לייף סטייל > טיפוח ובישום

מעבדות GIGI משיקים סדרת מוצרים וסבונים לעור הפנים

מעבדות GIGI משיקים את RETIN A סדרת מוצרים טיפולית בעלת חומרים פעילים לעור פנים חיוני וזוהר החל מהשימוש הראשון

חברת מעבדות GIGI הידועה במחויבות שלה לאיכות, לבריאות, ולשימוש בחומרים החדשנים ביותר, משיקה מציגה מגמה חדשה בעולם הטיפוח: סדרת תכשירים טיפוליים המיועדים לעור הפנים, בעלי חומרים פעילים, המשפרים בתוך זמן קצר ובאופן משמעותי את מראה העור.

בעיתו מושלם לחורף, זמן נפלא לחדש את עור הפנים ולתקן עד כמה שניתן את הנזקים שהשאירה החשיפה לשמש בימי הקיץ.

הסדרה החדשה RETIN A מכילה מגוון תכשירים טיפוליים לניקוי וחידוש העור בסיוע שילוב חדשני של חומצות הפועלות בסינרגיה, ומסייעות לשיפור משמעותי במראה העור ותפקודו.

קרמים טיפוליים ותכשירים בסדרה RETIN A המסייעים להבהרת פיגמנטציה uמבטיחים תוצאות מהירות ומשמעותיות.

PREPАRING LOTION

תחליב פנים הכולל מכלול חומצות וממריץ את תהליכי התחדשות העור. התכשיר מיועד לוויסות האיזון החומצתי בעור. מתאים לניקוי עמוק ולעידוד החדרה והגברת פעולתם של כל הרכיבים הפעילים בהמשך הטיפול.

MELANO BLOCK

קרם יום המונע היווצרות כתמי פיגמנט חדשים ומפחית פיגמנטציה. מחדש ומחליק את מבנה העור.

MELANO TRI CORRECTOR

קרם ערב בעל פעולה משולשת: הבהרה והפחתת כתמים, ירידה מיידית בייצור מלנין ומניעת היווצרותם של כתמים חדשים. מחליק את מרקם העור על ידי קילוף עדין, ומעניק גוון אחיד לעור, וברק.

RENEWAL NIGHT CREAM

קרם דיטוקס מחדש המיועד לשימוש במהלך לילה. מסייע בחיזוק תהליכי החלמה והתחדשות התאים. התכשיר מקלף בעדינות את העור, מחליק את המרקם ומפחית את עומק הקמטים. נוגדי החמצון שבהרכבו מסייעים בהתמודדות נגד מתחים הנגרמים בשל גורמים חיצוניים.

M.R.S CREAM

CERAMIDE + NMF CREAM

MOISTURIZING, RESTORING & SOOTHING

קרם לבוקר וערב, תחליב בעל מרקם נעים להשלמה כגורם לחות טבעי, לשיקום פונקציית מחסום העור וליחוח עמוק של שכבת העור החיצונית.

*סדרת מוצרים לשימוש אצל קוסמטיקאית בלבד:

BRIGHTENING & RADIANCE PEELINGS

פורמולות של פילינגים חדשים לעונת החורף, מכילים שילוב חומצות חדשני הפועל בסינרגטיות לשיפור משמעותי במראה העור ובתפקודו. מעודד התחדשות אופטימלית וסינתזת סיבי קולגן. מותאם לעבודה במכון בלבד.

RADIANCE PEELING

פילינג כימי משולב בתמיסה מימית הגורם לחידוש שכבות העור. מומלץ לטיפול בעיכוב סימני הזדקנות העור.

BRIGHTENING PEELING

פילינג המעכב פיגמנטציה מסייע להבהרתה ומשפר את גוון העור כשמטרתו לשפר את תפקוד העור ונראות העור. בעקבות השימוש, העור מתבהר באופן משמעותי ללא גירוי או חשש מהתפרצות פיגמנטציה פוסט טראומטית.

הסדרה החדשה GIGI PROMEDIC Retin a Soap Bar
כבסיס לטיפול מושלם לעור הפנים, מעבדות GIGI משיקים סדרה חדשנית ופורצת דרך של סבוני בר מוצקים טיפוליים ואקולוגיים לפנים שכבשו את העולם והפכו לטרנד מהפכני.

הסבונים בסדרה החדשה GIGI PROMEDIC Retin a Soap Bar מתאימים לשימוש עבור גברים ונשים כאחד ונועדו לטיפול ב: פיגמנטציה, לחות, ועור שומני עם נטייה לאקנה.

הסבונים בסדרה:

Retin A Soap Bar
For Oily & Problematic Skin

סבון טיפולי לעור בעייתי, המנקה את העור, שומר על עור רענן ומראה מט. מרפא התפרצות של פריחה ומונע הופעת מוקדים חדשים של אקנה.

Retin A Soap Bar
For Pigment Clear Skin

סבון טיפולי להפחתת פיגמנטציה, מבהיר ומאזן את גוון העור, מקלף תאים קרניים ומזרז את התחדשות האפידרמיס. הסבון מתאים לכל סוגי עור הנוטה לפיגמנטציה.

Retin A Soap Bar
Miracle Moist Skin Soap Bar

סבון לחות טיפולי בעל תכונות ניקוי מעולות הופך את העור לנקי, חלק ורך. סבון זה הינו בעל פעולה עדינה ומקציפה והוא גולש בקלות על פני העור תוך ניקוי וליחוח העור.


הוראות שימוש: להרטיב את הספוג בכמות גדולה של מים. לסבן את הפנים בתנועות עיסוי מעגליות עם הסבון. לשטוף את הפנים במים פושרים. לנגב את הפנים ולמרוח קרם פעיל. בשעות היום חובה להשתמש בקרם הגנה נגד שמש.

החברה מעבדות GIGI
נוסדה לפני 65 שנה, משווקת בלמעלה מ-50 מדינות בעולם ועובדת עם אלפי קוסמטיקאיות בישראל.

לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך https://gigi.co.il/cs/

תגובות

0 תגובות