שטח 4X4 > כתבות > חדשות

BR75- קמפר מפואר על בסיס טויוטה היילקס

למי שאוהב נוחיות בשטח, חברה יפנית מציעה קמפר המיועד למשפחה עם ארבע נפשות הבנוי על בסיס הטנדר הפופולרי. מחיר התענוג, כפי שבוודאי תשערו, אינו זול

כדי לייצר קמפר ראוי ומפנק, לא תמיד צריך לחשוב בגדול. רכב מסחרי או משאית אמנם יספקו הרבה מקום להתקנות שונות ומשונות (קישור לכתבה) , אבל בתכנון נכון ומינימלי אפשר לייצר משהו שייקח אותנו לשטח וגם ייתן סביבת מגורים כמעט כמו בבית.

מי שעושה זאת היא חברת Direct Cars מיפן, המייצרת קמפרים על בסיס הטויוטה היילקס (לכתבה על נסיעת התרשמות בהיילקס), עם יכולת להסיע משפחה של ארבע נפשות וגם לספק לה תנאי שינה טובים. הארגז של הטנדר מוחלף בתא מגורים שהוא אמנם קומפקטי, אבל עם תנאי מחייה מפתיעים בנוחות שלהם.

image

מה תמצאו שם? פינת אוכל עם גג מספיק גבוה כדי לעמוד זקוף, ההופכת לעת ערב למיטה זוגית רחבה ולעוד שתי מיטות ילדים וגם תא שרותים/מקלחת קטן. הקאמפר ממוזג, והוא מצויד בשני מיכלי מים בנפח כולל של 105 ליטר, מיכל מים אפורים של 45 ליטר, מצברי פריקה עמוקה ופאנל סולארי לטעון אותם. יש דלת חיצונית, אבל יש גם אפשרות לעבור מתא הנוסעים של הטנדר אל אזור המגורים מבלי לצאת החוצה.

נשמע ונראה נפלא, נכון? קחו רק בחשבון, שהמחיר בהתאם. קאמפר כזה על בסיס ההיילקס הפשוט יעלה לכם 85 אלף דולר (לפני מסים כמובן) ואם תרצו אותו על בסיס ההיילקס GR ספורט תצטרכו להוסיף עוד 10,000 דולר.

image