יום בהיר אחד, נפלה החלטה בהנהלת יונדאי העולמית, אנחנו הולכים להביא לעולם מותג רכב יוקרה מהשורה הראשונה, נעשה כל מה שצריך לעשות ויעלה כמה שיעלה. אל מול כל הספקנים ומצקצקי השפתיים ברחבי העולם, עמדו האמביציה והמוטיבציה חסרות הגבולות של אותה הנהלה ממש, והתוצאה עומדת היום לפניכם, שורה של רכבי יוקרה שעומדת בגאון מול כל המתחרים שלה ועפה על גלי האהדה להם היא זוכה.
לנו העונג להדריך את המפגש השנתי של נציגי המכירות המשלב נהיגה בכביש ובשטח עם מגוון כלי הרכב של ג'נסיס, לרבות כלי הרכב עם הנעה 100% חשמל
כשכתבנו בפתיח שנפלה החלטה בהנהלת יונדאי העולמית, צריך להבין שזו לא עוד החלטה להוציא סתם עוד מותג רכב יוקרתי. הכוונה מלכתחילה היתה לייצר מכוניות מצויינות ויוקרתיות, ולהצמיד להן חוויית שירות יוצאת דופן. לשם כך גוייסו בעלי המקצוע המובילים בתחומם בעולם כולו, כשהמטרה היא לחשוב באופן חדשני ואחר מתוך תפיסה שאין משהו שהוא בלתי אפשרי. המנוע חדש והגיר חדש, עיצוב גוף הרכב ארך כשלוש שנים ומאות מיליוני דולרים, ובעצם את הכל מייצרים בג'נסיס לעצמם, מחדש. התוצאה היא רכב עם נוכחות בולטת, מפנק ויוקרתי, מנועים חזקים וגמישים, תא נוסעים עמוס בכל הטוב שעולם הרכב יודע לספק היום וחוויית הנהיגה בכללותה מספקת כמויות של הנאה. הצליח להם לקוריאנים!
פתחנו את היום בארוחת בוקר נהדרת במלון הבוטיק אלמא בזכרון יעקב. בסיומה ולאחר מצגת קצרה, התחלקנו לשתי קבוצות. קבוצה אחת של ג'נסיס עם מנוע בעירה פנימית יצאה לסיבוב הכרות בכביש לכיוון בת שלמה הישנה ובשטח של הר חורשן, וקבוצה שנייה של ג'נסיס עם מנועים חשמליים שיצאה לטיול כביש ארוך יותר לכיוון רמות מנשה. בסוף הסבב הראשון חזרנו למלון לארוחת צהריים מצויינת, החלפנו בין הקבוצות ויצאנו לסיבוב נהיגה נוסף.
כבר בכניסה לרכבים ניתן להבחין ברמה הגבוהה שלהם, הכסאות מרופדים בעור רך ואיכותי ולמושב עצמו הרבה יותר מצבי ישיבה מאשר תוכלו לדמיין. הקונסולה המרכזית גדולה ברורה ואינטואיטיבית, כזו שיודעת לתת את כל הנתונים באופן פשוט וברור. כמות הפיצ'רים בלתי נתפסת, דוגמא קטנה לכך היא שבאיתות ימינה, תעלה בלוח השעונים, מימין למד הסל"ד, מצלמה שתראה לכם את הנראה ממראת צד ימין, אין שום צורך לסובב את הראש ימינה ולהוריד מבט מהדרך, מגניב לאללה ומוסיף לתחושת הביטחון. הנסיעה חלקה ונינוחה מאוד, אם זה מה שבה לכם כרגע. במידה ותרצו להתרגש קצת יותר, יש לכם פרטנר נהדר לנסיעה ספורטיבית וחזקה, כשהכל עטוף בהמון אלגנטיות.
ברכבי ה-AWD הותקנה מערכת Terrain Mode מתקדמת שיודעת לקרוא את השטח אותו הצמיגים פוגשים ולהעביר את הכוח לגלגלים הרלוונטים לאותו רגע ובכך לספק אחיזה אופטימלית והמשך נסיעה בטוחה וחלקה ומבחינת מערכות הבטיחות, אין מערכת שאתם מכירים שלא הוטמעה ברכבים של GENESIS, החל בבלימת חירום, שמירת מרחק אדפטיבית ועד מצלמות היקפיות וניטור הכביש בכל דרך אפשרית כולל זיהוי תנועה מאחור ואם יש צורך גם בלימה מלאה כדי למנוע תאונה. אבל יש גם כמה מערכות שלא בטוח שפגשתם עד היום, כמו זו שלא תיתן לכם לשכוח מישהו ברכב ואם זה חלילה קרה, היא תהבהב ותצפור לכם ללא בושה.
בסיום היום, שכלל גם כמה וכמה מתחרות בהתאם לסגמנטים השונים, אפשר להגיד בהחלט שנפל כאן דבר. GENESIS הצליחה קודם כל לייצר רכב שבא לך לקחת איתך הביתה. מעבר לכך היא הצליחה לפצח את המושג "עלות מול תמורה" ולהביא לעולם רכב יוקרתי ומפנק ברמות הכי גבוהות ועדיין, אל מול המתחרות, היא תשאיר לכם הרבה כסף ביד.
דגמי ג'נסיס שהשתתפו בהדרכה:
GV70 ו- GV80 וחשמל 100% GV60 ו- GV70
2 תגובות
1
אורח/ת - אוהב את קוריאה
27 בינואר 2023 ב 06:30
רכב פאר במחיר שפוי או יונדאי משודרגת?
2
kobi Betsalel
21 בפברואר 2023 ב 09:24
בהחלט רכב פאר במחיר שפוי וממש לא יונדאי משודרגת.
תגובות