבה שלמה על ה- CJ7 של מיקי יוחאי ותמונות נוספות ניתן לקרוא בקישור המצורף.
תמונות נוספות וכתבה של ה - CJ7 לקרת קראוטיה 2002
הסופה החומה של אילן שושה הזכורה לכולם מליגת היוקוהמה עברה מהפך בעזרת חברת פרדוקס בסדנת פרוג'יפ, והוכנה במיוחד לתחרות: נוספו התקנים מיוחדים לכננת אחורית, מערכות ניווט ומערכת אינטרקום בתוך הרכב, כל מכלולי הרכב חוזקו ונאטמו נגד מים וגולת הכותרת- הרכב נצבע בצבע צהוב זוהר כדי שמכל מקום בקרואטיה יוכלו לזהות אותו. קבוצת פרדוקס-פרוג'יפ מורכבת ברובה מכל חברי הצוות שהשתתף בליגת יוקוהמה: גיא רפאל, אילן שושה ומשה ברוך, אליהם מצטרפים: בני זילברברג, ניר שלס, גלעד פרננד ואילן זיידנר שידאגו לכל התיקונים (לא עלינו) של הרכב אם יצטרכו ולארגון הקבוצה במאהלים מדי יום. בנוסף להכנת הרכבים דאגו חברי הקבוצות להתאמן בארץ לפני היציאה, ולבדוק את הרכבים ואמינותם ולפתור כל בעיה אפשרית לפני היציאה. כל קבוצה יוצאת עם רכב סיוע אשר ילווה את הקבוצה לאורך ימי התחרות וידאג לכל תיקון שיצטרכו לעשות בסוף כל יום. הקבוצות התכוננו לתחרות ברצינות רבה מאד כאשר המטרה של כל קבוצה היא להביא הביתה גביע ולא פחות מזה. הקבוצות דאגו לכל פרט קטן שאפשר לחשוב עליו והכינו רכבי סיוע מצוידים בכל חלק חילוף עליו אפשר לחשוב כדי שלא יתקעו (אך עדיף שלא יזדקקו). הרכבים כבר נמצאים על אוניה בדרכם לקרואטיה והקבוצות ואנשי הצוות כבר בדרך למטוס לפגישה המחודשת עם הרכבים ולהתמודדות הקשה עם הטבע שקרואטיה מציבה מולנו. נאחל לכל הצוותים הצלחה רבה ונחזיק להם אצבעות שיחזירו את ישראל למפה. בכל ערב נדאג לעדכן אתכם הגולשים במצב הקבוצות במרוץ, ובתמונות מהאתגר הגדול הזה. שוב בהצלחה.
0 תגובות
תגובות