סדרת המשאיות TGS של מאן מיועדת להובלות כבדות ולעבודות תשתית. הסדרה מגיעה במגוון תצורות: רכינה להובלות עפר ותשתיות, ארגז סגור או פתוח להובלה או שלדה והתאמה למערבלי בטון, מנופים, מכליות, דחסני אשפה ועוד. הסדרה יכולה גם לשמש כראש גורר בפול טריילר.
את סדרת TGS ניתן לקבל עם 2 עד 4 סרנים כולל אפשרות היגוי כפול והנעה לארבעה סרנים.
היצע המנועים כולל מנועי 9 או 12.4 ליטר בהספקים שבין 330 ל-510 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית עם 12 יחסי העברה, או תיבה ידנית עם 16 יחסי העברה מתוצרת ZF הגרמנית. עבור הגרסאות המיועדות לעבודת שטח ניתן לקבל שלדה מוגבהת ונעילות דיפרנציאל.
דגש גדול ניתן בסדרה TGS על חווית המשתמש והתפעול, כשלנהג מוצע לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע או שליטה באמצעות בורר חוגה, בלם חניה חשמלי מלא יחד עם מערך בטיחות מתקדם.
מאן TGS מפרט טכני
קטגוריה: משאית בינונית-כבדה, משאית שטח
תצורה: משאית שלדה, ראש גורר, תשתיות
תא נהג: יחיד או מאורך, תא שינה עם גג רגיל או מוגבה
מידות ומשקלים
משקל כולל: 26-32 טון
מרחק סרנים: 305-670 ס"מ
אורך כולל: 586-1166 ס"מ
מיכל דלק: 400 ליטר
הנעה ומכלולים
מנועים: טורבו דיזל, 6 צילינדרים, 9 או 12.4 ליטר בתקני יורו 6
הספקים:
מנוע 9 ליטרים: 330-400 כ"ס ב-1900 סל"ד, 1800-1970 נ"מ ב-1150-1600 סל"ד
מנוע 12.4 ליטרים: 430-510 כ"ס ב-1800 סל"ד, מומנט 2200-2600 נ"מ ב-930-1350 ס"לד
תצורת הינע: 4X2 ,4X4 ,6X2 ,6X4 ,6X6 ,8X2 ,8X4 ,8X6 ,8X8
תיבת הילוכים: ידנית סנכרונית 16 הילוכים או רובוטית 12הילוכים
סרנים: טבוריים, אופציה לכריות אוויר, אופציה להיגוי כפול ונעילות דיפרנציאל
מערכת בלימה: קדמיים-דיסקים, אחוריים - תופים עם אופציה לדיסקים, תגבור אוויר, מערכות ABS ו-EBD, בלם מנוע EVB, אופציה לריטרדר, אינטרדר ופריטרדר
מערכות בטיחות: התראת סטייה מנתיב, בקרת יציבות, בקרת משיכה, בחלק מהגרסאות גם מערכת בלימת חירום אוטונומית ומערכת לשמירת נתיב הנסיעה
תגובות